tienercrush?? op je 33e

27-02-2014 13:30 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
vroeger had ik vriendinnen die helemaal gek waren van bijv take that. Kamers vol posters erover dromen ect. Zelf heb ik dat nooit zo gehad. Inmiddels ben ik getrouwd en dolgelukkig. Als kind mocht ik nooit worstelen kijken. Nu is dat er tegenwoordig weer op en ben ik dus het weer gaan kijken. Er is er 1 waar ik helemaal gek van ben. Heb zelfss een twitter account aangeschaft zodat ik hem kon volgen. Mijn man weet het maar vind het wel dubbel. Zelf zit hij ook tegenwoordig in de sportschool maar is natuurlijk nog lang niet zo gespierd als hun. Ik weet dat het iets onschuldigs is en dat het gewoon een soort tienercrush is maar wat ik me afvraag als jullie zo'n tienercrush hebben wat zeg je dan tegen je partner?
anoniem_160329 wijzigde dit bericht op 27-02-2014 14:00
Reden: verduidelijking
% gewijzigd
Mijn man kijkt graag naar discovery, en ik kijk graag mee naar fast and loud, vooral om Richard Rawlings. Die man is helemaal mijn type niet, maar grrr, wat vind ik hem lekker.
Mijn man is op de hoogte van mijn crushes, ik ook van die van hem =)

Ik hou in de gaten in welke films ze spelen en soms plan ik dan een filmavond met een film voor hem en één voor mij. Afgelopen week hadden we mazzel, één film met één van zijn favorieten en één van die van mij.
oeehh jaaaa die van mij weet er alles van! en ik die van hem

Tom Hardy....die lippen

Mads Mikkelsen

Viggo Mortensen
Ik zeg Shemar Moore, maar dat zeg ik mijn man maar niet hahaha.
Art Rooijakkers! Mijn muze!
Dit doet me denken aan die actie waarbij de Viva een levensgrote poster van Arie Boomsma verlootte.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik herken het....32 jaar, maar ik kan helemaal en totally wegzwijmelen bij Chris Hemsworth.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven