topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:eleonora schreef op 23 juli 2012 @ 09:07:

[...]

Jeetje zeg, ik wist toch niet dat alleen mensen van hier bij de Hyves mochten? Ik dacht gewoon iedereen. Ik hou nou eenmaal van gezelligheid en niet van besloten clubjes.

Dat jankverhaal wat je gepost hebt ken iedereen die hier langer dan een jaar post al lang hoor. Alleen heb je nu je ware hoeveelheid kinderen verteld en je twee mislukte huwelijken niet langer verzwegen.

Leo, ik ben echt kapot van je posting Je weet dat ik je een fantastische vrouw vind en ik dacht dat we vriendinnen waren Mijn man kwam net vragen wat er is omdat ik zo hard zit te huilen achter de computer Natuurlijk bepaal ik niet wie er in de hyves komen, ik was alleen best wel even geschrokken omdat ik mezelf echt blootgegeven heb

Het komt denk ik ook omdat mijn vleesboom de laatste tijd erg opspeelt, het is ook gewoon soms heel rot dat ik daardoor al 3 1/2 jaar thuis zit en ik vereenzaam eerlijk gezegd een beetje Daarom ben ik juist zo ontzettend blij met jouw vriendschap Ik zou ook veel liever opstaan uit die rolstoel en werken net als jij die helemaal 100% gezond bent en niet weet wat pijn is!!!!

Ik stop nu met schrijven want ik zit aan mijn taks voor vandaag, mijn handen beginnen pijn te doen (rsi) en ik zie het scherm niet meer door de tranen heen

Neem jij het modschap van de hyves maar over, dat lijkt me beter. Ik kan er toch niks van
Ga in therapie!
Fruit, lief dat je de tabel voor me hebt gemaakt, ik kan nu écht écht niet meer typen. Hij ziet er supermooi uit!
Ga in therapie!
Dat gevoel heb ik ook. Er zit er één in de tabel die altijd loopt te preken en te zieken over onze pittige kapsels, terwijl ze dat rood geverfde pittige kapsel van haar als voorbeeld voor ons allen ziet. Ik ga uiteraard ook niet zeggen wie ik bedoel.
Dubriootje.

Ik heb op je hyves-link geklikt, en krijg een 404 error. WTF!!!!

Waarom wil je mij er niet bij hebben!!!

Bitch.

Kan iemand het verhaal van Dubrio hier neerzetten, want nu wil ik het ook weten.
quote:dubiootje schreef op 23 juli 2012 @ 10:35:

Fruit, lief dat je de tabel voor me hebt gemaakt, ik kan nu écht écht niet meer typen. Hij ziet er supermooi uit! Ocherm. Heb je je vinger verstuikt in de file? Sterkte meis .
Duub, goed dat je je eigen onvermogen erkend. Een dikke knuffel voor je zelfinzicht.
quote:wiezewo schreef op 23 juli 2012 @ 10:28:

Even een vraagje, ik ben helemaal in paniek.

Ik heb gister via het internet een leuke jongen ontmoet. Hij zei direkt bij de eerste ontmoeting al dat hij geen klik voelde, en vertrok eigenlijk direkt. Nu moet zoiets bij mij altijd even groeien, dus ik heb hem na afloop direkt een sms-je gestuurd. Kreeg een heel lief smsje terug: Hij wenste mij alle goeds voor de toekomst toe.

Ik daarna nog verschillende smsjes gestuurd, maar ik krijg steeds minder antwoord. Laatste berichtje was van vannacht 03.17 uur, toen smste hij Takkenwijf laat me met rust!

Ik weet niet hoor, hoe ik dit moet interpreteren.

Sindsdien heeft hij niets meer van zich laten horen. Is dat een goed of een slecht teken in een beginnende relatie?

Wat vinden jullie: langs gaan op zijn werk? Ik heb hem gegoogled dus ik weet waar hij werkt.

Of moet ik hard-to-get spelen?Gewoon komen opzoeken op zijn werk met niets anders aan dan een lange jas, lingerie en prada pumps. Hij is gewoon hard to get aan het spelen, je weet wel, type ruwe bolster blanke pit. Ondertussen zijn beste vriend tongzoenen en betasten want ja, je speelt hard to get, mag die moeite doen. Neem jouw vriendin ook maar mee Mannen zijn jagers en helemaal niet monogaam, weet je toch
Dub, een bloemetje en zoentje voor jou! Veel sterkte in deze moeilijke tijden schat
quote:wiezewo schreef op 23 juli 2012 @ 10:29:

groentsoep, ik durfde niks te zeggen maar het viel mij ook direkt op. Stuur me even een vriendenverzoek, voor overleg zonder dat iedereen meteen meeleest.Vriendenverzoek lukt niet, forum mobiel. Maar mail me even op werkdiemutshetgroepjeuit@heetmeel.com .
Wiezewo, dat is een foutje van de hyves denk ik. Ik zeg toch dat ik echt heel onhandig ben met die IT-dingen Daarom kan Leo het echt beter overnemen, dan kijk ik wel of ik gewoon mee blijf schrijven maar waarschijnlijk niet. Dat is toch niet zo'n goed idee met m'n rsi en zo, ook al is het dan eigenlijk nog m'n enige lijntje met de buitenwereld en was ik juist zo dolblij met een groepje vriendinnen waar ik al mijn lief en leed mee kon delen Maar dat geeft niet, ik ben ook hartstikke blij met mijn man die toch een paar weken per jaar met verlof thuiskomt en we skypen ook veel (als mijn rsi het toelaat). En ik heb een dak boven mijn hoofd en genoeg te eten (als het me lukt met mijn rolstoel bij de supermarkt te komen om boodschappen te doen, dat lukt me niet alle weken). Dus ik tel mijn zegeningen
Ga in therapie!
quote:wiezewo schreef op 23 juli 2012 @ 10:28:

Even een vraagje, ik ben helemaal in paniek.

Ik heb gister via het internet een leuke jongen ontmoet. Hij zei direkt bij de eerste ontmoeting al dat hij geen klik voelde, en vertrok eigenlijk direkt. Nu moet zoiets bij mij altijd even groeien, dus ik heb hem na afloop direkt een sms-je gestuurd. Kreeg een heel lief smsje terug: Hij wenste mij alle goeds voor de toekomst toe.

Ik daarna nog verschillende smsjes gestuurd, maar ik krijg steeds minder antwoord. Laatste berichtje was van vannacht 03.17 uur, toen smste hij Takkenwijf laat me met rust!

Ik weet niet hoor, hoe ik dit moet interpreteren.

Sindsdien heeft hij niets meer van zich laten horen. Is dat een goed of een slecht teken in een beginnende relatie?

Wat vinden jullie: langs gaan op zijn werk? Ik heb hem gegoogled dus ik weet waar hij werkt.

Of moet ik hard-to-get spelen?Ik zou zonder dralen de politie bellen. Wie weet is er iets ergs gebeurd. Sterkte hoor, ik vind het goed van je dat je zo vecht voor je relatie. Dat zouden er meer moeten doen in plaats van meteen de pijp aan Maarten te geven.
Ja echt hulde. Anderen hadden het al lang voor gezien gehouden.
Volgens de tabel is iedereen zwanger, loterijwinnaar, druk bezig met klussen en keukenprinses in een exotische vakantiebestemming. Wat gaan jullie met jullie miljoenen doen? Ik ga doneren aan het goede doel dat Fru1t3lla heet; fantastische kunst, wondermooie derde tenen en zet zich in voor cavia's, hoe pluiziger hoe beter. Ook héél erg bescheiden, goh, ik kan niet eens naast mijn schoenen lopen want crocs zijn geen echte schoenen.
quote:groentsoep2 schreef op 23 juli 2012 @ 10:38:

[...]

Ocherm. Heb je je vinger verstuikt in de file? Sterkte meis .Nee, dat is een andere (dubior, met r) die mijn forumindentiteit probeert te imiteren. Waarschijnlijk is het petrus0 die mij constant loopt te zieken. Ik heb hem weer gestaft.
Ga in therapie!
quote:groentsoep2 schreef op 23 juli 2012 @ 10:14:

Starshine, dat is dus precies de reden dat ik mijn hussie ALTIJD twee onderbroeken en een condoom laat dragen in bed! Je zal de eerste niet zijn bij wie onverhoeds een nachtelijk zaadje naar binnen zwemt. En die sterilizaties van mannen, nou iedereen weet dat die hartstikke onbetrouwbaar zijn.

Magoe, je bent dus zwanger. Dat staat als een paal boven water. Dus je hebt groot gelijk dat je niet gaat testen, is allemaal weggegooid geld.

oh okay...fijn dat jij het dan even bevestigd.

Maar nu? De kinderen slapen tegenwoordig vaker bij vriendjes, dus we zijn verhuisd naar een 2-kamerappartement en we hebben alle babyspullen al weggedaan. Daarbij hebben we allebei totaal geen zin in nog een kind en is mijn man werkeloos en ik heb sowieso geen zin om te werken.

Wil iemand een lans breken voor abortus?
Het is me opgevallen dat martin<bepaaldgetalerachtermeteenachteneeneen> nietmeer post sinds mijn beertje ziek werd en inmiddels overleden is. Zou het toch...? Verklaart de kleine ipadjes in de kooi die inmiddels ondergescheten zijn want zo verwend zijn ze nu wel. Geen respect voor techniek.
Jullie die iets van IT weten, kunnen jullie mij even helpen? Ik heb een mail van Leo gekregen waarin staat "Fuck you bitch". Ik denk dat dat een foutje is van hotmail of microsoft of zo? Weten jullie hoe dit zit? Leo is zo'n schat dat ik 100% zeker weet dat ze nooit zoiets aan mij zou sturen
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 23 juli 2012 @ 10:49:

Jullie die iets van IT weten, kunnen jullie mij even helpen? Ik heb een mail van Leo gekregen waarin staat "Fuck you bitch". Ik denk dat dat een foutje is van hotmail of microsoft of zo? Weten jullie hoe dit zit? Leo is zo'n schat dat ik 100% zeker weet dat ze nooit zoiets aan mij zou sturen Zijn die ABNAmro spammerts. Proberen je gewoon te scammen want ze hopen dat je geld gaat doneren om leo tevreden te houden. Stond er nog een linkje of rekeningnummer bij?
Fruitella, even nog een tipje voor de tabel: Merds is met een r
Ga in therapie!
Nee, het was gewoon het normale e-mailadres dat Leo altijd gebruikt. Daarom vond ik het ook zo raar!
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 23 juli 2012 @ 10:50:

Fruitella, even nog een tipje voor de tabel: Merds is met een r Zonder R. Net zoals Amand. Het is een schrijfkundig spraakgebrek.
quote:dubiootje schreef op 23 juli 2012 @ 10:49:

Jullie die iets van IT weten, kunnen jullie mij even helpen? Ik heb een mail van Leo gekregen waarin staat "Fuck you bitch". Ik denk dat dat een foutje is van hotmail of microsoft of zo? Weten jullie hoe dit zit? Leo is zo'n schat dat ik 100% zeker weet dat ze nooit zoiets aan mij zou sturen He wat vervelend nou weer Druup. Het zit je ook niet mee he? Ik advizeer je om je cache te legen. En als dat niet helpt overstappen op Safari. Helpt altijd.
quote:groentsoep2 schreef op 23 juli 2012 @ 10:44:

[...]

Ik zou zonder dralen de politie bellen. Wie weet is er iets ergs gebeurd. Sterkte hoor, ik vind het goed van je dat je zo vecht voor je relatie. Dat zouden er meer moeten doen in plaats van meteen de pijp aan Maarten te geven.

he-le-maal eens. Mannen zijn gewoon niet zo van het sms'en en hij heeft wat tjd nodig. Bovendien werkt hij dus schrijf je en dan is het logisch dat hij om 3 uur 's nachts gewoon slaapt.

Mail en sms hem vandaag maar een paar keer. EN anders bel je zijn baas even of hij hem toestemming wil geven te reageren. MIsschien mag hij nl geen privégesprekken op zijn werk voeren en houdt de schat zich te goed aan de regels.
Jouw harde schijf demagnetiseren helpt ook altijd.
quote:Starshine schreef op 23 juli 2012 @ 10:47:

[...]

oh okay...fijn dat jij het dan even bevestigd.

Maar nu? De kinderen slapen tegenwoordig vaker bij vriendjes, dus we zijn verhuisd naar een 2-kamerappartement en we hebben alle babyspullen al weggedaan. Daarbij hebben we allebei totaal geen zin in nog een kind en is mijn man werkeloos en ik heb sowieso geen zin om te werken.

Wil iemand een lans breken voor abortus?Abortus is slecht. De hele wereld is trouwens slecht. Alleen maar moord en overspel. Onze dominee zegt het ook, dus het is waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven