ja, eh hoeveel inch, even checken bij vriend. 42 inch zegt hij. Ik vind het een bakbeest, maar ja.. 't is wel fijn films kijken (helemaal voor een blinde vink als ik)
Eet je graag blinde vinken of ander 'samengesteld' vlees?
@ Jonari, zeker, goed gesprek gehad, zie 1 nov op dit topic. Maar nu begin ik net zoals de rest van NL snotterig en grieperig te worden... Dikke keel enz. Dat schele gevoel heb ik als ik vermoeid ben, alsof er druk op m'n ogen staat.
Ja, slavink of rundervink, vind ik heerlijk!
Heb jij wel eens een scheet gelaten op een ongepast moment? beschrijf eens!
Nou, zal ik dan zelf maar? Ik zat in de klas en ik dacht, 'n klein windje moet kunnen... Maar 't werd een keiharde knetterscheet.. Stonk niet zo heel erg gelukkig...! Maar de rest van die maand nog wel "scheetreet" geheten... (leuk op je.. 14/15e)
Ja, paar maanden geleden nog... Man was vreemdgegaan met onze overbuurvrouw, vrouw van man kwam even verhaal halen... Met d'r dronken hoofd in de auto gestapt, tuin vernield, deuken in de auto en antenne stuk, tegen de ramen staan bonken, groot licht op het huis gericht, en heel harde muziek en geschreeuw om 1u 's nachts... en toen kwam er inderdaad politie bij. Woon hier nog niet zo lang, dus was wel schrikken. Voor de rest rustig buurtje hoor!!
Dat was dan schrikken, Julia! Net verhuisd en dan zoiets :s Gelukkig was dat alles
Heb een ex die politieagent was, een andere ex was AT'er (ik denk dat dat ook 'politie' genoemd wordt), mijn beste vriendin is agent en mijn manager bij een vorige werkgever was voormalig rechercheur. Maar gelukkig nooit ivm iets naars.