The Never Ending Question nr. 83
vrijdag 23 september 2011 om 16:06
Niet zo grote kamer, witte muren, wit plafond, eikenhouten vloer.
Witte megagrote kledingkast met spiegeldeuren, witte 8 vaks kast ernaast met zwarte bakken erin (voorraadkast), wit bed met erboven een witte plank met daarop de wekker, een foto van onze huwelijksreis en 3 paarse waxinelichthoudertjes. Daarboven een paarse dromenvanger en of een zwart met witte of een paars dekbed. Zwarte gordijnen en zwarte barok lampen, 1 hangend, 1 staand.
Wat is het lekkerste dat jouw moeder kan/kon maken?
Witte megagrote kledingkast met spiegeldeuren, witte 8 vaks kast ernaast met zwarte bakken erin (voorraadkast), wit bed met erboven een witte plank met daarop de wekker, een foto van onze huwelijksreis en 3 paarse waxinelichthoudertjes. Daarboven een paarse dromenvanger en of een zwart met witte of een paars dekbed. Zwarte gordijnen en zwarte barok lampen, 1 hangend, 1 staand.
Wat is het lekkerste dat jouw moeder kan/kon maken?
vrijdag 23 september 2011 om 16:22
vrijdag 23 september 2011 om 17:17
Jeetje heb je even?
Weer die eikenhouten vloer (ligt in het hele huis), en witte muren en plafond.
Voor het raam een zwart-bruine eettafel met bijpassende stoelen. Tussen het raam en de tafel in een dicht krukje waar alle kabeltroep onder ligt met daarop een grote zilveren pot met een grote plant.
Aan de andere kant een grote bruine hoek loungebank met aan beide zijden een klein vierkant zwart-bruin tafeltje die we voor de bank kunnen schuiven om een salontafel te creeëren.
Tegenover de bank een zelfgecreeërd tvmeubel met rechts daarnaast vitrinekasten, ook zwart-bruin. Op het tv meubel de tv en aquarium, naast de vitrinekast 2 foto's van de huwelijksreis.
Een bruine verwarming en een bruine deur. Witte lamellen voor het raam.
Aan de muur boven de tafel een mooi groot schilderij van giraffen en aan een andere muur 3 vierkanten waar mooie eye catchers staan.
Boven de eettafel een mooie hanglamp, boven de bank een sta-hanglamp en daarnaast 2 ambi-lights voor 's avonds.
En verder heeeel veeeel kattenspeelgoed dat overal verspreid ligt haha!
Wat vind jij lekkere snoepjes?
Weer die eikenhouten vloer (ligt in het hele huis), en witte muren en plafond.
Voor het raam een zwart-bruine eettafel met bijpassende stoelen. Tussen het raam en de tafel in een dicht krukje waar alle kabeltroep onder ligt met daarop een grote zilveren pot met een grote plant.
Aan de andere kant een grote bruine hoek loungebank met aan beide zijden een klein vierkant zwart-bruin tafeltje die we voor de bank kunnen schuiven om een salontafel te creeëren.
Tegenover de bank een zelfgecreeërd tvmeubel met rechts daarnaast vitrinekasten, ook zwart-bruin. Op het tv meubel de tv en aquarium, naast de vitrinekast 2 foto's van de huwelijksreis.
Een bruine verwarming en een bruine deur. Witte lamellen voor het raam.
Aan de muur boven de tafel een mooi groot schilderij van giraffen en aan een andere muur 3 vierkanten waar mooie eye catchers staan.
Boven de eettafel een mooie hanglamp, boven de bank een sta-hanglamp en daarnaast 2 ambi-lights voor 's avonds.
En verder heeeel veeeel kattenspeelgoed dat overal verspreid ligt haha!
Wat vind jij lekkere snoepjes?
vrijdag 23 september 2011 om 21:16
Janna, misschien moeten wij eens op les bij elkaar
Ik heb een heel droge huid, ik schilfer me suf.
Ben jij heel braaf in je huidverzorging, qua afschminken, smeren etc?
EDIT ik slaap rechts, maar ben er inmiddels achter dat ik gewoon wil slapen aan de kant die het dichtst bij de deur is, want in mijn vorige woning sliep ik juist altijd links
Ik heb een heel droge huid, ik schilfer me suf.
Ben jij heel braaf in je huidverzorging, qua afschminken, smeren etc?
EDIT ik slaap rechts, maar ben er inmiddels achter dat ik gewoon wil slapen aan de kant die het dichtst bij de deur is, want in mijn vorige woning sliep ik juist altijd links
vrijdag 23 september 2011 om 21:44
Nee, ik heb het geluk dat mijn haar stijl is, of krult wanneer ik dat wil Wat een luxe he? Mijn vader had (tijdens het trouwen) een enorme afro. En ook mijn opa aan mijn moeders kant had prachtige krullen. Mijn moeder daarentegen heeft superdun heel stijl haar. Ik heb een leuke combi dus Als ik flink veel moeite heb gedaan voor m'n haar en 't dus lekker krult (zo'n krullenspuitbusje van Andr....en wat haarlak) vraagt standaard iedereen of ik krullen gezet heb. Maar nee... allemaal van mij
Waar kijk jij het liefst naar in de dierentuin?
Waar kijk jij het liefst naar in de dierentuin?
zaterdag 24 september 2011 om 13:36
Nee. Ik heb vorig jaar wel voor het eerst mijn belastingaangifte laten invullen door een vrijwilliger van een vakbond. Alleen had deze persoon nog meer fouten in mijn aangifte gemaakt dan ikzelf had gedaan. Dat doe ik dus ook nooit meer.
Voor welke dingen vraag jij nog geregeld hulp van je (schoon-) ouders?
Voor welke dingen vraag jij nog geregeld hulp van je (schoon-) ouders?
zaterdag 24 september 2011 om 13:56