The Never Ending Question nr. 83
maandag 10 oktober 2011 om 18:15
quote:Lizzl schreef op 07 oktober 2011 @ 23:44:
lottekeNL, 17 minuten geleden
Het aller- allerergste is een mishandeld hondje, toen ik in Midden-Amerika was. Dat krijg ik NOOIT meer van mijn netvlies
En daarom hoef ik nooit meer naar Kreta. Het is 12 jaar geleden, 7 dagen vakantie op Kreta, waarvan ik 6 dagen heb gehuild om al die verlepte, mishandelde, misvormde, beschadigde, vlooierige zwerfhondjes.Och......
lottekeNL, 17 minuten geleden
Het aller- allerergste is een mishandeld hondje, toen ik in Midden-Amerika was. Dat krijg ik NOOIT meer van mijn netvlies
En daarom hoef ik nooit meer naar Kreta. Het is 12 jaar geleden, 7 dagen vakantie op Kreta, waarvan ik 6 dagen heb gehuild om al die verlepte, mishandelde, misvormde, beschadigde, vlooierige zwerfhondjes.Och......
maandag 10 oktober 2011 om 18:16
maandag 10 oktober 2011 om 18:25
maandag 10 oktober 2011 om 18:33
Zaterdag; naar dochters voetbalwedstrijd, boodschappen op de markt, forumvriendin (GeorgieBrown) van het station gehaald, samen geshopt, borrel gedronken, gedineerd en nog meer borrels gedronken.
Zondag: uitgeslapen, uitgebreid koffie en krant, laat ontbijt, met forumvriendin door de stad gewandeld, koffie gedronken en naar een galerie geweest, vroeg naar bed
Wat is het vroegste/eerste dat je je van je eigen jeugd kunt herinneren?
Zondag: uitgeslapen, uitgebreid koffie en krant, laat ontbijt, met forumvriendin door de stad gewandeld, koffie gedronken en naar een galerie geweest, vroeg naar bed
Wat is het vroegste/eerste dat je je van je eigen jeugd kunt herinneren?
maandag 10 oktober 2011 om 22:07
't Vroegst? Op de peuterzaal. Maarten (die ken ik nu nog steeds) had heel erge diarree.. Z'n hele broek zat onder, liep z'n broekspijp uit.. Weet nu nog hoe 't rook...! En Thijmen sloeg me met zo'n grote zwarte telefoonhoorn (zo'n ouderwetse..) op m'n hoofd.. Ook minder fijn! Van mijn jeugd kan ik me nog heel veel herinneren, dus ik heb m'n kindertijd maar gedaan 
Wat is jouw eerste herinnering?
Wat is jouw eerste herinnering?
maandag 10 oktober 2011 om 22:13
maandag 10 oktober 2011 om 23:29
Overwegend modern/sober (geen tierlantijntjes en frutsels) met hier en daar wat antiek (meubelstuk, objecten zoals een ketting, een Japanse schaal, barok doosjes). De bedoeling was eclectisch, maar dat is niet gelukt. Ik vrees dat ik te weinig gevoel voor stijl heb
Vind jij het ook leuk/lekker/gezellig dat de dagen korter en kouder worden? (of ben ik gewoon een freak )
Vind jij het ook leuk/lekker/gezellig dat de dagen korter en kouder worden? (of ben ik gewoon een freak )
dinsdag 11 oktober 2011 om 05:43
dinsdag 11 oktober 2011 om 07:14