Tips verrassing bruiloft beste vriendin

20-08-2016 12:59 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Gister belde mijn beste vriendin met het nieuws dat ze over 1,5 2,5 week (ik loop voor in de tijd ) gaat trouwen en of ik haar getuige wil zijn. Ze trouwen vanuit praktisch oogpunt ivm kopen van een huis en hangen het niet aan de grote klok (evt in de toekomst wel nog een groot trouwfeest). Ik kan dus geen vrijgezellenfeest regelen oid, maar zou toch graag iets bijzonders voor haar willen doen. Heeft iemand leuke ideeën/tips? Een leuk uitje mag maar wordt misschien niet haalbaar voor die tijd (beiden een kleintje en ze is best druk met het huis). Verder dacht ik aan een fotoboekje (beetje saai...), huis versieren op de dag zelf en dat soort dingen. Dus eigenlijk alle ideeën zijn welkom :)!
Het bruidspaar wil het niet aan de grote klok hangen, dus waarom dan (als verrassing) het huis gaan versieren?
Dan heeft ze dat knap geheim gehouden als je dat nu pas weet.

Wat huis versieren betreft: informeer eerst eens of haar of zijn familie dat niet van plan is.
Zou ze dit echt willen? Niet iedereen zit erop te wachten op dit soort verrassingen. Zeker wanneer de bruiloft zelf meer een moetje is.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:mary57 schreef op 20 augustus 2016 @ 13:02:

Het bruidspaar wil het niet aan de grote klok hangen, dus waarom dan (als verrassing) het huis gaan versieren?Denk ik eigenlijk ook. Een kleine verrassing is altijd leuk, maar zou er niet te veel drukte van maken.
Een saunabon voor hun tweeën?
quote:Hoezitdit schreef op 20 augustus 2016 @ 13:04:

Een saunabon voor hun tweeën?

Ja of dinerbon?

Incl aanbod oppassen
Alsjeblieft niet het huis onder behangen met versiersels. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die dat leuk vind.

Als je het budget er voor hebt zou ik een weekendje weg geven( via een bon uiteraard), bij wijze van huwelijksreis.
Ze hebben pas gisterochtend gebeld voor een afspraak bij het gemeentehuis dus heeft het niet verborgen gehouden voor me . Ze besloten van de week dat dat toch wel makkelijker was voor het kopen van het huis.

Haar kennende houdt ze wel van verrassingen en huis versieren bedoelde ik bijvoorbeeld leuke ballonnen binnen, niks van de buitenkant. Ik neem inderdaad even contact op met haar moeder wat die van plan is.

Het hoeft allemaal niks groots maar toch even net wat extra aandacht eraan besteden, want het is toch een speciaal moment (vind ik).
Een dinerbon of saunabon vind ik een leul idee, maar zoek ook naar iets persoonlijkers. Vind het wel lastig op zo'n korte termijn.
Fotoshoot met het gezin?
Wonen ze samen?

Dan hen op de dag van de bruiloft verrassen met een ontbijtservice
quote:Ladenkastje schreef op 20 augustus 2016 @ 13:24:

Fotoshoot met het gezin?Het ligt vast aan mij, maar dat vind ik wel zo vreselijk.
quote:lilalinda schreef op 20 augustus 2016 @ 13:25:

[...]

Het ligt vast aan mij, maar dat vind ik wel zo vreselijk.Hahaha! Dat kan én mag
quote:lilalinda schreef op 20 augustus 2016 @ 13:25:

Wonen ze samen?

Dan hen op de dag van de bruiloft verrassen met een ontbijtserviceDit is echt leuk en feestelijk!
quote:Ladenkastje schreef op 20 augustus 2016 @ 13:27:

[...]

Hahaha! Dat kan én mag Haha smaken verschillen, zij hebben dat vlak na de geboorte van hun kindje gedaan en een bon liggen voor nog een shoot, dus het idee past bij ze ;)
quote:Ladenkastje schreef op 20 augustus 2016 @ 13:24:

Fotoshoot met het gezin?Welk gezin? Ik lees niet dat ze kinderen heeft. En ik neem aan dat je niet met wederzijdse families bedoelt?

Ik zou een champagneontbijt regelen. Voor de ochtend van het huwelijk of de dag erna.
anoniem_198599 wijzigde dit bericht op 20-08-2016 13:33
Reden: Niet goed gelezen, wel een kind dus
% gewijzigd
quote:Erizon schreef op 20 augustus 2016 @ 13:32:

[...]

Dit is echt leuk en feestelijk!Ja vind ik ook een leuk idee, thanx!
quote:Kirikou schreef op 20 augustus 2016 @ 13:32:

[...]

Welk gezin? Ik lees niet dat ze kinderen heeft. En ik neem aan dat je niet met wederzijdse families bedoelt?

Ik zou een champagneontbijt regelen. Voor de ochtend van het huwelijk of de dag erna.Jawel ik vermeldde dat we beiden een kleintje hebben dus ze heeft inderdaad een gezin. (Champagne)ontbijt vind ik leuk!
Champagneontbijt is leuk!

Mogen anderen het wel weten? Dan zou je een goede bekende kunnen vragen om, terwijl jullie op het gemeentehuis zijn, een mooi boeket neer te zetten en inderdaad binnen wat mooie balonnen op te hangen, dat komt toch feestelijk thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven