The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
Fruit. Want dat bewaar ik niet in de koelkast. Ik hou niet van koud fruit.

Mijn vraag blijft staan.
7x. Iedere morgen.

Wie maakt jouw baaldag altijd weer goed?
quote:Lizzl schreef op 07 oktober 2011 @ 23:44:

lottekeNL, 17 minuten geleden

Het aller- allerergste is een mishandeld hondje, toen ik in Midden-Amerika was. Dat krijg ik NOOIT meer van mijn netvlies

En daarom hoef ik nooit meer naar Kreta. Het is 12 jaar geleden, 7 dagen vakantie op Kreta, waarvan ik 6 dagen heb gehuild om al die verlepte, mishandelde, misvormde, beschadigde, vlooierige zwerfhondjes.Och......
quote:schuddebuikje schreef op 08 oktober 2011 @ 00:13:

We waren in Thailand en daar lag een oude zwerfhond op straat

er kwam een auto aanrijden en hield gelukkig in, om vervolgens héél langzaam er overheen te rijden NEEEEEEEE!!!
quote:chocolover schreef op 08 oktober 2011 @ 13:57:

*Oeh! Change of plans! Vriendinnetje heeft een dagje sauna voor ons geregeld, hoe lief

Man en ik gaan een dagje ontspannen dus! Heerlijk! Tot morgen dus dames, fijne dag!*Have fun! Nou ja, nu ben ik laat maar het was hopelijk leuk
Praten met een vriendin

Lucht altijd heel erg op. Nadat ik mijn (zeik)verhaal gedaan heb, wil ik ook altijd over iets anders leuks praten zodat ik het negatieve kan afsluiten.

Oh, lees net WIE. Maar dan mijn poes en/of een vriendin.

Wanneer was je laatste baaldag en wat gebeurde er toen?
Dat was afgelopen zaterdag. Toen had ik een enorme kater die me de hele dag geterroriseerd heeft

Wat heb jij afgelopen weekend gedaan?
I am surrounded by morons
Zaterdag; naar dochters voetbalwedstrijd, boodschappen op de markt, forumvriendin (GeorgieBrown) van het station gehaald, samen geshopt, borrel gedronken, gedineerd en nog meer borrels gedronken.

Zondag: uitgeslapen, uitgebreid koffie en krant, laat ontbijt, met forumvriendin door de stad gewandeld, koffie gedronken en naar een galerie geweest, vroeg naar bed

Wat is het vroegste/eerste dat je je van je eigen jeugd kunt herinneren?
't Vroegst? Op de peuterzaal. Maarten (die ken ik nu nog steeds) had heel erge diarree.. Z'n hele broek zat onder, liep z'n broekspijp uit.. Weet nu nog hoe 't rook...! En Thijmen sloeg me met zo'n grote zwarte telefoonhoorn (zo'n ouderwetse..) op m'n hoofd.. Ook minder fijn! Van mijn jeugd kan ik me nog heel veel herinneren, dus ik heb m'n kindertijd maar gedaan ;)

Wat is jouw eerste herinnering?
Dat ik aan mijn ouders' aandacht ontsnap op het strand en van de glijbaan afga. Het probleem was, het was een glijbaan het water in en ik was nog een uk en kon nog helemaal niet zwemmen. Maar achter me stonden al allemaal andere kindjes te dringen en ik kon niet meer terug..

En jij?
Met mijn oma zittend op een bankje in het park, eendjes voeren Ik was 3.

Waar verheug jij je het meeste op, in je nabije toekomst?

Pffff.... leuk hoor zo'n iPhone Ik ben alleen zo ontzettend mosterd
wel een lief stukje, Liz

Wacht, ik pas mijn vraag aan.. kan jouwe ook blijven staan
Thanks, Lot Ik heb jouw vraag in mijn post geplakt - kan je 'm zelf beantwoorden
De Never Ending Meet natuurlijk

Val jij snel in slaap?
Nee helaas niet!

Vind jij t ook zo moeilijk opstaan nu het donkerder is ?
Common sense is not so common.
Voltaire
Ja. Loop ik de trap af, is het gewoon nog donker

Wat is het laatste dat je hebt moeten afzeggen omdat je ziek was?
Eigenlijk helemaal niks, gelukkig!

Omschrijf eens hoe jij het binnen in je huis hebt ingericht?
Overwegend modern/sober (geen tierlantijntjes en frutsels) met hier en daar wat antiek (meubelstuk, objecten zoals een ketting, een Japanse schaal, barok doosjes). De bedoeling was eclectisch, maar dat is niet gelukt. Ik vrees dat ik te weinig gevoel voor stijl heb

Vind jij het ook leuk/lekker/gezellig dat de dagen korter en kouder worden? (of ben ik gewoon een freak )
Nee, vind het vreselijk. Geef mij het voorjaar of de zomer maar.

Koop je vaak online?
Ja. Kleding voor mezelf, voor dochter, reizen, hotels, meubels.. alles eigenlijk. Ik heb een hekel aan drukke winkels, rijen en wachten en dit is perfect.

Wat is jouw mooiste meubelstuk?
Mijn bank. Ik heb jaren een 2-zitsbankje gehad vanwege ruimtegebrek waar je dus nooit lekker op kon liggen. Nu ik verhuisd ben heb ik een heerlijke grote bank.

Hij ziet er ook mooi uit (antraciet, lounche).

Wat vind je van een orchidee als plant?
Ik heb er 1! En hij doet 't nog steeds prachtig. Met de juiste verzorging, kan je m heel goed mooi houden. Ik heb een paarse. Ben er wel blij mee! Maar dat komt ook omdat ik m gekregen heb van lieve mensen.

Drink jij wel eens een wijntje oid om makkelijker in slaap te vallen?

Fijne dag allemaal!
Nooit. Als ik iets neem om in slaap te vallen is het meestal een kop kruidenthee met honing of warme melk of in uiterste nood een slaappil of melatonine.

Hoe drink jij je koffie?

Jij ook een fijne dag Julia!
Met melk en suiker.

Hoe vaak epileer jij je wenkbrauwen?
Eens in de paar weken

Hoe lang hang jij al rond op dit forum?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven