The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
Wat klein voor je lengte Elynn!

40/41

Welke kledingmaat heb je?
Ja, klopt. Werd voor m'n sport vroeger geregeld medisch gekeurd en m'n voeten zijn inderdaad erg klein voor m'n lengte. Ze doen het trouwens wel heel goed; val vrijwel nooit om.

XS/S, 34/36

En jij?
En qua spijkerbroeken: 27/34 of 27/36 (maar die is bijna niet te vinden)
Tegenwoordig 36-38 Dat is jaaaren 34-36 geweest. Lijkt niet groot maar ik ben maar 1.55m Moet echt nodig aan de lijn. (maar heb net het plan opgevat om dit weekend koekjes te gaan bakken Ik moet er gewoon tegenaan sporten.

Ga je morgen uitslapen?
Is een prima maat toch, Phoeb? Ook bij jouw lengte. Hier ook bakplannen. Blauwe muffins (idee van dochter, met blauwe voedingskleurstof).

Nee. Sorry dat ik al weer over m'n dochter praat ( ), maar ze moet morgenochtend vroeg voetballen en ik sta als voetbalmoeder langs de lijn.

Wat kun je heel goed?
Het is gewoon die maat te veel. Merk het aan mn kleding die te strak zit en het is gewoon niet mooi. Dikkere buik vooral dan mooi is.

Je hoeft geen sorry te zeggen dat je over je dochter praat hoor.. Waar het hart van vol is he?

Ik kan mezelf en anderen mooi opmaken, ik kan goed luisteren en ik kan lekker koken/bakken. Morgen chocolate sugar snaps (Blauwe muffins.. leuk!)

Jij?
Oe, klinkt lekker, chocolate sugar snaps. Wij gaan vanmiddag na schooltijd bakken. Beetje zonde van het mooie weer, maar had het al beloofd. Ben ook erg benieuwd naar het blauwe eindresultaat.

Ik kan dingen goed analyseren en onder woorden brengen. Ik voel mensen en situaties goed aan en ben communicatief redelijk sterk.

Waar ben je niet zo goed in?
Ik ben niet zo goed met dingen ´moeten´.. Discipline enzo..

Jij?
Haha, herkenbaar. Ik heb ook een discipline-issue. Vooral op het gebied van administratie.

In welk deel van Nederland zou je niet willen wonen en waarom niet?
Beslist niet in Zeeland en Zuid-Holland. Zeeland niet omdat ik het een nietszeggende provincie vind die teveel in een uithoek ligt. Zuid-Holland niet omdat ik de mentaliteit en de mensen daar verschrikkelijk vind. Sorry alvast naar de forummers die hier wonen

Naar welk deel van Nederland zou jij wel willen verhuizen?
Najaaaa Cici even iedereen in heel ZH over 1 kam scheren....

Als ik ZH ga verlaten dan is dat naar het buitenland.

In welk ander land zou jij wel willen wonen?
* Hahaha Phoebe! Sorry! Ik ben er ook niet van overtuigd dat iedereen zo is hoor. Maar mijn ervaring tot nu toe is gewoon niet zo positief met ZH *

Als de economische situatie er beter was, dan zou ik wel in Spanje of Portugal willen wonen. Miami of Florida lijkt me trouwens ook wel wat.

In welke sector/branche/vakgebied ben jij werkzaam?
Uitgeverij, taal, communicatie

En jij?
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor Maar ik heb dat eigenlijk met heel Nederland

Overheid, ook communicatie.

Denken mensen over het algemeen positief over jou (voor zover je dat weet)?
Ja en nee. Ik ben zo'n iemand: of je vindt me helemaal te gek of je vindt me helemaal niks. Ik ben meestal nogal uitgesproken en expressief. Ik trek dus geen grote doelgroep aan

Wat voor kleur jas heb jij?
Voor nu: een zwarte, een donkerblauwe en een army groene

Lees je elke dag de krant en zo ja, welke krant?
Nee, heb er geen tijd voor (ik vind dat dat je het ook elke dag moet lezen, want anders nieuws van gisteren) Ik zou de Volkskrant lezen of de Nrc.next.

Overigens heb ik wel een abonnement op de Viva en de Grazia

Wat voor een soort vragen vindt jij leuk om te beantwoorden op Never ending?
orginele open vragen, en over eten natuurlijk

draag jij veel gekleurde kleding?
Ja en nee, heb bijvoorbeeld vandaag een blauwe jurk aan. Maar ja, wat is veel? Ik heb wel wat gekleurde kleding, maar draag ook wel eens wat donkere kleuren.

Wat heb jij aan vandaag?
Een zwart t-shirt met lange mouwen en daarover heen een wat wijdere blauwe top met witte stippeltjes. En een zwarte pantalon.

Wat is jouw favoriete huidverzorgingsproduct?
All about your eyes van Clinic I it

Hoe vaak draag jij een luchtje (en hoeveel heb je er thuis?)
Eigenlijk elke dag wel en anders een lekkere bodylotion. Ik heb er 2 in huis (Ralph Lauren Romance en Coco Mademoiselle van Chanel) en nog wat samples. Komt binnenkort een 3e bij denk ik, Clinique Happy.

Wat vind jij een lekkere parfum?
*loopt naar de kast*

Voor mijzelf: Musk, Replay en Christina Aguilera (de nachtversie)

Voor mijn man: Intimately Beckham en Van Gils.

Omschrijf jouw slaapkamer eens?
Grote, lichte zolderkamer met de oorspronkelijke balken uit 1898 er nog in. Wit plafond, witte wanden, houten vloer. Groot wit tweepersoons bed, meestal grijs dekbedovetrek. Grote houten kledingkast, lange brede stijgerhouten plank als bureau, witte boekenkasten. Ehm, heel wit dus. Kan niet zo goed tegen een onrustige omgeving, zeker niet als ik wil slapen.

En hoe ziet de jouwe eruit?
Tip: ik heb in de Bijenkorf en Sephora inmiddels een paar keer Eve van Jil Sander opgespoten om 's te proberen. Lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven