The Never Ending Question nr. 83
zaterdag 8 oktober 2011 om 10:59
Ik heb geen kindjes, staat voor mij, gezien onze situatie, op een laag pitje. Maar ik heb wel een ideaalbeeld van hoe ik 't graag zou willen... Met heel veel positiviteit. Ik weet natuurlijk niet of ik 't ook net zo zou kunnen, als dat ik in mijn hoofd heb. Dus ik weet nog niet of 't wordt zoals ik hoop. Ik weet wel dat er nog onverwerkte verdriet in de koelkast staat, dat er eerst uit moet, met behulp van een psycholoog of nei-therapeut.
Waar verlang je op dit moment naar (wat echt staat te gebeuren)
Waar verlang je op dit moment naar (wat echt staat te gebeuren)
zaterdag 8 oktober 2011 om 14:53
Ojee. Niet hollywoodfilm... Hmmm, daar ken ik er niet zoveel van (cultuurbarbaar). Dan kies voor een Nederlandse film en dan kom ik met Soldaat van Oranje. Gewoon omdat ik het zo mooi weer gegeven vind hoe mensen die ooit redelijk gelijkwaardig waren (studenten) de oorlog op verschillende manieren hebben beleefd.
Omschrijf je droomhuis!
Omschrijf je droomhuis!
zaterdag 8 oktober 2011 om 17:16
Mijn droomhuis:
Erkers of hoe noem je dat, van die brede vensterbanken waar je op kan zitten?
oude details (glas in lood ofzo),
ruimte genoeg om ook een werkkamer en logeerkamer en inloopkast/kamer te hebben.
openslaande tuin deuren,
grote tuin (met een grote eettafel en een loungeset).
grote houten eettafel. (dus plek genoeg daarvoor )
badkamer met bad en douche
Omschrijf je ideale date
Erkers of hoe noem je dat, van die brede vensterbanken waar je op kan zitten?
oude details (glas in lood ofzo),
ruimte genoeg om ook een werkkamer en logeerkamer en inloopkast/kamer te hebben.
openslaande tuin deuren,
grote tuin (met een grote eettafel en een loungeset).
grote houten eettafel. (dus plek genoeg daarvoor )
badkamer met bad en douche
Omschrijf je ideale date
zondag 9 oktober 2011 om 11:24
Een lekkere wandeling maken in het bos of op het strand ofzo, daarna lekker ergens voor de open haard een flinke kop cappucino. Na dat inkakmoment lekker uit eten in een gezellige tent. Na het eten nog ergens een borrel in een leuke kroeg en wat dansen daar. En dan lepeltje lepeltje in slaap vallen zonder sex maar wel veel geknuffel. Ja dat had ik leuk gevonden
Wat voor sokken heb jij nu aan?
Wat voor sokken heb jij nu aan?
zondag 9 oktober 2011 om 12:42
Een blauwe padded bh van de hema en een zwarte string. Ook van hema. Van die seamless collectie. Heerlijk! En nee, ik doe dus niet aan setjes. En nee, ik heb niet bepaald kleine borsten, maar 't is wel handig met dit koude weer. Grote borsten en harde tepels is ideaal voor kijk-mannen. Hou ik niet zo van.
Nee, ik ben niet gelovig. Wel NH opgevoed.
Wat heb je aan?
Nee, ik ben niet gelovig. Wel NH opgevoed.
Wat heb je aan?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 09-10-2011 12:43
Reden: te laat
Reden: te laat
% gewijzigd