The Never Ending Question nr. 83
zaterdag 22 oktober 2011 om 23:38
Ok hotelkamer:
Groooooooot bed met dikke fluffy dekens die heerlijk ruiken.
Een bubbelbad, sauna en stoomcabine en zo'n douche met massagestralen en gekleurde lichtjes.
Heel veel voorgesneden fruit. Chocola en koekjes. Liters amaretto en lipton green tea.
Een masseur is dan ook een pré. Oh en een goede gigolo, als we dan toch bezig zijn
Verder een skyline uitzicht. Oh had ik het zwembad al vermeld? En ook een kruidenbad mmm...
Ja dat zou ik wel willen geloof ik. Mocht ik meer verzinnen, kom ik er op terug!
En jij?
Groooooooot bed met dikke fluffy dekens die heerlijk ruiken.
Een bubbelbad, sauna en stoomcabine en zo'n douche met massagestralen en gekleurde lichtjes.
Heel veel voorgesneden fruit. Chocola en koekjes. Liters amaretto en lipton green tea.
Een masseur is dan ook een pré. Oh en een goede gigolo, als we dan toch bezig zijn
Verder een skyline uitzicht. Oh had ik het zwembad al vermeld? En ook een kruidenbad mmm...
Ja dat zou ik wel willen geloof ik. Mocht ik meer verzinnen, kom ik er op terug!
En jij?
zondag 23 oktober 2011 om 05:32
Goede vraag! Na 5 jaar wereldwijd in 4+5 sterrenhotels te hebben geslapen, kan ik een prima lijstje maken
- Zware, dikke deuren die alle geluiden van de gang weert, maar zachtjes sluit
- Lichtwerende gordijnen
- Bed van Hästens (de gewone boxspring variant)
- Een echt dekbed, niet zo'n synthetische lap
- Een menu voor kussens (wil graag kunnen kiezen ipv te slapen op een kussen dat lijkt op een stuk steen of op een A4'tje )
- Alle lampen met dimfunctie
- Toiletdeksel die langzaam en geluidsloos sluit
- TV met DVD-functie en iig BBC, HBO, CBS en CNN en de batterijen van de RC altijd vers
- 24-uurs roomservice
- Koelkastje
- Douchekop zonder kalkafzetting
- Hoge waterdruk
- Handdoek van 60x100 (voor het haar), een gastendoekje om mn handen te drogen en een grotere handdoek (maar geen badhanddoek) om helemaal mee af te drogen (+/- 80x120)
- Gratis WIFI
- Goede verlichting in de badkamer (zodat je niet naar buiten loopt en als Pippo de Clown bent opgemaakt)
- Airco maar het liefst ook de mogelijkheid om een raam te openen
Dat is het wel zo'n beetje... Maar dan heb je wel een fijne kamer
Waar zou jij een 2e huis willen hebben? (vakantiehuisje)
- Zware, dikke deuren die alle geluiden van de gang weert, maar zachtjes sluit
- Lichtwerende gordijnen
- Bed van Hästens (de gewone boxspring variant)
- Een echt dekbed, niet zo'n synthetische lap
- Een menu voor kussens (wil graag kunnen kiezen ipv te slapen op een kussen dat lijkt op een stuk steen of op een A4'tje )
- Alle lampen met dimfunctie
- Toiletdeksel die langzaam en geluidsloos sluit
- TV met DVD-functie en iig BBC, HBO, CBS en CNN en de batterijen van de RC altijd vers
- 24-uurs roomservice
- Koelkastje
- Douchekop zonder kalkafzetting
- Hoge waterdruk
- Handdoek van 60x100 (voor het haar), een gastendoekje om mn handen te drogen en een grotere handdoek (maar geen badhanddoek) om helemaal mee af te drogen (+/- 80x120)
- Gratis WIFI
- Goede verlichting in de badkamer (zodat je niet naar buiten loopt en als Pippo de Clown bent opgemaakt)
- Airco maar het liefst ook de mogelijkheid om een raam te openen
Dat is het wel zo'n beetje... Maar dan heb je wel een fijne kamer
Waar zou jij een 2e huis willen hebben? (vakantiehuisje)
zondag 23 oktober 2011 om 14:13
Een mooi huis laten bouwen, helemaal naar mijn smaak. Toch de studie Psychologie gaan doen. Een feest geven voor alle mensen die ik heel lief vind. (En alle mensen waar ik toch al een tijdje klaar mee ben, gewoon eens niet uitnodigen omdat het hoort..) Op vakantie gaan. Een mooie auto kopen. En de rijlessen betalen voor vriendlief. En de rest op de bank zetten, beetje rentenieren. Stoppen met werken, maar wel vrijwilligerswerk oid gaan doen met autistische jongeren met gedragsproblemen. En een boek schrijven.
En jij?
En jij?
maandag 24 oktober 2011 om 18:38
maandag 24 oktober 2011 om 19:40