Geen idee! Ben totaal niet merkenbewust. Heb zo'n 10 jeans - H&M, Gap, Levi's en de rest weet ik niet. Zou niet weten welk merk de donkerblauwe skinny is Dat is iig m'n favoriete jeans
Wat is jouw laatste aankoop geweest? (mbt kleding of schoenen)
Anoniem_91620
zaterdag 5 maart 2011 om 13:10
Een nieuw zwart pak (pantalon met blazertje).
Wat is het liefste wat iemand ooit tegen jou heeft gezegd?
Een mevrouw (passagier waarmee ik ruim een uur heb gepraat): Tja, u heeft waarschijnlijk al een partner, maar ik zou dolblij zijn geweest als u mijn schoondochter zou zijn. Daarna vroeg ze of mijn schoonmoeder blij met mij is en of ze dat wel genoeg laat blijken
Zo lief vond ik dat!
Welk liedje uit de huidige Top40 vind jij mooi/leuk/goed?
Wat voor vrijwilligerswerk doe je, of zou je willen doen?
Anoniem_91620
zondag 6 maart 2011 om 10:59
Momenteel doe ik geen vrijwilligerswerk en ik heb er op dit moment ook geen ''behoefte'' aan. Maar in het verleden heb ik langere tijd vrijwilligerswerk gedaan voor de dierenambulance.
Hoe zou jij het vinden als je kersverse vriend een dag na het beeindigen van zijn vorige relatie iets met jouw begint en daarover tegen jouw liegt?
Anoniem_91620
zondag 6 maart 2011 om 14:08
Pfff ehm.. vind ik me moeilijk voor te stellen. Is denk ik afhankelijk van waarom hij daarover gelogen heeft. Ik vind het op zich geen verschrikkelijk iets om over te liegen, maar los daarvan is liegen natuurlijk wel altijd slecht. Zit je in deze situatie Plompiedom?
Geen idee heb een schoonmaakster die dat voor mij doet
Hoe is het contact tussen jou en je broers en/of zussen? (en indien je die niet hebt je ouders)
Anoniem_94998
zondag 6 maart 2011 om 15:19
gisteren gekocht
Anoniem_91620
zondag 6 maart 2011 om 17:20
Ik heb een zusje en daar is het contact wel redelijk mee. Het contact is beperkt tot koetjes en kalfjes geklets en meer zit er ook niet in, maar dat is prima zo.