topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Meiden, ik wil even iets ter sprake brengen. Ik heb het gevoel dat er onderling het een en ander speelt en dat wil ik graag uitspreken. Duub, Leo vind jij gewoon een bitch omdat je altijd zo op seks belust bent. Je hebt zelfs haar neef uit Kazachstan genomen in de file op de A73 laatst. Dat steekt.

Goh, ik voel mezelf zo goed dat we het nu eindelijk zo open en bloot kunnen bespreken! Lucht op!
Nee joh, abortus is juist goed. Geen oops nestjes meer, je kan dan toch lekker neuken zonder condoom want alleen homoseksuelen krijgen soa's. Die dominee houdt zich niet bezig met abortus want hij is toch een verdoken homofiel, weet iedereen toch?
quote:groentsoep2 schreef op 23 juli 2012 @ 10:17:

He gezellig meiden, nu is ons groepje echt compleet met zo'n knusse tabel! Helaas staat er eentje in die naar mijn mening niet helemaal in het groepje past. Ik ga niet zeggen wie het is, want ik wil het graag gezellig houden. Maar dat jullie het maar even weten en zo.

ja en ik denk wel te weten op wie je doelt...

Ik ben het in ieder geval niet want achter mijn naam staat zo'n vrolijk plaatje. Dat zegt genoeg.
quote:wiezewo schreef op 23 juli 2012 @ 10:28:

Even een vraagje, ik ben helemaal in paniek.

Ik heb gister via het internet een leuke jongen ontmoet. Hij zei direkt bij de eerste ontmoeting al dat hij geen klik voelde, en vertrok eigenlijk direkt. Nu moet zoiets bij mij altijd even groeien, dus ik heb hem na afloop direkt een sms-je gestuurd. Kreeg een heel lief smsje terug: Hij wenste mij alle goeds voor de toekomst toe.

Ik daarna nog verschillende smsjes gestuurd, maar ik krijg steeds minder antwoord. Laatste berichtje was van vannacht 03.17 uur, toen smste hij Takkenwijf laat me met rust!

Ik weet niet hoor, hoe ik dit moet interpreteren.

Sindsdien heeft hij niets meer van zich laten horen. Is dat een goed of een slecht teken in een beginnende relatie?

Wat vinden jullie: langs gaan op zijn werk? Ik heb hem gegoogled dus ik weet waar hij werkt.

Of moet ik hard-to-get spelen?Had ik maar een vriend die me negeerde en uitschold.
Ga in therapie!
ja jeetje wat moet ik nou? Ik denk dat ik de hele zwangerschap maar negeer, want waar je niet aan denkt dat is er ook niet.

En als ik dan per ongeluk toch beval dan doe ik wel alsof het kindje verdwaalt is geraakt van het kdv. Kan het mooi daar terecht, alle baby's lijken immers op elkaar.
Ik zit nu toch wel iets. Ik wil mijn vriend weg doen want mijn cavia moet hem niet. Het is ook zo moeilijk, ik heb mijn vriend al 7 jaar en mijn cavia 2 jaar maar mijn cavia en ik zijn bff. Er is nu een huisje voor mijn vriend waar ik hem kan dumpen onderbrengen, met ruimte om ook buiten te lopen en niet alleen in een kattenbak te urineren (hij doet nog steeds poepjes in de plantenbak).

Wat is wijsheid? Mijn cavia noemt mijn vriend een verzuurd wijf en ik zit vast tussen twee vuren, letterlijk want het huis is spontaan in de fik maar ik zit op mijn crocs en ga niet naar buiten zo.
quote:groentsoep2 schreef op 23 juli 2012 @ 10:52:

[...]

He wat vervelend nou weer Druup.

Het zit je ook niet mee he? Ik advizeer je om je cache te legen. En als dat niet helpt overstappen op Safari. Helpt altijd.Dit is echt Chinees voor mij
Ga in therapie!
Ik vraag me stiekem af wat al die TO's van de oorspronkelijke inspiratietopics zouden denken van het parodie topic
Weet iemand waar leuke winkeltjes zitten waar je dingen kunt kopen voor Fimokleien etc? Geel, rood, glitters en de hele reutemeteut .

Heb al een hele tijd op Google zitten zoeken maar kan niet vinden.

In Nederland ergens!
Volgens mij vergis je je, Grulietta. Er zit hier nog een heleboel oud zeer over die meet van vorig jaar weet je wel, waar jij niet bij was omdat we per ongeluk vergeten waren jou uit te nodigen. Er is toen iets onverkwikkelijks gebeurd met een glas rode wijn, een Vuittontas en een moccataart, vandaar. Mijn portemonnee heb ik trouwens ook nog steeds niet teruggevonden na die meet. Ik wil geen verdenkingen uitspreken, maar ik vond het wel opvallend dat Wiezewo ineens zo veel rondjes gaf. Terwijl ze anders geen nagel heeft om haar dikke reet te krabben.
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 juli 2012 @ 11:01:

Weet iemand waar leuke winkeltjes zitten waar je dingen kunt kopen voor Fimokleien etc? Geel, rood, glitters en de hele reutemeteut .

In Nederland ergens!In dat winkeltje in Utrecht, naast de bepekken.
Goed idee Giulietta, ik hou absoluut niet van ruzie en gekonkel, love rules Zullen we een keertje een meet houden? Lijkt me supergezellig Liefst bij mij thuis vanwege mijn mobiliteitsgebrek Ik woon op Schiermonnikoog dus komen jullie gezellig allemaal samen met de veerboot. Ik zorg voor kleine cadeautjes voor jullie allemaal!
Ga in therapie!
Cadeautjes
O wat lief van je Druub!

Zullen we dan wel die ene vergeten uit te nodigen, want die mag ik niet zo. Stuur haar gewoon geen Datumprikker!
quote:fru1t3lla schreef op 23 juli 2012 @ 10:04:

Het kansloze topic parodie tabel voor groepjes van verzuurde viva wijven met pittige kapsels

NaamBeschrijvingEleonora Jonari Sabbatical Meds Groentsoep2Fru1t3lla Dubiootje Wiezewo StarshineGiuliettacapuletti

Fantastisch!

Nu is het echt!

Mag Bia er nog bij Frui? Want die is grondlegger van dit topic, dus al is het maar een soort ere vermelding, zal ze vast leuk vinden.
Ja is goed, maar dan is de lijst echt vol. De rest mag nog wel meeschrijven hoor, maar ze komen niet in de lijst. Copy pasta is zooo hard werk :'(

Edit: Fixed!
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 juli 2012 @ 11:01:

In Nederland ergens!De negen straatjes uiteraard!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:fru1t3lla schreef op 23 juli 2012 @ 11:23:

Ja is goed, maar dan is de lijst echt vol. De rest mag nog wel meeschrijven hoor, maar ze komen niet in de lijst. Copy pasta is zooo hard werk :'(

Edit: Fixed!Zegguh moet ik wéér gaan klagen bij de mods?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 23 juli 2012 @ 11:24:

[...]

Zegguh moet ik wéér gaan klagen bij de mods? Pak mijn lunchgeld nu eens wéér niet af Jou zet ik er nog bij maar dan is het klaar!
quote:wiezewo schreef op 23 juli 2012 @ 10:28:

Even een vraagje, ik ben helemaal in paniek.

Ik heb gister via het internet een leuke jongen ontmoet. Hij zei direkt bij de eerste ontmoeting al dat hij geen klik voelde, en vertrok eigenlijk direkt. Nu moet zoiets bij mij altijd even groeien, dus ik heb hem na afloop direkt een sms-je gestuurd. Kreeg een heel lief smsje terug: Hij wenste mij alle goeds voor de toekomst toe.

Ik daarna nog verschillende smsjes gestuurd, maar ik krijg steeds minder antwoord. Laatste berichtje was van vannacht 03.17 uur, toen smste hij Takkenwijf laat me met rust!

Ik weet niet hoor, hoe ik dit moet interpreteren.

Sindsdien heeft hij niets meer van zich laten horen. Is dat een goed of een slecht teken in een beginnende relatie?

Wat vinden jullie: langs gaan op zijn werk? Ik heb hem gegoogled dus ik weet waar hij werkt.

Of moet ik hard-to-get spelen?

Geef hem nog een kans. Hij heeft moeite met het uitdrukken van zijn gevoelens maar dat wil niet zeggen dat hij niet van je houdt, heus niet. Mannen zijn nou eenmaal zo. Ik ben inmiddels dertien jaar getrouwd en mijn man zegt eigenlijk maar twee keer per week iets tegen mij, maar ik wéét dat hij op zijn manier van me houdt.

Heb vertrouwen!
quote:nouschi schreef op 23 juli 2012 @ 11:24:

[...]

Zegguh moet ik wéér gaan klagen bij de mods?Ja kijk, daar hou ik dus niet van, van die afgesloten groepjes. Haal mij ook maar uit de lijst dan, ik begin met Nous wel een nieuwe beweging.....
Discriminatie! Racisme! Het is zeker omdat ik klein en harig ben, enorm stink maar wél goed kan breakdancen he?

Ik heb jullie gestaft en ga in een hoekje huilen, bende pestkoppen
Naam Beschrijving

Eleonora

Jonari

Sabbatical Meds

Groentsoep2

Fru1t3lla

Dubiootje

Wiezewo

Starshine

Giuliettacapuletti

Nouschi
quote:eleonora schreef op 23 juli 2012 @ 11:27:

[...]

Ja kijk, daar hou ik dus niet van, van die afgesloten groepjes. Haal mij ook maar uit de lijst dan, ik begin met Nous wel een nieuwe beweging.....Ik heb het al geregeld Leo! Stelletje nietsgunners hier pfff.
Jullie zijn nu toch wel mijn favorieten van de dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven