The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
heulemaal niks fouts aan Lebowski!

Dat ik won bij de playbackshow van mijn lagere school. Ik was verre van populair op school, maar die dag kozen ze voor mij

Leuke vraag, ik laat hem staan.
Dat mijn beste vriendinnetje op de basisschool in groep vier zei; Ook al wordt je zo dik als deze hele kleedkamer of zie je er echt niet meer uit, je blijft altijd mijn beste vriendinnetje!

En mijn eerste herrinering is ook van haar toen ik een jaar of vier was. We zaten in een kring op de creche of de basisschool (dat weet ik niet meer) en onze juf legde uit wat verliefd zijn is. Dat zelfde vriendinnetje stond toen op en zei dat ze dan later met mij wilde trouwen.

Zo lief!

Wat was jouw eerste herinnering?
Ik was denk ik 3 en ik zat trots op het potje voor de kachel

Heb je wel eens iemand het leven gered?
De diarreegeur van Maarten op de peuterspeelzaal. 't Liep zijn broekspijp uit en hij had een bruine ribbroek aan. Weet die zure lucht zo weer in mijn neus te toveren... jak.

Nee, ik heb nog nooit iemands leven gered, maar ik heb gister wel weer gezien dat iemands leven gered werd... Een cliënt kauwt niet op haar eten, iemand biedt haar (tijdens carnaval) een plakje worst aan en jawel... Ze stikte bijna. Helemaal blauw, rood doorlopen ogen. Iemand heeft heimlich toegepast en toen schoot te worst weer uit d'r keel... Pff!

Heb jij al wel eens gezien dat iemand gereanimeerd werd?
Helaas wel. Collega viel zo van haar bureaustoel af tijdens werk en lag net zo grijs als de vloerbedekking op de grond. Ik heb toen heel hard de BHV-er geroepen die meteen ging reanimeren. Andere collega belde meteen 112 en toevallig reed er net een ambulance langs ons kantoor. Zij is er weer helemaal bovenop gekomen, maar man wat is dat eng!

Wat is je gekste telefoongesprek geweest?
Wat ik ook via mijn werk kreeg. Kan niet in details treden maar ik dacht even dat het voor candid camera was ofzo..

Heb je wel eens een vreselijk ongeluk gezien?
Ja, onderweg naar vakantie in Frankrijk......

Heb je wel eens extreem aan de lijn gedaan?
Ja en met succes

Wat is de extreemste weersomstandigheden die jij hebt meegemaakt?
Een hittegolf tijdens een vakantie van 41,9 gr. Dát was echt geen pretje.

Zou je voor 1 miljoen euro in de Playboy gaan staan als ze je zouden vragen?
nou dat lijkt mij met mij littekens niet zo'n goed idee.

Maar goed, voor een miljoen wel hoor haha....

Ben je wel eens op tv geweest?
Nee

Heb je een BN'er in je vrienden/kennissenkring?
Ik weet niet of jullie de Johnny Bravo show nog kennen van comedy central van de begin zero's. Dat begon altijd met een aantal mensen die "de Johnny Bravo" deden, samen met een vriendin kwam ik daar altijd groots in beeld. Ben zelfs een aantal keer herkend :-D

Verder nog wel een paar keer maar dat was niet zo boeiend.

Nee, geen BN'er in de vriendenkring hier.

Wat was je laatste post op Facebook?
Ik doe niet aan FB.

Doen ze op jouw werk veel aan Het Nieuwe Werken? Zo ja, op welke manier(en)?
Nee, wij kunnen niet "nieuw werken". Maar als ik ziek ben, kan ik wel wat aan zorgplannen doen. Ik werk in de dagbesteding met autistische jongeren. Voor ons is het: "Ren je benen uit je kont om nog een beetje kwaliteit-zorg te kunnen leveren voor een rooie rotcent". Over 1 á 2 jaar wordt er weer gesneden in de zorg ivm wmo en kan ik mijn vaste baan verliezen, die ik net heb. Kutklotekabinet. Zo.

Heb jij weleens bekenden in het publiek zien zitten bij DWDD?
Nee.

Jij wel, julia?

Wat is je favoriete tv programma?
Ja, wel vaker. Vanavond ook weer! Mijn dorpje telt... +/- 5500 inwoners, maar ik zie er regelmatig wat zitten. Ook al een paar keer een band met mensen die hier eerder woonden. Dat is trouwens wel een sterk punt van me, oog voor details.

Op dit moment "Wie is de mol" en "My name is Earl". Oh en "New Girl".

Hoe vaak heb jij Dirty Dancing gezien? Eerlijk?
misschien 1 keer? Kan me niet zo boeien heel eerlijk gezegd

En jij dan?
Zeker wel 10 keer (als het niet meer is)

Ben je een behulpzaam type?
Ja, best wel. Als ik er zin in heb.

Welke wens zou jij voor een bekende van je in vervulling willen laten gaan?
Dat de schuld van mijn zwager wordt afgelost en dat mijn zus en hij zorgeloos kunnen genieten van hun leven. Hij heeft het huis dat hij kocht met zijn vreemdgaande ex-vrouw moeten verkopen en daar een flinke schuld aan overgehouden. Dat bedrag beheerst zijn leven. Zou hem zo graag gelukkig willen zien. 't Is een schat van een vent.

Welke documentaire vond jij indrukwekkend/mooi?
Ik weet niet hoe die heet... Maar het ging over een echtpaar dat 2 afgedankte leeuwtjes opvoedde, ze waren in staat om met ze vriendschap te sluiten...uiteindelijk werden ze weer in de natuur los gelaten en toen ze 2 jaar later de leeuwen opnieuw gingen opzoeken, zag je dat de leeuwen hun meteen herkende...

Wat vind jij het allermooiste liedje en waarom?
Ik denk dat ik dan toch voor Black ga, van Pearl Jam. Dat blijft door de jaren heen prachtig en gaat me nooit vervelen.

Welk legendarisch concert had jij graag bijgewoond?
Fleetwood Mac concerten ten tijde van van hun Mirage-tour... daar had ik heel graag bij willen zijn.

Van wie heb jij veel geleerd in je leven?
Your luck's about to change, cher.
Eigenlijk van heel veel mensen. Hoe ik iets wel wil, maar vooral ook hoe ik het niet wil. 't Meest heb ik geleerd van... mijn zus, denk ik.

Welke voedsel combinatie vind jij niet lekker, terwijl de meeste mensen het wel lekker vinden?
Ik snap niet waarom je soms ketchup bij een tosti krijgt, maar dat komt eerlijk gezegd vooral omdat ik ketchup niet zo geweldig vind.

Oh patatje mayo, ook zwaar overschat. Vroeger at ik altijd zonder, nu wel eens met, maar hoeft ook niet zo.

Wat is, je favoriete provincie van Nederland en waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven