Hetzelfde boek waar ik echt al een jaar in bezig ben... The Other Side of the Story van Marian Keyes. Ik lees af en toe een paar pagina´s, maar ik kom gewoon (helaas) niet toe aan regelmatig lezen.
Als het nodig is.. In de zomer vaker dan in de winter. Dan lijken ze sneller te groeien. En mijn ene teennagel groeit langzamer dan de ander. Dus ook wel eens 3 en dan de rest niet.
Nee, vind het wel gezellig hoor, maar daardoor is de temperatuur niet te reguleren en zal ik snel last krijgen van errrrrge jeuk. Liever iets te koud dan iets te warm.
Goed plan Phoebe! Ik steek nu patchouli wierook aan! Mmmm!! Want die geurstokjes die jij (ws) bedoelt vind ik niet mooi en meestal niet lekker.
Aan vrij veel dingen maar waar ik me echt over opwind zijn mensen die zich niet aan de verkeersregels houden (en daar heel casual over doen, alsof dat ok is) en mensen die niet kunnen discussiëren (opzettelijk zaken verdraaien, rare uitspraken doen etc.)
En jij?
Anoniem_117173
vrijdag 21 september 2012 om 22:41
Asociaal en onfatsoenlijk gedrag (zoals die idioten die nu de boel op stelten zetten in Haren... DOE NORMAAL!!!)
Beschrijf of plak een plaatje van je droom trouwjurk
Onze buurman in mijn kindertijd was fotograaf voor bruids-tijdschriften. Dan kregen we weleens van die tijdschriften om in te kijken. En in 1 van die bladen stond echt MIJN jurk in. Nooit meer gezien. Het was een jurk met een ietwat middeleeuws design. Het lijfje zat strak, lopend in een punt met van die korsetlinten aan de achterkant. De rok was wijd. Decolleté waarbij de bollingen van mijn borsten goed te zien zijn. Een boothals met een euhm... inkeping bij de borsten. En dan mouwtjes tot de ellebogen met iets een uitlopende roezel eraan. In champagne kleur. En de stof... Niet teveel kantjes enz.