The never ending question nr 80!
woensdag 2 juni 2010 om 21:35
Eeeeeeeeeeeeuuuhhmm.. ik wil hier graag eerlijk antowoord geven, dat heb ik tot nu toe ook gedaan. Maar ik heb serieus geen idee!! Ff tellen hoor.. Ik kom er op terug.
Ik kan er zonder moeite 35 opnoemen (is dat veel?) dan vergeet ik er vast nog wel een paar..
Zie je nu nog steeds in je partner, de dingen waar je voor gevallen bent?
Ik kan er zonder moeite 35 opnoemen (is dat veel?) dan vergeet ik er vast nog wel een paar..
Zie je nu nog steeds in je partner, de dingen waar je voor gevallen bent?
woensdag 2 juni 2010 om 22:32
*** Nici, hier hetzelfde alleen kreeg ik op mijn 16e al verkering met mijn huidige partner dus heb ik alles voor die tijd uit moeten spoekn ***
*** ikbenikenbenertrotsop ***
Oké nu weer terug naar de vraag. Ik heb geen favo stylingsproduct, ik gebruik dat soort spullen niet.
Kan jij 's ochtends goed uit bed?
*** ikbenikenbenertrotsop ***
Oké nu weer terug naar de vraag. Ik heb geen favo stylingsproduct, ik gebruik dat soort spullen niet.
Kan jij 's ochtends goed uit bed?
donderdag 3 juni 2010 om 10:46
donderdag 3 juni 2010 om 10:52
Ja, een weekend met 4 vriendinnen naar Volendam!! Zaterdag bootje gehuurd in A'dam, verder shoppen, uit eten en we zullen veel op 't terras zitten. En morgen 20 weken echo en dan hoor ik of we jongen of meisje krijgen. En ook nog onze nieuwe auto halen. Een super weekend dus!
Wanneer voel jij je echt gelukkig?
Wanneer voel jij je echt gelukkig?
donderdag 3 juni 2010 om 10:58
@ Plompiedom, ik ben al zeker 4 jaar geen tiener meer , ik denk dat ik me de komende jaren maar moet gaan inhouden!
Ik voel me op momenten echt gelukkig, als.. De zon schijnt, ik thuis op het terras sta (hangt boven het water en is alleen maar polder achter) de wind lekker waait, ik met een sigaret in mijn had sta, en.. Tot het besef kom dat de puinhoop waar ik in oktober in kwam eigenlijk al zo goed als opgeruimd is. Dan komt er een glimlach op mijn gezicht en ben ik ook echt even een moment intens tevreden met mezelf, zo slecht heb ik het allemaal nog niet eens gedaan.
Geef een van je vele goede voornemens die je had voor dit jaar..?
Ik voel me op momenten echt gelukkig, als.. De zon schijnt, ik thuis op het terras sta (hangt boven het water en is alleen maar polder achter) de wind lekker waait, ik met een sigaret in mijn had sta, en.. Tot het besef kom dat de puinhoop waar ik in oktober in kwam eigenlijk al zo goed als opgeruimd is. Dan komt er een glimlach op mijn gezicht en ben ik ook echt even een moment intens tevreden met mezelf, zo slecht heb ik het allemaal nog niet eens gedaan.
Geef een van je vele goede voornemens die je had voor dit jaar..?
donderdag 3 juni 2010 om 11:49
*Pffft gelukkig maar, als de Viva dames me geen sloerie vinden dan zal het ook allemaal wel mee vallen. Ik meteen opzoek naar mijn volgende slachtoffer, want ik sta al MAANDEN droog!*
Ik word blij van de zon, maar minder blij als mijn pauze voorbij is en ik weer naar binnen moet om te werken
Welke liedjes zullen je steeds aan 2009 doen denken?
Ik word blij van de zon, maar minder blij als mijn pauze voorbij is en ik weer naar binnen moet om te werken
Welke liedjes zullen je steeds aan 2009 doen denken?