The Never Ending Question nr. 83
vrijdag 23 september 2011 om 11:26
vrijdag 23 september 2011 om 11:30
Is een prima maat toch, Phoeb? Ook bij jouw lengte. Hier ook bakplannen. Blauwe muffins (idee van dochter, met blauwe voedingskleurstof).
Nee. Sorry dat ik al weer over m'n dochter praat ( ), maar ze moet morgenochtend vroeg voetballen en ik sta als voetbalmoeder langs de lijn.
Wat kun je heel goed?
Nee. Sorry dat ik al weer over m'n dochter praat ( ), maar ze moet morgenochtend vroeg voetballen en ik sta als voetbalmoeder langs de lijn.
Wat kun je heel goed?
vrijdag 23 september 2011 om 11:42
Het is gewoon die maat te veel. Merk het aan mn kleding die te strak zit en het is gewoon niet mooi. Dikkere buik vooral dan mooi is.
Je hoeft geen sorry te zeggen dat je over je dochter praat hoor.. Waar het hart van vol is he?
Ik kan mezelf en anderen mooi opmaken, ik kan goed luisteren en ik kan lekker koken/bakken. Morgen chocolate sugar snaps (Blauwe muffins.. leuk!)
Jij?
Je hoeft geen sorry te zeggen dat je over je dochter praat hoor.. Waar het hart van vol is he?
Ik kan mezelf en anderen mooi opmaken, ik kan goed luisteren en ik kan lekker koken/bakken. Morgen chocolate sugar snaps (Blauwe muffins.. leuk!)
Jij?
vrijdag 23 september 2011 om 11:49
Oe, klinkt lekker, chocolate sugar snaps. Wij gaan vanmiddag na schooltijd bakken. Beetje zonde van het mooie weer, maar had het al beloofd. Ben ook erg benieuwd naar het blauwe eindresultaat.
Ik kan dingen goed analyseren en onder woorden brengen. Ik voel mensen en situaties goed aan en ben communicatief redelijk sterk.
Waar ben je niet zo goed in?
Ik kan dingen goed analyseren en onder woorden brengen. Ik voel mensen en situaties goed aan en ben communicatief redelijk sterk.
Waar ben je niet zo goed in?
vrijdag 23 september 2011 om 12:02
Beslist niet in Zeeland en Zuid-Holland. Zeeland niet omdat ik het een nietszeggende provincie vind die teveel in een uithoek ligt. Zuid-Holland niet omdat ik de mentaliteit en de mensen daar verschrikkelijk vind. Sorry alvast naar de forummers die hier wonen
Naar welk deel van Nederland zou jij wel willen verhuizen?
Naar welk deel van Nederland zou jij wel willen verhuizen?
vrijdag 23 september 2011 om 12:16
* Hahaha Phoebe! Sorry! Ik ben er ook niet van overtuigd dat iedereen zo is hoor. Maar mijn ervaring tot nu toe is gewoon niet zo positief met ZH *
Als de economische situatie er beter was, dan zou ik wel in Spanje of Portugal willen wonen. Miami of Florida lijkt me trouwens ook wel wat.
In welke sector/branche/vakgebied ben jij werkzaam?
Als de economische situatie er beter was, dan zou ik wel in Spanje of Portugal willen wonen. Miami of Florida lijkt me trouwens ook wel wat.
In welke sector/branche/vakgebied ben jij werkzaam?
vrijdag 23 september 2011 om 12:48
vrijdag 23 september 2011 om 14:52
Grote, lichte zolderkamer met de oorspronkelijke balken uit 1898 er nog in. Wit plafond, witte wanden, houten vloer. Groot wit tweepersoons bed, meestal grijs dekbedovetrek. Grote houten kledingkast, lange brede stijgerhouten plank als bureau, witte boekenkasten. Ehm, heel wit dus. Kan niet zo goed tegen een onrustige omgeving, zeker niet als ik wil slapen.
En hoe ziet de jouwe eruit?
En hoe ziet de jouwe eruit?