The Never Ending Question nr. 83
zondag 4 september 2011 om 10:24
zondag 4 september 2011 om 12:14
Nee, dit wordt WEER een saaie k*tdag. Gister ook al zo een gehad.. Zit op dit moment in VRESELIJKE twijfel, wb relatie.. Vannacht zachtjes zitten huilen. Nu dus sacherijnig door slaapgebrek. Ik denk dat ik maar eens een fijne feel good movie uit de kast trek. Helpt meestal wel een beetje.
Heb jij wel eens na lange tijd een relatie verbroken? Voel je je daar achteraf opgelucht over?
Heb jij wel eens na lange tijd een relatie verbroken? Voel je je daar achteraf opgelucht over?
zondag 4 september 2011 om 12:23
*Vervelend voor je, Julia. Ik hoop voor je dat je snel weet wat je moet doen.... Sterkte *
Ja, dat heb ik wel 'ns gedaan (relatie duurde een jaar of 2). Ik was heel opgelucht, het voelde heel goed en ik had echt het gevoel mijn leven weer terug te hebben. Ik zat ook vol energie. De relatie was niet eens slecht, hij was ook niet slecht voor me - sterker nog: hij was ontzettend lief, sociaal, loyaal, leuk, etc. Maar ik hield niet meer van hem.
Ik laat de vraag staan (gebrek aan inspiratie, want zit met 1 oog '16 and pregnant' te kijken op MTV).
Ja, dat heb ik wel 'ns gedaan (relatie duurde een jaar of 2). Ik was heel opgelucht, het voelde heel goed en ik had echt het gevoel mijn leven weer terug te hebben. Ik zat ook vol energie. De relatie was niet eens slecht, hij was ook niet slecht voor me - sterker nog: hij was ontzettend lief, sociaal, loyaal, leuk, etc. Maar ik hield niet meer van hem.
Ik laat de vraag staan (gebrek aan inspiratie, want zit met 1 oog '16 and pregnant' te kijken op MTV).
zondag 4 september 2011 om 13:40
Mijn antwoord is bijna een kopie van die van Lizzl. Niets mis met de relatie, behalve dat onze gedachten over hoe je je gedraagt ten opzichte van elkaar in een relatie verschilden. Relatie heeft 4 jaar geduurd.
Wat je favo film-soundtrack?
Wat je favo film-soundtrack?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 4 september 2011 om 17:33
De documentaires van Louis Theroux! Die man gaat zijn eigen waarden en normen voorbij om de wereld een kijkje te geven in de meest absurde leefsituaties (Nazi's, baptistengemeentes, bordeel, enz.) Hij gaat op zoek naar de reden waarom deze mensen kiezen voor hun manier van leven. Heel indrukwekkend! En op de een of andere manier lukt het hem constant om tijdelijk, toegelaten te worden tot deze groeperingen. Ik kijk er graag naar! Nog lang niet allemaal gezien hoor, maar wat ik zag, vind ik geweldig!
Wat eet je vanavond?
Wat eet je vanavond?
zondag 4 september 2011 om 17:53
zondag 4 september 2011 om 19:11
zondag 4 september 2011 om 21:36
1984 Ik weet dat Sjors jonger is, dan ik. Volgens mij de rest een beetje ouder? Maar leeftijd speelt hier totaal geen rol. Een van mijn beste vriendinnen op dit moment is 48! Juist leuk en verrassend!
Nog even over die dromen.. Wat was jouw droom die af en toe terug kwam? (ik droom nog steeds af en toe over een dubbele rij tanden, of dat al mijn tanden 1 voor 1 uitvallen.. vreselijk!)
ps. Dank voor de sterkte wensen, lieve meiden. Goed gesprek gehad met vriendlief. Vannacht weer wat lekkerder slapen iig.
Nog even over die dromen.. Wat was jouw droom die af en toe terug kwam? (ik droom nog steeds af en toe over een dubbele rij tanden, of dat al mijn tanden 1 voor 1 uitvallen.. vreselijk!)
ps. Dank voor de sterkte wensen, lieve meiden. Goed gesprek gehad met vriendlief. Vannacht weer wat lekkerder slapen iig.