The never ending question deel 86
zaterdag 5 januari 2013 om 23:27
Nee, doorgaans niet. Wel om grappige filmpjes met dieren - katten en honden. Bij sommige "grappige" filmpjes met kinderen zie je dat ze levensgevaarlijk vallen (op het hoofd) en die lui blijven filmen en lachen Dat gaat er bij mij niet in... Verder vind ik het soms verdacht nep-achtig. Dieren zijn niet nep
Waar ben je momenteel? (op de bank, in de slaapkamer, in Parijs, etc.?)
Waar ben je momenteel? (op de bank, in de slaapkamer, in Parijs, etc.?)
zondag 6 januari 2013 om 00:14
Nee, ik heb m niet gezien. Films waarvan ik vantevoren al niet in geïnteresseerd ben, kijk ik niet. Vriend kijkt op dit moment ook weer zo'n vage film.. Cloud Atlas met Tom Hanks en Halle Berry. Vast n topper voor liefhebbers hoor, maar mij te vaag.
Films met welke acteur vind jij eigenlijk altijd wel goed/grappig/leuk?
Films met welke acteur vind jij eigenlijk altijd wel goed/grappig/leuk?
zondag 6 januari 2013 om 09:06
@Julia2, ik vroeg van die terugkerende droom en jij omschrijft precies mijn terugkerende dromen; doodgaan, tanden verliezen en vriend kwijt zijn / zoeken. Wow, best eng hahaha. Dezelfde levens-issues denk ik
Ja ik ben denk ik wel inventief.
Heb jij vaak dat er woorden worden gebruikt waarvan je de betekenis niet weet? Zo ja, heb je een voorbeeld?
Ja ik ben denk ik wel inventief.
Heb jij vaak dat er woorden worden gebruikt waarvan je de betekenis niet weet? Zo ja, heb je een voorbeeld?
zondag 6 januari 2013 om 14:52
@Konela, dat is toevallig, grappig. Volgens mij zijn dat wel dromen die sowieso wel vaak voorkomen. Tanden die uitvallen staan voor kwetsbaarheid, doodgaan betekend een nieuwe start/een periode afsluiten. En vriend zoeken staat bij mij voor stomme ex van vriend die ik niet vertrouwde en ook omdat vriend zo'n 3 uur verderop studeerde en ik m enorm miste. Droom die droom nu zelden meer.
Ik dacht dat deze vraag heel makkelijk zou zijn... Maar het een heeft weer gevolgen voor het andere... Dus dan zeg ik.... Ik vergeet liever die boterhammen die ik bij mijn oma (en later ook bij mijn vader) kreeg. Met enorme laag boter en 3 hagelslag korreltjes. Een verwennerijtje in hun ogen was een hel in mijn mond. Bah.
Wat zat er in de zak snoep die jij kreeg na oud en nieuw? Of kreeg je die niet?
Ik dacht dat deze vraag heel makkelijk zou zijn... Maar het een heeft weer gevolgen voor het andere... Dus dan zeg ik.... Ik vergeet liever die boterhammen die ik bij mijn oma (en later ook bij mijn vader) kreeg. Met enorme laag boter en 3 hagelslag korreltjes. Een verwennerijtje in hun ogen was een hel in mijn mond. Bah.
Wat zat er in de zak snoep die jij kreeg na oud en nieuw? Of kreeg je die niet?
zondag 6 januari 2013 om 15:24
Wij kregen van een tante elk jaar op nieuwjaarsdag een zak snoep. Dit is een gebruik uit het dorp waar mijn moeder en haar gezin woonde. Officieel hoort het zo: Je gaat langs de deuren bij de buren, zingt een liedje en krijgt dan een zak snoep. Daar zat een sinaasappel in, likkoekjes, spekjes, van die schelpjes die je uit kon likken, van die koekjes met een ringetje eronder, en met een beetje pech zat alles aan elkaar geplakt, haha! Mijn tante wilde dat gebruik in stand houden.
Ik vind, normaal gesproken, kerst het leukste feest van het jaar!
Wat eet je vanavond?
Ik vind, normaal gesproken, kerst het leukste feest van het jaar!
Wat eet je vanavond?