The Never Ending Question nr. 83
zaterdag 3 september 2011 om 00:58
Julia. Moet je zelf weten, hoor! En ik wil je ook helemaal niet overhalen, maar.. wie weet, heb je na de meet wel een 7! Omdat je gelijkgestemden ontmoet, of gewoon, omdat het zo gezellig was
En erna, ben je toch ook nog anoniem? Alleen hebben we er dan een gezicht bij
Maar je hebt nog even om ervoer na te denken.
Mijn grootste factor: toegeven dat ik ben wie ik ben, en dat dat best meevalt. Vroeger dacht ik altijd dat ik iets moest bewijzen, dat is zwaar vermoeiend.
Ben jij tevreden met wie je bent?
En nu ga ik echt naar bed! Herwelterusten!
En erna, ben je toch ook nog anoniem? Alleen hebben we er dan een gezicht bij
Maar je hebt nog even om ervoer na te denken.
Mijn grootste factor: toegeven dat ik ben wie ik ben, en dat dat best meevalt. Vroeger dacht ik altijd dat ik iets moest bewijzen, dat is zwaar vermoeiend.
Ben jij tevreden met wie je bent?
En nu ga ik echt naar bed! Herwelterusten!
zaterdag 3 september 2011 om 14:23
Moeilijke vraag... Pff... Het leukste.. Ik ben oprecht blij met alle cadeautjes die ik krijg.. Heb zelf altijd wel leuke ideëen dus krijg bijna altijd wel iets wat ik echt nodig heb, of gewoon graag wil hebben. Ik vind zelfs kaarten echt leuk om te krijgen. 't Idee dat iemand moeite heeft gedaan om mijn dag op te fleuren, vind ik echt al super! Dit is geen bescheidenheid, ben gewoon snel tevreden. Maar 't leukst... Een mooie schets, gemaakt door mijn lieve creavriendje van een roos in een mooie zilverkleurige lijst... 'n Avondje eten met m'n zus in mijn favo restaurant... Een mooie schaal, gemaakt door vriendin in de de kleur die ik zo mooi vind... 'n Foto van een geweldige dag met vrienden, in een lijstje... Dat soort dingen. Meer 't gevoel dat ik erbij heb.
Ben jij trots op wie je bent?
Ben jij trots op wie je bent?
zaterdag 3 september 2011 om 14:37
Julia, had je gelezen? Ik had een stukje voor je geschreven. Niet dat je persé moet reageren hoor, maar misschien had je het niet gezien.
Trots? Ach, ik ben gelukkig en dat telt! Maar ik heb ook alles wel mee, fijne jeugd, goede opleiding, gezond.. misschien had ik het wat dat betreft wel beter moeten doen!
Ben jij iemand die klaarstaat voor anderen?
Trots? Ach, ik ben gelukkig en dat telt! Maar ik heb ook alles wel mee, fijne jeugd, goede opleiding, gezond.. misschien had ik het wat dat betreft wel beter moeten doen!
Ben jij iemand die klaarstaat voor anderen?
zaterdag 3 september 2011 om 19:28
Ik sta aan 't begin van mijn nieuwe ik! Donderdag bij de diëtiste geweest, ze heeft me totaal ontleedt en gaat nu een plan voor me opzetten. Geen dieet. Gaat misschien wel langer dan een jaar duren, maar dan blijft 't gewicht er hopelijk af! Ben er helemaal klaar voor! Maar, op dit moment ook ongesteld en daardoor gezeur. In m'n hoofd. En buik.
En jij?
ps. Lotteke, sorry! Hartstikke lief van je! Ik kan me voorstellen dat jullie 't leuk en spannend vinden, maar ik vind 't wel heerlijk om gewoon Julia2 te blijven. Ik ga wel lezen hoe jullie 't ervaren hebben hoor! Wel nieuwsgierig!
En jij?
ps. Lotteke, sorry! Hartstikke lief van je! Ik kan me voorstellen dat jullie 't leuk en spannend vinden, maar ik vind 't wel heerlijk om gewoon Julia2 te blijven. Ik ga wel lezen hoe jullie 't ervaren hebben hoor! Wel nieuwsgierig!