The Never Ending Question nr. 83
zaterdag 22 oktober 2011 om 22:13
O breek me de bek niet open Met name fietsers die geen voorrang verlenen, of door rood fietsen. Maar ook van alles op de stoep geparkeerd etc. Ik moet bij handhaving gaan werken!
Morgen.. hmm.. Er komen wat vriendinnen om de berging uit te ruimen. Staat al een tijd een hoop troep. En dan hopelijk 's middags nog iets leuks doen.
Heb jij wel eens een boete voor iets anders dan te hard rijden gehad?
Morgen.. hmm.. Er komen wat vriendinnen om de berging uit te ruimen. Staat al een tijd een hoop troep. En dan hopelijk 's middags nog iets leuks doen.
Heb jij wel eens een boete voor iets anders dan te hard rijden gehad?
zaterdag 22 oktober 2011 om 23:04
Ja
Wist jij dat als je (stom)dronken op de fiets zit en je word aangehouden dat je rijbewijs dan ingenomen kan worden?! En dat als je in een 30 km zone fietst en je fietst harder dat je dan een snelheidsovertreding begaat en dus ook een bon kan krijgen? (Of wil mn broer gewoon dat ik morgen niet dronken ga fietsen en met de bus moet gaan? )
Wist jij dat als je (stom)dronken op de fiets zit en je word aangehouden dat je rijbewijs dan ingenomen kan worden?! En dat als je in een 30 km zone fietst en je fietst harder dat je dan een snelheidsovertreding begaat en dus ook een bon kan krijgen? (Of wil mn broer gewoon dat ik morgen niet dronken ga fietsen en met de bus moet gaan? )
zaterdag 22 oktober 2011 om 23:18
Dat eerste klopt dus wel? Is wel logisch als je er zo over nadenkt maar hoe vaak ik dat dus gedaan heb.. Schrok er van..
Hier is een vriend uit het buitenland, die zit met man te gamen. Lekker een paar biertjes erbij, kletsen, gezellig Nog lang niet naar bed dus!
Eet jij liever chocola, koek of snoep?
Hier is een vriend uit het buitenland, die zit met man te gamen. Lekker een paar biertjes erbij, kletsen, gezellig Nog lang niet naar bed dus!
Eet jij liever chocola, koek of snoep?
zaterdag 22 oktober 2011 om 23:23
Nee,volgens mij kan dat niet hoor, van je rijbewijs.
Geen van drieën, doe mij maar een blokje kaas
Tjonge, wat ben ik langzaam vandaag.
Eh gelukkig.. ik ben gelukkig meestal wel gelukkig. Extra gelukkig word ik als het mooi weer is of juist als het sneeuwt, en we een lekkere wandeling maken met dochter, of gewoon als ik naar haar kijk als ze aan het spelen is en ze ineens gaat dansen bijvoorbeeld
Wat zou jouw favoriete luxe hotelkamer allemaal hebben?
Geen van drieën, doe mij maar een blokje kaas
Tjonge, wat ben ik langzaam vandaag.
Eh gelukkig.. ik ben gelukkig meestal wel gelukkig. Extra gelukkig word ik als het mooi weer is of juist als het sneeuwt, en we een lekkere wandeling maken met dochter, of gewoon als ik naar haar kijk als ze aan het spelen is en ze ineens gaat dansen bijvoorbeeld
Wat zou jouw favoriete luxe hotelkamer allemaal hebben?