The Never Ending Question nr. 83
vrijdag 2 september 2011 om 19:17
Ik moet even door met het eten (ben heurlijke spaghetti carbonara aan het maken) maar ik kom later weer even kijken hoe het ermee staat. Zei net tegen mijn man dat er was geopperd op het forum om een meet te organiseren, "bij de spelletjes waaraan ik 'meedoe'" en toen ging ik de spelletjes uitleggen. En dat dat dan steeds dezelfde forummers zijn die daaraan meedoen en die willen elkaar gaan ontmoeten. Hij keek me echt aan alsof ik gek was geworden hahaha.
vrijdag 2 september 2011 om 19:30
vrijdag 2 september 2011 om 19:36
Ik heb überhaupt nog nooit iemand van het forum ontmoet.
Twisted, je kan me mailen op •••••••••••
Ik laat 'm een paar minuten staan en dan verwijder ik 'm.
Ik moet wel gelijk al even zeggen dat ik pas in oktober zou kunnen. Ben dan bijna de hele maand vrij; deze maand ben ik veel aan het werk.
Twisted,
Ik post morgen nog wel mijn emailadres.
Jullie ook akvast trusten
Twisted, je kan me mailen op •••••••••••
Ik laat 'm een paar minuten staan en dan verwijder ik 'm.
Ik moet wel gelijk al even zeggen dat ik pas in oktober zou kunnen. Ben dan bijna de hele maand vrij; deze maand ben ik veel aan het werk.
Twisted,
Ik post morgen nog wel mijn emailadres.
Jullie ook akvast trusten
vrijdag 2 september 2011 om 19:53
Haha Heb ik ook eens een middag een leven, lekker in het zonnetje, wordt er meteen een meet gepland! Het lijkt mij heel gezellig hoor, om men van hier te zien! Dat had ik al eens gezegd, als antwoord op een vraag lol
Aanvulling: Ik lees net oktober. Dat is in principe ok, alleen dan liefst voor de 12e. De 13e word ik geopereerd, en dan ben ik enkele weken uit de roulatie
Aanvulling: Ik lees net oktober. Dat is in principe ok, alleen dan liefst voor de 12e. De 13e word ik geopereerd, en dan ben ik enkele weken uit de roulatie