The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
Mijn beste vriendin! Of een willekeurig persoon die het financieel heel moeilijk heeft.

Heb je wel eens een leuke geldprijs gewonnen?
I am surrounded by morons
Niet echt, hoogstens 27.50 gulden.

Doe je vaak mee met prijsvragen?
Nee, eigenlijk nooit

Heb je wel eens een one night stand (gehad)?
Nee.

Braaf he?
Nee

Heb jij wel eens een SOA gehad?

Edit: ja, heel braaf, Sam! lol
Nee, gelukkig niet

Ben je wel eens in therapie geweest?
Ja, lang geleden, en heel kort, soort van claustrofobie

En jij?
Ben een tijdje bij een maatschappelijk werker geweest, krijg op dit moment fysiotherapie en een bezoek aan een psycholoog zit er ook nog wel in. Voor ik voor kindjes wil gaan.

Wie zou jij, zonder pardon, een klap in zijn/haar gezicht willen geven?
O ik ken er wel een paar ;)

Ga jij vandaag iets leuks doen?
Common sense is not so common.
Voltaire
Nee, dit wordt WEER een saaie k*tdag. Gister ook al zo een gehad.. Zit op dit moment in VRESELIJKE twijfel, wb relatie.. Vannacht zachtjes zitten huilen. Nu dus sacherijnig door slaapgebrek. Ik denk dat ik maar eens een fijne feel good movie uit de kast trek. Helpt meestal wel een beetje.

Heb jij wel eens na lange tijd een relatie verbroken? Voel je je daar achteraf opgelucht over?
*Vervelend voor je, Julia. Ik hoop voor je dat je snel weet wat je moet doen.... Sterkte *

Ja, dat heb ik wel 'ns gedaan (relatie duurde een jaar of 2). Ik was heel opgelucht, het voelde heel goed en ik had echt het gevoel mijn leven weer terug te hebben. Ik zat ook vol energie. De relatie was niet eens slecht, hij was ook niet slecht voor me - sterker nog: hij was ontzettend lief, sociaal, loyaal, leuk, etc. Maar ik hield niet meer van hem.

Ik laat de vraag staan (gebrek aan inspiratie, want zit met 1 oog '16 and pregnant' te kijken op MTV).
Mijn antwoord is bijna een kopie van die van Lizzl. Niets mis met de relatie, behalve dat onze gedachten over hoe je je gedraagt ten opzichte van elkaar in een relatie verschilden. Relatie heeft 4 jaar geduurd.

Wat je favo film-soundtrack?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik denk dat ik toch moet zeggen "Pulp Fiction", er zijn meer leuke, maar die heb ik lang grijs gedraaid.

Wat is jouw favoriete documentaire, en waarom?
De documentaires van Louis Theroux! Die man gaat zijn eigen waarden en normen voorbij om de wereld een kijkje te geven in de meest absurde leefsituaties (Nazi's, baptistengemeentes, bordeel, enz.) Hij gaat op zoek naar de reden waarom deze mensen kiezen voor hun manier van leven. Heel indrukwekkend! En op de een of andere manier lukt het hem constant om tijdelijk, toegelaten te worden tot deze groeperingen. Ik kijk er graag naar! Nog lang niet allemaal gezien hoor, maar wat ik zag, vind ik geweldig!

Wat eet je vanavond?
Oh die vind ik ook altijd interessant, Julia! Heb er ook bewondering voor hoe hij eerlijk dingen zegt (en dan niet in elkaar wordt geslagen haha) en tegelijkertijd toch ook respect blijft tonen.

Vanavond quiche (met dank aan schoonma)

Wat was als kind jouw lievelingsgerecht, en wat nu?
Louis Theroux' docu's zijn geweldig! Zou er graag weer 's een willen zien.

Als kind at ik graag stamppot (andijvie) met een tartaartje en ketchup.

Nu is het sushi - vooral de nigiri en de californian vind ik heel lekker.

Welke Amerikaanse actrice vind jij leuk/goed? (en waarom)
Meryl Streep. Ze kan heel goed acteren en is ook goed met buitenlandse accenten.

Met welke acteur zou je weleens een beschuitje willen eten?
Lee Pace. Johnny Depp. Colin Farrell. Jeffrey Dean Morgan. Vin Diesel. 't Liefst de hele rol beschuit.

Wie zou jij wel willen zijn voor 1 dag? Waarom?
Ik zou wel mijn dochter willen zijn. Dat vrolijke onbezorgde spelen en puur de wereld in kijken...

Heb je nu of vroeger een terugkerende droom gehad?
Vroeger wel, heb er nu gelukkig geen last meer van.

Moet je ook nog afwassen?
nee, heeft man al gedaan gelukkig

KOm je ook naar de meet?
Nee, lijkt me wel erg leuk hoor, maar volgens mij ben ik veel te oud

Kon jullie moeder wel zijn!

Hoeveel komen er op de meet?
...... leeftijd is zooooo onbelangrijk!! Ik weet van niemand de leeftijd trouwens. Zou leuk zijn als je kwam

Ik heb geen idee hoeveel mensen er komen?

Wat is je geboortejaar? ;-p
Haha alsof leeftijd wat uitmaakt! Doet het hier toch ook niet?!

Ik denk een stuk of 5, 6

Wat zouden we moeten doen om je naar de meet te laten komen?

Edit: O sh*t.. geboortejaar inmiddels
1984 Ik weet dat Sjors jonger is, dan ik. Volgens mij de rest een beetje ouder? Maar leeftijd speelt hier totaal geen rol. Een van mijn beste vriendinnen op dit moment is 48! Juist leuk en verrassend!

Nog even over die dromen.. Wat was jouw droom die af en toe terug kwam? (ik droom nog steeds af en toe over een dubbele rij tanden, of dat al mijn tanden 1 voor 1 uitvallen.. vreselijk!)

ps. Dank voor de sterkte wensen, lieve meiden. Goed gesprek gehad met vriendlief. Vannacht weer wat lekkerder slapen iig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven