Dat ik nog even langs opa moet om de kinderwagen te brengen voor mijn dochtertje die daar vannacht logeert, dus dat ik nu echt achter die computer vandaan moet!
Dan heb ik me verder ontwikkeld in mijn huidige baan. Van mijn eigen geld een huisje gekocht waar ik lekker met mijn poepige hondje ga wonen. En miss een vent om mee te latten, want hij mag niet bij ons komen wonen Mijn doggy is de enige man in huis!
Overdag als ik ben werken zit hij los in de woonkamer, en kan hij via een soort van kattenluikje naar buiten de tuin in.
Als ik neit hoef te werken ben ik ook altijd thuis, of hij gaat mee op visite (ouders, zus, opa & oma en een vriending die dat neit erg vindt). Als ik van te voren (of op het laatste moment) weet dat ik moet overwerken, gaan mijn ouders de hond bij mij halen. En regelmatig haal ik hem zelf op rond 5 uur en dan blijft hij hier bij mij op de zaak, ook gewoon los.
Vind jij dat zielig? Dat een hond 8 uur alleen is?
Thuis.. Niets fijner dan, na een lange dag werken of een leuke vakantie, weer thuis te komen. Nu maar hopen dat het heel snel ook weer gewoon mijn huis is i.p.v. het huis van mijn ouders.
Extreem en provocerend wat betreft het immigratiebeleid, maar verder is het niet zo'n rare partij qua standpunten. Maak me er i.i.g. niet zo druk om als de rest van NL
*En stiekem vind ik Wilders erg vermakelijk tijdens de debatten...*
Geen flauw idee!! Op stemwijzer kwamen SP en TON op een gedeelde eerste plek en vervolgens CDA, PvdA en PVV ook zo'n beetje gelijk. Nog maar een keer dus.