The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
zondag 10 februari 2013 om 21:28
Smilee, wat lief! Dankjewel
Mijn vader. Door al zijn tekortkomingen is hij geen fijne vader voor mij geweest. Wel voor mijn zus en dat is zuur. Ik denk dat ik 10 emmers kan vullen met tranen die ik om hem gehuild heb. Ik begrijp alles, veel is verklaarbaar, maar ik had echt een lieve vader nodig en die heb ik niet gehad.
En jij?
Mijn vader. Door al zijn tekortkomingen is hij geen fijne vader voor mij geweest. Wel voor mijn zus en dat is zuur. Ik denk dat ik 10 emmers kan vullen met tranen die ik om hem gehuild heb. Ik begrijp alles, veel is verklaarbaar, maar ik had echt een lieve vader nodig en die heb ik niet gehad.
En jij?
maandag 11 februari 2013 om 15:22
Oh pff jemig. Ik vind eigenlijk alle mensen die gewoon zichzelf zijn mooi.
oke dan
1. mijn moeder, zo gek als een deur, maar echt een schatje, ze stond en staat altijd voor mij klaar staan, ook al heeft ze het zelf moeilijk.
2. Klaas van der Meer echt zo'n huisarts. Iemand met een lieve uitstraling waarbij je je verhaal kwijt zou kunnen. Een soort voorbeeld voor me, zeg maar.
3. Samuel Beckett. Altijd een soort fascinatie voor gehad. Inetressant figuur en ook iemand die volledig zijn eigen koers voer. Ik denk nog regelmatig aan zijn uitspraak: failed? try again, fail better''. Heroiek is zwaar overschat tegenwoordig... Fouten en gemodder is veel meer aan de orde van de dag en zou ook gewardeerd moeten worden, want je kunt er veel van leren.
Leuke vraag, blijft staan.
oke dan
1. mijn moeder, zo gek als een deur, maar echt een schatje, ze stond en staat altijd voor mij klaar staan, ook al heeft ze het zelf moeilijk.
2. Klaas van der Meer echt zo'n huisarts. Iemand met een lieve uitstraling waarbij je je verhaal kwijt zou kunnen. Een soort voorbeeld voor me, zeg maar.
3. Samuel Beckett. Altijd een soort fascinatie voor gehad. Inetressant figuur en ook iemand die volledig zijn eigen koers voer. Ik denk nog regelmatig aan zijn uitspraak: failed? try again, fail better''. Heroiek is zwaar overschat tegenwoordig... Fouten en gemodder is veel meer aan de orde van de dag en zou ook gewardeerd moeten worden, want je kunt er veel van leren.
Leuke vraag, blijft staan.
maandag 11 februari 2013 om 17:21
1. Mijn vriend. Heerlijke vent. Een betere man bestaat er niet. Hij houdt van me ondanks mijn gebreken en ik ben stapelgek op hem..Love of my life..
2. Mijn beste vriendin. Gek, roekeloos, soms dom in haar acties maar toch hou ik van haar..
3. Mijn buurvrouw. Surrogaat moeder. Lief en warm mens.
Ben een bevoorrecht mens met zulke lieve mensen om me heen..
Vraag blijft staan..
2. Mijn beste vriendin. Gek, roekeloos, soms dom in haar acties maar toch hou ik van haar..
3. Mijn buurvrouw. Surrogaat moeder. Lief en warm mens.
Ben een bevoorrecht mens met zulke lieve mensen om me heen..
Vraag blijft staan..
maandag 11 februari 2013 om 18:52
1. Patrick Lodiers, wat n lieverd. Een mensenmens met 't hart op de goede plek.
2. Maxima, prachtige vrouw, dichtbij 't volk, ontzettend lief, intelligent en sociaal.
3. Gerard Ekdom, fantastische vent, altijd even vriendelijk, top DJ.
Wat drink jij 't liefst als 't buiten koud is, je met n kleedje over je benen op de bank zit, terwijl je n boek leest?
2. Maxima, prachtige vrouw, dichtbij 't volk, ontzettend lief, intelligent en sociaal.
3. Gerard Ekdom, fantastische vent, altijd even vriendelijk, top DJ.
Wat drink jij 't liefst als 't buiten koud is, je met n kleedje over je benen op de bank zit, terwijl je n boek leest?
dinsdag 12 februari 2013 om 04:57
Nu niet meer maar toen ik een kind was en ik in het openbaar moest spreken en ik alleen maar kon stotteren, daardoor een hoofd als een tomaat kreeg, ja dat waren voor mij momenten dat ik het liefs door de grond zou willen zakken. Gelukkig is die tijd voorbij.
Schaam jij je voor een bepaald deel van je lichaam? En zo ja, waarom dan?
Schaam jij je voor een bepaald deel van je lichaam? En zo ja, waarom dan?