The never ending question nr 80!
dinsdag 13 juli 2010 om 21:35
woensdag 14 juli 2010 om 11:33
woensdag 14 juli 2010 om 13:59
* Ik ben jaloers Konela! Ik denk dat ik er dadelijk op weg naar de sportschool snel een ga halen *
Mijn huis, is alleen maar mijn kamer. Die is altijd een mega teringzooi geweest, maar.. Sinds 2 maanden hou ik hem echt super goed bij! En wat een verademing is dat zeg, dat ik gewoon alles kan vinden.
Ga jij sporten met dit weer?
Mijn huis, is alleen maar mijn kamer. Die is altijd een mega teringzooi geweest, maar.. Sinds 2 maanden hou ik hem echt super goed bij! En wat een verademing is dat zeg, dat ik gewoon alles kan vinden.
Ga jij sporten met dit weer?
woensdag 14 juli 2010 om 21:42
Vanmorgen, toevallig. Want daarvoor was het al weken geleden. Ben zwanger (26 wkn) en 11 kg aangekomen. Stond in mijn blootje voor vriend in de badkamer en toen had ik een ik-voel-me-heel-zielig-want-ik-ben-zo-dik-en-lelijk momentje. Toen kwamen er tranen. Gelukkig duurde het maar even.
Waar heb jij spijt van?
Waar heb jij spijt van?
donderdag 15 juli 2010 om 09:50
Dat ik ervoor gezorgd heb dat mijn man de breuk met zijn moeder [na 2 jaar]weer hersteld heeft .Nu alweer jaren ellende ,ook naar de kinderen toe .Dus nu minimaal contact ,ze belt elke dag ,maar nemen weinig de telefoon op .Heerlijk nummerherkenning !
Bij wie ben jij blij dat je nummerherkenning hebt?
Bij wie ben jij blij dat je nummerherkenning hebt?
donderdag 15 juli 2010 om 10:54
Bij de oma van mijn vriend. Die wordt 100 en als ze minder dan 3 x per dag visite krijgt zegt ze "ik heb niemand gezien". Die belt op met de vraag "kom je koffie drinken" en dan gooit ze snel de hoorn er op zodat je geen tijd hebt om te zeggen dat je niet kan. Oud dus, maar niet gek
Wat ga jij doen vandaag?
Wat ga jij doen vandaag?