Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O ja, the devil wears Prada. Zooooo 2004.
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 september 2012 @ 12:27:

Pffffffffffft jullie hebben zeker geen leven of verkering. ik lekker wel, al 2 maanden.Ik niet. Maar ik orgasmeer me een ongeluk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Aarsmade, wie was dat ook alweer? Grijs tiepje, onzeker, supermarkt gansje, zeker geen Mavo
Ik bouw mijn huizen altijd van leem. Met een dak van golfplaten.
O, me man is thuis, even wachten hoor, moet hem even aan het werk zetten
Ja, het is wel waar dat mijn collega's ook niet echt geïnteresseerd in me zijn. Ik heb in de kantine, naast de spiegel waarin je moet checken of je er wel verzorgd uit ziet, een post-it geplakt: "astrape is van het zuivel". Maar ik snap wel dat het lastig is hoor, want de werkzaamheden raken elkaar wel. Dat is ook gelijk het mooie van het vak. Ik bedoel: als jij vanavond biefstuk met roomsaus eet, dan hebben we het dus over vlees én zuivel. Ik neem het ook niemand kwalijk. Maar het doet wel pijn.

Trouwens, die nieuwe collega met die rollator die steeds tegen m'n enkels rijdt, dat doet ook pijn.
Nou, ik wist het wel hoor, van die zuivel. Toch, toen ik laatst bij de AH was, kon ik je niet vinden. Was het je vrije dag ofzo?
Later is nu
Gut wat jammer van die biefstuk. Overgieten met een sausje, roomsaus nog wel.

En dan ook nog sekers van Knorr.

Wat een nivooo.
Dag uitgebluste en kleurlose moeke's, kleppen jullie nog maar even verder over worsten en eieren, dan ga ik even iets NUTTIGS doen.
quote:tzippa2 schreef op 16 september 2012 @ 12:27:

HELLUUP, ik heb een stuk grond gekocht en nu wil ik daar zelf een huis op gaan bouwen.

Moet ik beginnen met het plafond of toch eerst de elektra aanleggen????? Zal ik het huis van zand, steen of hout bouwen? wat denken jullie?

Wat heb ik eigenlijk nodig om een huis te bouwen, ik weet er zelf dus heel erg weinig van, daarom al deze vragen, maar ik wil het wel heel graag zelf doen en mijn google is stuk

Begin met het kleurschema van je assezwares. Daaromheen kun je pas kleinere beslissingen maken als fundering, dragende muren en isolatie.

Ook heel belangrijk: dat dat kleurschema past bij wat voor kleurtype je zelf bent, anders steek je straks als een wit lijk af bij je blauw-paarse bank (zo maar een voorbeeldje he).

Je kunt me e-mailen op iederedriemaandeneenandereinrichting@fuckthecrisis.nl
nou ik ben er wel weer klaar mee. Prettige avond verder
Wat hoor ik, gaan we meaten bij de zuivelafdeling van Aftrappen? Leuk!
Jaja, en nou valt het weer stil hier. Zég het dan gewoon, als jullie me niet op de meat erbij willen.

Oke, ik heb de vorige keer misschien wat enthousiast mijn nieuwe kunstgebit laten zien, maar Leo zei zelf dat het zo fijn was dat je je nergens voor hoeft te schamen, als forummers onder elkaar.
Zit iedereen soms Buitenhof te kijken?
Foxytoxy, riep je mij??? :-)
quote:plofkipje84 schreef op 16 september 2012 @ 12:46:

Foxytoxy, riep je mij??? :-)
Foxy, het is axezwares. Wel goed schrijven hè. Verder 200& met jouw eens.
Ga in therapie!
Ik zie hier trouwens wel een paar mensen die we niet meer in deel 2 erbij wouden hebben. Jullie weten zelf wel wie jullie zijn.
Ga in therapie!
Maarehh.... Volgens mij begin je met een huis bouwen bij je sterrenbeeld en je ascendant... Dan moet je nog kijken hoe de zon en de maan zich tot elkaar verhouden op het moment dat je het huis klaar wil hebben.... Dus....
Oh en de aardstralen!! Heul belangrijk!!
quote:astrape schreef op 16 september 2012 @ 12:31:

Ja, het is wel waar dat mijn collega's ook niet echt geïnteresseerd in me zijn. Ik heb in de kantine, naast de spiegel waarin je moet checken of je er wel verzorgd uit ziet, een post-it geplakt: "astrape is van het zuivel". Maar ik snap wel dat het lastig is hoor, want de werkzaamheden raken elkaar wel. Dat is ook gelijk het mooie van het vak. Ik bedoel: als jij vanavond biefstuk met roomsaus eet, dan hebben we het dus over vlees én zuivel. Ik neem het ook niemand kwalijk. Maar het doet wel pijn.

Trouwens, die nieuwe collega met die rollator die steeds tegen m'n enkels rijdt, dat doet ook pijn.

Asperge, wat doet de biefstuk komende week? Ik dacht biefstuk met roomsaus te gaan eten. Geen idee hoe ik er bij kwam maar ineens had ik er trek in.

En is het plofkoe of bio?
Vitello Tonato. Dat is dus ook vlees en zuivel.
quote:foxytoxy schreef op 16 september 2012 @ 12:42:

Jaja, en nou valt het weer stil hier. Zég het dan gewoon, als jullie me niet op de meat erbij willen.

Oke, ik heb de vorige keer misschien wat enthousiast mijn nieuwe kunstgebit laten zien, maar Leo zei zelf dat het zo fijn was dat je je nergens voor hoeft te schamen, als forummers onder elkaar.

Precies.

Je hoeft je nér-gens! voor te schamen.

En daar zijn we het alle-maal o-ver eens he mei-den.......?

quote:astrape schreef op 16 september 2012 @ 12:59:

Vitello Tonato. Dat is dus ook vlees en zuivel.

Hai. Nieuw hier?

Stel je anders even voor....
Leo, kom jij even in dat Overmand door Emootsies-topic ook even toegeven dat je zat te janken om Meds vertrek. Want ik word weer nauwelijks geloofd.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven