topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Whahahahahahaha!
quote:gaia9 schreef op 22 juli 2012 @ 12:37:

Lucretiao doet 't met gevoel.. Luistert écht, komt tot de essentie, oprecht.

Nu, ik ga maar weer. Eet even wat en loop 'n end.
Help.

Mijn zoon van 16 is door het kiepraamje in de garage van de buren gevallen en kan er niet meer uit. Hij zit er nu al vier dagen en heeft geen eten of drinken. Ik communiceer met hem via de whatsapp, maar dat gaat steeds moeizamer heb ik het idee. De buren zijn waarschijnlijk niet thuis, wat nu?
Heb je al aangebeld bij de buren?
Heb je al een paar boterhammen met pindakaas en een pakje caprisun door het raampje geschoven?
Verder zou ik trouwens niet veel doen. Hij is 16 hoor, hij redt zich wel. Hopelijk let je de volgende keer wel beter op, dat je je zoon niet overal maar onbeheerd rond laat lopen.
Ik heb aangebeld bij de buren maar ze waren niet thuis, en ik ga echt niet bij mijn buren door de tuin lopen
Ik kan mijn zoon niet binnenhouden dan vernielt hij mijn meubelen en pist hij de keuken onder
Zou ik ook niet doen, voor je het weet staat de Rijdende Rechter voor je deur.

Ik sluit me bij Groentsoep aan, hij is 16..... De buren hebben vast wel bier en sixpacks anderhalve liters cola en zo staan.

Hij is helemaal alleen, zonder jouw gezanik aan zijn hoofd, die jongen heeft de tijd van zijn leven!
Maak je nou geen zorgen joh. Als ie hard gaat schreeuwen belt er vanzelf wel iemand de politie. Ga gewoon lekker van je kindvrije dagen genieten.
Dank voor jullie steun, we gaan morgen gewoon op vakantie met de rest van het gezin.
Klinkt als een goed plan, gewoon een briefje naar binnen schuiven om het mee te delen, dat is wel zo netjes. Ook nog een rol wc papier want ja, poepen moet die toch he.
O en gooi ook de oplader van zijn telefoon naar binnen! Dan kunnen jullie elkaar op de hoogte houden.

Fijne vakantie!
Ik zou je willen aanraden een zak grit af te leveren bij de buren inclusief een bak om het materiaal in te verdelen.

Zij kunnen het vervolgens in de schuur installeren. Op deze manier voorkóm je dat hij de schuur onderzeikt.

Ik zou kiezen voor een bak met makkelijke instap, zo'n lage, zodat hij zich niet extra bezeert wanneer hij zich met zn beschonken hoofd richting bak begeeft.

Je zou natuurlijk ook kunnen afwachten tot je niets meer hoort, maar dat zou ik trachten te vermijden.

Succes
Ik heb sinds 3 maanden een hele leuke vriend, we hebben het ontzettend leuk en zijn superverliefd, we wonen zelfs nu sinds twee weken samen! Maar sinds we samenwonen vallen me dus een paar dingen op. Misschien kunnen jullie je licht erover laten schijnen...:

- Hij gaat 's avonds na het eten altijd nog even joggen en zegt dan dat ik niet op hem hoef te wachten. Meestal ga ik dan ook gewoon slapen, maar laatst werd ik midden in de nacht (4:00 uur) wakker en was hij er nog steeds niet!

- Als ik hem opbel in het weekend (in het weekend logeert hij altijd bij een vriend, met wie hij WoW-toernooien speelt) hoor ik kinderstemmen en een hond blaffen op de achtergrond.

- Laatst vond ik toevallig zijn mobieltje en las ik een smsje waarin stond "hoe laat kom je vandaag thuis schatje?" en het was niet van mij!

Ik ben vroeger wel eens bedrogen, dus ik ben erg achterdochtig. Hij heeft me ook verteld dat hij een erg opdringerige ex heeft, die hem nog steeds graag terugwil, dus ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Zal ik hem confronteren?
Nee niet confronteren joh, dan jaag je hem alleen maar weg! Jullie relatie is nog zo pril, dat moet nog groeien... Geef het een kans! Jij vertrouwt hem niet, waarom eigenlijk? Hij is niet je ex he, bedenk dat goed! Werk aan je vertrouwen in hém!
je bent inderdaad nogal achterdochtig
TO, je komt een beetje controlfreak-erig over.
psychiater
Ze heeft gewoon Borderline duh, snap dat dan toch. Dat die jongen nog niet huilend is weggerend.
Kinderen en honden spelen ook WoW hoor. Je moet niet meteen overal iets achter zoeken. En dat sms'je is waarschijnlijk van zijn baas. Is heb ook zo'n baas voor wie de zaak zijn thuis is en die zijn medewerkers schatjes noemt. Is allemaal heel normaal.

En dat ie zo lang aan het joggen is: ik vermoed dat ie aan het trainen is voor de marathon en dat ie jou wil verrassen met een wereldkampioenschap. Moet je alleen niet zeggen dat je het weet, anders is voor hem het plezier er af.
Navend dames (en medeheeren! Welkom hier!!), excursies voor de afwezige reaxies van mijn kant maar mijn weekendverlof zat zoals gewoonlijk weer helemaal volgepland (oude vriendinnetjes opzoeken en zo). Ik kan nu zeggen dat ik echt over die meisjes heen ben waar ik nog niet overheen was geweest. Voelt goed.

IS MEDS, je moet echt eens leren je kinderen los te laten. Je klinkt als mijn eigen moeder en daar ben ik 12 jaar voor in therapie geweest. Je zoon moet zijn eigen fouten maken en leren de consequenties van zijn daden te dragen. Als je zo doorgaat maak je een homosueel van hem. Laat hem nu uitvinden wat het betekent om een man te zijn. Laat dit zijn mannelijkheidsritueel zijn.
Ga in therapie!
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2012 @ 22:02:

Ik heb aangebeld bij de buren maar ze waren niet thuis, en ik ga echt niet bij mijn buren door de tuin lopenSorry offtopic maar:
quote:Chadidja schreef op 22 juli 2012 @ 22:40:

Ik heb sinds 3 maanden een hele leuke vriend, we hebben het ontzettend leuk en zijn superverliefd, we wonen zelfs nu sinds twee weken samen! Maar sinds we samenwonen vallen me dus een paar dingen op. Misschien kunnen jullie je licht erover laten schijnen...:

- Hij gaat 's avonds na het eten altijd nog even joggen en zegt dan dat ik niet op hem hoef te wachten. Meestal ga ik dan ook gewoon slapen, maar laatst werd ik midden in de nacht (4:00 uur) wakker en was hij er nog steeds niet!

- Als ik hem opbel in het weekend (in het weekend logeert hij altijd bij een vriend, met wie hij WoW-toernooien speelt) hoor ik kinderstemmen en een hond blaffen op de achtergrond.

- Laatst vond ik toevallig zijn mobieltje en las ik een smsje waarin stond "hoe laat kom je vandaag thuis schatje?" en het was niet van mij!

Ik ben vroeger wel eens bedrogen, dus ik ben erg achterdochtig. Hij heeft me ook verteld dat hij een erg opdringerige ex heeft, die hem nog steeds graag terugwil, dus ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Zal ik hem confronteren?Echt alweer maar Run Forest Run
Chadidja, laat je niet opfokken door die vivatrutten, die hebben zelf al dagenlang geen goeie beurt gehad en hun man heeft ze allang verlaten voor een jonger en geiler modelletje. Die gaan plat voor de meest misogyne man, totaal geen zelfrespect. Dat hoef jij niet te doen!!!! Het is overduidelijk dat jouw vriend een geheim probeert te verbergen. Waarschijnlijk woont hij vanwege de moeilijke huizenmarkt nog samen met zijn ex omdat hij goed bevriend met haar wil blijven omdat hij anders zijn kinderen nooit meer ziet. Of zij heeft een postnatale psychose en daardoor durft hij haar er niet uit te gooien. Of hij heeft een terroriserende schoonmoeder. Hij heeft vast een goede reden voor zijn geheimzinnige gedrag.

Práát gewoon eens met hem
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven