The never ending question nr 80!
vrijdag 4 juni 2010 om 15:33
Harde muziek draaien en meezingen ,dan ev hond uitlaten,vriendin bellen en lekker klagen
Nic:knuf,stom is dat he ,ga je redelijk uit elkaar en verwacht je geen onvriendelijke houding ,afschieten die hap en dochterlief heeft ook te lang vriendschappen onderhouden met dit soort vriendinnen ,gewoon afkappen
@Ladies: Ga naar een concert aan zee...
Wil een grote ronde zonnebril kopen maar ben 50 ...te oud dus...?
Nic:knuf,stom is dat he ,ga je redelijk uit elkaar en verwacht je geen onvriendelijke houding ,afschieten die hap en dochterlief heeft ook te lang vriendschappen onderhouden met dit soort vriendinnen ,gewoon afkappen
@Ladies: Ga naar een concert aan zee...
Wil een grote ronde zonnebril kopen maar ben 50 ...te oud dus...?
vrijdag 4 juni 2010 om 15:37
Ik denk dat ik vaak te streng ben voormezelf. Is dat ook een antwoord? Dus niet perse onvriendelijk maar wel onrealistisch.
Ik ben er heel erg op gebrand om bij de buitenwereld sterk over te komen, en laat dus zo min mogelijk mijn 'zwakke' kanten zien.
Jah die grenzen is een hele goeie! Daar ben ik natuurlijk erg slecht in. Ex had ik gezegd (maanden geleden) me niet meer te bellen, en toch hing ik net weer met hem aan de lijn. Heb nogmaals vriendelijk verzocht me met rust te laten, maar dan merk ik pas hoeveel het me nog raakt. Evenals met 'oude' vriendinnen, gisteren kwam ik er een paar tegen, dan baal ik gewoon weer even van mezelf.
Denk jij dat psychische problemen te overwinnen zijn?
Ik ben er heel erg op gebrand om bij de buitenwereld sterk over te komen, en laat dus zo min mogelijk mijn 'zwakke' kanten zien.
Jah die grenzen is een hele goeie! Daar ben ik natuurlijk erg slecht in. Ex had ik gezegd (maanden geleden) me niet meer te bellen, en toch hing ik net weer met hem aan de lijn. Heb nogmaals vriendelijk verzocht me met rust te laten, maar dan merk ik pas hoeveel het me nog raakt. Evenals met 'oude' vriendinnen, gisteren kwam ik er een paar tegen, dan baal ik gewoon weer even van mezelf.
Denk jij dat psychische problemen te overwinnen zijn?
vrijdag 4 juni 2010 om 15:40
vrijdag 4 juni 2010 om 16:00
Het is een 3e vorm van depressie. Je kan depressief zijn, een manische depressie hebben of een dysthyme stoornis (ik schreef het net fout) hebben. Van de 1e 2 heb je waarschijnlijk weleens gehoord. Een dysthyme stoornis is grofweg hetzelfde alleen met andere periodes. Ik heb er geen maanden last van, maar bv. dagen of uren. Maar dan wel meer dagen wel dan niet. Het zijn een soort van extreme stemmingswisselingen maar dan de hele tijd.
Ik word heel kalm van een kwartiertje onder de zonnebank in de zonnestudio, heerlijk!
Heb je weleens iets gebroken?
Ik word heel kalm van een kwartiertje onder de zonnebank in de zonnestudio, heerlijk!
Heb je weleens iets gebroken?
vrijdag 4 juni 2010 om 16:06
vrijdag 4 juni 2010 om 19:06
Geen een. Ik lijnde altijd op mijn eigen manier (veel te streng), maar nu dieet ik niet meer. Heb mijn eetpatroon volledig omgegooid, ben gaan sporten en ben nu gestaag aan het afvallen.
Hou je ook zo van lekker eten?
*Ik mis Schuddebuikje echt een beetje...*
Hou je ook zo van lekker eten?
*Ik mis Schuddebuikje echt een beetje...*
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.