Tomcat legt Kaarten - eerste drie mensen
zaterdag 30 december 2017 om 15:08
zaterdag 30 december 2017 om 15:15
Het lijkt alsof je een slecht, nare periode hebt gehad op je werk maar het lijkt ook alsof dat nu beter gaat.
Er ligt een persoon die adviseert, dat kan jij zijn of het kan iemand zijn die jou adviseert, wat minder zichtbaar is er wel een postieve flow, je lijkt juist lekker in je vel te komen op het moment.
Iets of iemand met veel ervaring en kennis van zaken vormt een obstakel, heb jij zo'n positie? of zit je in zo'n positie en geeft dat loyaliteitsproblemen?
In de omgeving zit onstuimigheid, veel dingen die snel en onverwacht gebeuren, over het geheel zal het positief voor je zijn maar het kan onaangenaam zijn om steeds verrast te worden.
Het advies wat je krijgt is om een cyclus te sluiten en aan een nieuwe cyclus te beginnen, dat kan zijn een nieuwe baan maar kan ook een nieuwe functie betekenen.
De waarschijnlijke uitkomst is hoe dan ook verandering, frisse energie.
zaterdag 30 december 2017 om 15:18
Je bent wat vaag, de uitkomst die ik krijg is dat je loon naar werken krijgt, je mag terug verwachten wat logischerwijs verwacht mag worden.
Weerstand zit bij een balans of rechtvaardigheidsgevoel en verborgen voor jou is dat er nog zaken lopen die zich ook nog zullen uitbetalen.
zaterdag 30 december 2017 om 15:23
Voor nu op dit moment lijk je even niet te zien dat je echt je rust moet nemen, je lijkt meer bezig met het actief oplossen van de situatie dan met rusten en tot jezelf komen.
Er komen tijden aan waarin je weer beter in je vel komt, en je zal op een moment zelf weer aan de slag willen terwijl dit nog niet mag.
In de eindsituatie die ik nu krijg kom je in een periode terecht met twijfel en angsten, het soort dat vaak ongegrond is, onzekereid, "wat als"..dit zal je storen maar houdt vertrouwen op de goede afloop..die volgt.
zaterdag 30 december 2017 om 15:23
Jammer net te laat. Mocht je een nieuwe sessie doen, hierbij mijn vraag.
Ik ben ook mijn richting een beetje kwijt. Ik twijfel over mijn huidige baan en denk aan omscholing naar een ander vakgebied. Gaat werken in een ander vakgebied mij uiteindelijk meer voldoening opleveren?
Ik ben ook mijn richting een beetje kwijt. Ik twijfel over mijn huidige baan en denk aan omscholing naar een ander vakgebied. Gaat werken in een ander vakgebied mij uiteindelijk meer voldoening opleveren?
'We should all start to live before we get too old.'
zaterdag 30 december 2017 om 15:44
Hallo Tomcat,
Dankjewel voor je antwoord en de moeite die je daarvoor hebt genomen
Je eerste zin is gelijk herkenning. Schaamte zelfs. Mijn inzet in wat dan ook is vrijwel altijd wat in mijn comfort zone ligt. Mijn comfort zone is wat ik durf en wat ik denk dat ik kan. Hierdoor heb ik altijd dingen gedaan wat mij makkelijk afgaat, maar ik ben bang niet succesvol te zijn in de dingen die mij interessant lijken.
Ik haal hieruit de boodschap dat ik zelfvertrouwen moet hebben.
De tweede zin kan ik niet direct plaatsen. Misschien balans met gezin, zou kunnen.
De verborgen lopende zaken kan ik uiteraard niet plaatsen maar het klinkt erg hoopvol en geeft misschien wel net een zetje naar meer zelfvertrouwen.
Dankjewel.
Dankjewel voor je antwoord en de moeite die je daarvoor hebt genomen
Je eerste zin is gelijk herkenning. Schaamte zelfs. Mijn inzet in wat dan ook is vrijwel altijd wat in mijn comfort zone ligt. Mijn comfort zone is wat ik durf en wat ik denk dat ik kan. Hierdoor heb ik altijd dingen gedaan wat mij makkelijk afgaat, maar ik ben bang niet succesvol te zijn in de dingen die mij interessant lijken.
Ik haal hieruit de boodschap dat ik zelfvertrouwen moet hebben.
De tweede zin kan ik niet direct plaatsen. Misschien balans met gezin, zou kunnen.
De verborgen lopende zaken kan ik uiteraard niet plaatsen maar het klinkt erg hoopvol en geeft misschien wel net een zetje naar meer zelfvertrouwen.
Dankjewel.
zaterdag 30 december 2017 om 16:14
Lucifermiauww schreef: ↑30-12-2017 15:49Jezus wat een goed advies. En dat is natuurlijk helemaal niet te bedenken zonder kaarten. Wauw hoor.![]()
Voel je je nu beter? En hoe lang houdt zo'n gevoel nu aan?
(Oprechte vraag)
zaterdag 30 december 2017 om 16:16
Oprecht antwoord:Dymphnatam schreef: ↑30-12-2017 16:14Voel je je nu beter? En hoe lang houdt zo'n gevoel nu aan?
(Oprechte vraag)
Ik snap echt niet dat mensen hier intrappen/behoefte aan hebben. Die adviezen of readings slaan nergens op. Maar blijkbaar is er behoefte aan begeleiding. Dus voor die mensen. Bel de HA en vraag hulp.
Maar vind eigenlijk gewoon kwalijker dat zo'n TO mensen voor het lapje houdt. En ja ik voel me beter dan zulke trieste types. Ik gok de rest van mijn leven.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 30-12-2017 16:18
11.92% gewijzigd
zaterdag 30 december 2017 om 16:17
zaterdag 30 december 2017 om 16:23
Dank je wel voor je advies. Alles wat je aangeeft klopt. Er gebeuren dingen snel en soms ook onverwacht in mijn huidige baan. Ik weet inderdaad veel en wordt daardoor op meerdere plekken ingezet. Mijn probleem om een stap te nemen is de loyaliteit, maar is mijn teamleider ook loyaal naar mij toe. Met je antwoord heb ik wel een steun in de rug om de juiste beslissing te nemen. Dank daarvoor!tomcat schreef: ↑30-12-2017 15:15Het lijkt alsof je een slecht, nare periode hebt gehad op je werk maar het lijkt ook alsof dat nu beter gaat.
Er ligt een persoon die adviseert, dat kan jij zijn of het kan iemand zijn die jou adviseert, wat minder zichtbaar is er wel een postieve flow, je lijkt juist lekker in je vel te komen op het moment.
Iets of iemand met veel ervaring en kennis van zaken vormt een obstakel, heb jij zo'n positie? of zit je in zo'n positie en geeft dat loyaliteitsproblemen?
In de omgeving zit onstuimigheid, veel dingen die snel en onverwacht gebeuren, over het geheel zal het positief voor je zijn maar het kan onaangenaam zijn om steeds verrast te worden.
Het advies wat je krijgt is om een cyclus te sluiten en aan een nieuwe cyclus te beginnen, dat kan zijn een nieuwe baan maar kan ook een nieuwe functie betekenen.
De waarschijnlijke uitkomst is hoe dan ook verandering, frisse energie.
zaterdag 30 december 2017 om 16:34
Brutsel schreef: ↑30-12-2017 16:23Dank je wel voor je advies. Alles wat je aangeeft klopt. Er gebeuren dingen snel en soms ook onverwacht in mijn huidige baan. Ik weet inderdaad veel en wordt daardoor op meerdere plekken ingezet. Mijn probleem om een stap te nemen is de loyaliteit, maar is mijn teamleider ook loyaal naar mij toe. Met je antwoord heb ik wel een steun in de rug om de juiste beslissing te nemen. Dank daarvoor!
Alles wat TO aangeeft klopt bij mij ook, net als de rest van de "adviezen". Het is zo algemeen dat bijna iedereen er wel iets in leest wat op zijn/haar leven slaat.
zaterdag 30 december 2017 om 16:35
Klopt aardig tomcat.
Ben inderdaad een type die zich heel slecht kan berusten in deze situatie. Ik wil van alles weten hoe wat waar etc dus ook van deze shitperiode. Misschien moet ik me meer gaan overgeven in plaats van het bezig houden met het waarom.
Jou advies wijs me daar weer even fijntjes op
En blijven geloven in een goede afloop.
Bedankt ieder geval!
Ben inderdaad een type die zich heel slecht kan berusten in deze situatie. Ik wil van alles weten hoe wat waar etc dus ook van deze shitperiode. Misschien moet ik me meer gaan overgeven in plaats van het bezig houden met het waarom.
Jou advies wijs me daar weer even fijntjes op
En blijven geloven in een goede afloop.
Bedankt ieder geval!
zaterdag 30 december 2017 om 17:33
Ook dat, het ene sluit het andere niet uit.
Ik voor mij denk dat kaarten niet zozeer de toekomst voorspellen, maar je helpen dingen op een rijtje te zetten. Wil ik iets heel graag, maar durf ik niet, dan kan ik in de kaarten lezen dat ik vooral door moet zetten.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert