topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:dubiootje schreef op 23 juli 2012 @ 10:32:

[...]

Leo, ik ben echt kapot van je posting Je weet dat ik je een fantastische vrouw vind en ik dacht dat we vriendinnen waren Mijn man kwam net vragen wat er is omdat ik zo hard zit te huilen achter de computer Natuurlijk bepaal ik niet wie er in de hyves komen, ik was alleen best wel even geschrokken omdat ik mezelf echt blootgegeven heb

Het komt denk ik ook omdat mijn vleesboom de laatste tijd erg opspeelt, het is ook gewoon soms heel rot dat ik daardoor al 3 1/2 jaar thuis zit en ik vereenzaam eerlijk gezegd een beetje Daarom ben ik juist zo ontzettend blij met jouw vriendschap Ik zou ook veel liever opstaan uit die rolstoel en werken net als jij die helemaal 100% gezond bent en niet weet wat pijn is!!!!

Ik stop nu met schrijven want ik zit aan mijn taks voor vandaag, mijn handen beginnen pijn te doen (rsi) en ik zie het scherm niet meer door de tranen heen

Neem jij het modschap van de hyves maar over, dat lijkt me beter. Ik kan er toch niks van

Beste Dubio,

Deze act heb je nu al zeventien keer opgevoerd. De laatste keer zelfs live. Zat je in je rolstoel te wuiven en te roepen dat wij allemaal gewoon lekker moesten gaan en niet op jou moesten letten, terwijl je eenzaam achterbleef op de picknicklaats in het park en wij allemaal gezellig Tapas gingen eten in de Negen Straatjes waar jij volgens jou niet doorheen kon met je rolstoel, ondanks dat we aanboden je te duwen.

Het werd gewoon gênant toen Guilietta je begon te duwen en jij je stoel steeds op de rem zette. Wiezewo heeft ook nog een uur tegen je aangepraat en Groentsoep is huilend weggelopen van frustratie maar je bleef bij je standpunt. Soms heb ik het gevoel dat je de slachtofferrol erg prettig vindt.

Kijk Dú, soms klikt het in het echt gewoon niet zo goed als op het net, dat is jammer maar zo werkt dat nu eenmaal. Hou alsjeblieft op met me dag en nacht te SMS-en met de vraag of ik je vorige SMS ontvangen heb. Ik mag dan een fantastische vrouw zijn maar aan mijn pik komt ook een end.

Voor iemand die al die fysieke klachten heeft waar jij over rept en in een ijzeren long moet slapen en niet meer dan een uur per dag kan internetten vind ik dat je best actief bent op dit forum en je update om het uur je facebook status. Maar dit terzijde. Sterkte met de reuma, de fibromyalgie, de clusterhoofdpijn, de narcolepsie, de HSP, je ziekte van Crohn, je spastische darm, opspelende galblaas, je incontinentie en al je allergieën.

Leo.
quote:fru1t3lla schreef op 23 juli 2012 @ 11:28:

Discriminatie! Racisme! Het is zeker omdat ik klein en harig ben, enorm stink maar wél goed kan breakdancen he?

Ik heb jullie gestaft en ga in een hoekje huilen, bende pestkoppen Huilie.
quote:nouschi schreef op 23 juli 2012 @ 11:33:

[...]

Ik heb het al geregeld Leo! Stelletje nietsgunners hier pfff.Ik weet dat Fruitella het niet zo bedoeld, ze is gewoon bang voor haar privacy. Begrip voor, natuurlijk, maar dan denk ík, zet dan ook niet je hele hebben en houwen op het internet.
Jezus,

Ik schaamde me zo dat ik Durbio een bitch had genoemd dat ik net een tas met kleine kadootjes heb opgestuurd. Lees ik net dat ze de boel faket.

Ik ben er kapot van.

Kan ik die tas nog terughalen ergens bij de Post?
Off topic: ik zit hier echt zo hard te lachen dat het pijn doet . Prachtig topic.
Ook OT: ik ga straks een paar dagen er tussenuit. Ik ga jullie zo missen!
quote:wiezewo schreef op 23 juli 2012 @ 11:48:

Ook OT: ik ga straks een paar dagen er tussenuit. Ik ga jullie zo missen! OT: Ooh fijn voor je! Ik wens je alvast een fijne reis en ik hoop dat je veel geniet. Dit topic zal niet weglopen
Ik weet dat ik een newbie ben hier maar ik lees al heel lang mee en wil jullie toch om raad vragen.

2 jaar geleden ben ik getrouwd en daar heb ik zo'n spijt van. Begrijp me goed hoor de relatie is super maar ik heb het gevoel dat ik er niet bij hoor.

Iedereen om me heen woont samen en heeft het over 'me vriend dit en me vriend dat' en dan kom ik aankakken met ' me man' .

Het klinkt niet, ik voel me er niet goed bij.

Ik wil dus niet meer getrouwd zijn maar ook niet scheiden, snappen jullie het nog? hihi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ook OT: ik ga straks een paar dagen er tussenuit. Ik ga jullie zo missen! Waarvan akte.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:wiezewo schreef op 23 juli 2012 @ 11:41:

Jezus,

Ik schaamde me zo dat ik Durbio een bitch had genoemd dat ik net een tas met kleine kadootjes heb opgestuurd. Lees ik net dat ze de boel faket.

Ik ben er kapot van.

Kan ik die tas nog terughalen ergens bij de Post?O, don't worry hoor, die tas met goodies staat al lang en breed op Markplaats, waar Dubio ondanks haar vele aandoeningen en sufheid vanwege de medicatie, dag en nacht zit te handelen in van alles.
quote:wiezewo schreef op 23 juli 2012 @ 11:41:

Jezus,

Ik ben er kapot van.

Kan ik die tas nog terughalen ergens bij de Post?PTT TNT TPG uh nou ja je bedoeld dat ene postbedrijf? Hoef je niks aan te doen, grote kans dat ze het toch verkeerd bezorgen.

Ook OT: ik ga straks een paar dagen er tussenuit. Ik ga jullie zo missen! Aaaahhhh, liefffff

Ook OT: ik ga straks een paar dagen er tussenuit. Ik ga jullie zo missen! Veel plezier Wiezewo!
quote:nouschi schreef op 23 juli 2012 @ 11:55:

Ik weet dat ik een newbie ben hier maar ik lees al heel lang mee en wil jullie toch om raad vragen.

2 jaar geleden ben ik getrouwd en daar heb ik zo'n spijt van. Begrijp me goed hoor de relatie is super maar ik heb het gevoel dat ik er niet bij hoor.

Iedereen om me heen woont samen en heeft het over 'me vriend dit en me vriend dat' en dan kom ik aankakken met ' me man' .

Ik wil dus niet meer getrouwd zijn maar ook niet scheiden, snappen jullie het nog? hihi.herkenbaar hoor. Je kan natuurlijk gewoon een vriend erbij nemen, kun je het ook lekker over 'men vriend' hebben. Andere optie is om op het gemeentehuis gewoon een huwelijk af te spreken en dan je vriendinnen + vriendjes er met een smoes heen te lokken. Komen ze getrouwd naar buiten. Hihihi, wat een reuze mop zal dat worden, hihi.
OMG zit ik opeens in een groepje!

Welke jurk adviseren jullie om daarbij aan te trekken? Liefst niet al te duur.
quote:nouschi schreef op 23 juli 2012 @ 11:55:

Ik wil dus niet meer getrouwd zijn maar ook niet scheiden, snappen jullie het nog? hihi.Herkenning. Ik ben ook getrouwd in een tijd dat dat gewoon zo hoorde. Dus deed ik het ook maar. Meer voor mijn moeder dan voor mezelf.

Dit was in 1984.

En dit is afgelopen kerst.

Ik zou zó graag mijn man weer mijn vriend noemen. Soms doe ik het wel eens, dan stel ik hem voor als mijn vriend maar dan zegt hij meteen dat hij mijn man is. Alsof dat beter is of zo. Ik denk dat ons seksleven er een stuk op vooruit gaat als we gaan scheiden en dan bij elkaar blijven en ik weer mijn eigen naam terugkrijg en zo. Ik raak al opgewonden bij het idee!
quote:Jonari schreef op 23 juli 2012 @ 12:01:

OMG zit ik opeens in een groepje!

Welke jurk adviseren jullie om daarbij aan te trekken? Liefst niet al te duur.

Zoiets.....denk ik dan.

En gemaakt van duct tape, dus niet echt duur of zo.
quote:eleonora schreef op 23 juli 2012 @ 11:21:

[...]

Fantastisch!

Nu is het echt!

Mag Bia er nog bij Frui? Want die is grondlegger van dit topic, dus al is het maar een soort ere vermelding, zal ze vast leuk vinden.Zie je wel, toch weer het groepje. Zit je ergens energe in te steken, tel je niet eens mee in de tabel
O maar je mag er zó bij hoor, Nous en ik zijn inmiddels alweer een afsplitsingsbeweging begonnen.

Welkom!
quote:eleonora schreef op 23 juli 2012 @ 12:07:

[...]

[afbeelding]

Zoiets.....denk ik dan.

En gemaakt van duct tape, dus niet echt duur of zo.als je nep-ducttape van de action neemt ja. De real deal kost zo 7,95 per rol hoor en sommigen mensne hebben makkelijk 10 rollen nodig.
quote:Starshine schreef op 23 juli 2012 @ 12:18:

[...]

als je nep-ducttape van de action neemt ja. De real deal kost zo 7,95 per rol hoor en sommigen mensne hebben makkelijk 10 rollen nodig.Hoe gaat het met afvallen?
even een actueel vraagstuk erin gooien hoor.

ik heb gehoord dat er tegenwoordig pillen zijn tegen dingen als gekneusde tenen. Handig voor verwende paardenmeisjes (paard gaat nogal eens op tenen staan begrijp ik). Die kunnen dan een pil nemen, met de verzorgpony aanmodderen en die avond toch onbezorgd gaan stappen.

Maar moet zo'n pil nou in het ziekenfonds of moeten de (ouders van die) meisjes zelf betalen voor een pil tegen een verwende meisjes-kwaal?
quote:eleonora schreef op 23 juli 2012 @ 12:20:

[...]

Hoe gaat het met afvallen?goed, als je die ducttape meteen strak op je lijf plakt vliegen de kilo's eraf.
quote:fru1t3lla schreef op 23 juli 2012 @ 10:04:

Het kansloze topic parodie tabel voor groepjes van verzuurde viva wijven met pittige kapsels

NaamBeschrijvingBlijfgewoonbianca Eleonora Jonari Sabbatical Meds Groentsoep2Fru1t3lla Dubiootje Wiezewo StarshineNouschi steel mijn lunchgeld nietGiuliettacapulettiIk wordt alteid vergeten in leistjes
Later is nu
Mag die notificatie weg achter me naam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven