topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben een dag zwanger en wil hierbij dit topic openen. Natuurlijk is er een onzichtbare tabel:

Fru1t3lla :

Verder niets zinnigs te melden. Natuurlijk is er ook een ledenstop, god verhoede dat een ander gaat meebeppen in mijn hoofd.
Jullie maken mijn avond weer goed. Jullie zijn grappig!!
Rare relatie met het forum

Beste forummers

ik heb een probleem, waarmee jullie me misschien kunnen helpen. Ik post in heel veel verschillende topics, maar krijg nooit antwoord. Ik heb het gevoel dat mensen mij negeren. Wel zie ik onder mijn reacties vaak heel veel grijze balkjes, met daarin iets over 'meldingen van deze forummer zijn geblokkeerd, klik hier als je deze reactie toch wil lezen', maar dat kan het niet zijn. Ja, het klopt dat ik een aantal forummers heb geblokkeerd, maar dat komt omdat die heel onaardig tegen me waren. Maar ik heb toch niet alle 50.032 forumsters beblokkeerd? Er zal toch nog wel iemand aardig tegen mij kunnen doen?

Kortom, ik heb het gevoel in het luchtledige te praten. Kan iemand mij helpen?

Liefs

mij

Later is nu
quote:dreamer schreef op 24 juli 2012 @ 19:59:

Rare relatie met het forum

Beste forummers

ik heb een probleem, waarmee jullie me misschien kunnen helpen. Ik post in heel veel verschillende topics, maar krijg nooit antwoord. Ik heb het gevoel dat mensen mij negeren. Wel zie ik onder mijn reacties vaak heel veel grijze balkjes, met daarin iets over 'meldingen van deze forummer zijn geblokkeerd, klik hier als je deze reactie toch wil lezen', maar dat kan het niet zijn. Ja, het klopt dat ik een aantal forummers heb geblokkeerd, maar dat komt omdat die heel onaardig tegen me waren. Maar ik heb toch niet alle 50.032 forumsters beblokkeerd? Er zal toch nog wel iemand aardig tegen mij kunnen doen?

Kortom, ik heb het gevoel in het luchtledige te praten. Kan iemand mij helpen?

Liefs

mij

Ik kwoot deze opening maar even. Ik weet dat je geen openingsposts mag kwoten, maar voor het geval mensen mij onder de negeer hebben. Dan kunnen ze m'n kwoot toch lezen
Later is nu
Naar het schijnt is Dreamer weer actief. Heb het van horen zeggen. Geen idee wat ze nou weer wil.
Later is nu
Help:: Ik zie niks staan?!?

Help!! Ik open dit topic en ik zie allemaal lege postings??? Ps de kleur grijs doet het niet op me computer. Zouw het daaraan liggen?

Pps graag alleen serie euze reaxies.
Ga in therapie!
Fru2t6lla, je hebt de fuckeerde smiley te pakken. Of ben je echt zwanger van anale sex? Je weet dat je dan een homosueel kind krijgt?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 24 juli 2012 @ 20:26:

Fru2t6lla, je hebt de fuckeerde smiley te pakken. Of ben je echt zwanger van anale sex? Je weet dat je dan een homosueel kind krijgt?De Vinger heeft me zowat rectaal aangerand (zie topic op gezondheid). Ik verwacht een homofiele bruine dokter's baby. .
Ik heb dus gezien dat ik niet in de tabel sta. Ben je een avondje weg, wordt je gewoon keihard in de rug gevallen door mensen van wie je dacht dat het je vrienden waren. Jeeeee, dat je je zo in mensen kan vergissen zeg. Nouja, dat gebeurt me trouwens wel vaker. Laatst vierde ik mijn verjaardag, ik had 's middags 20 man voor een tuinfeest op mijn balkon in Rotjeknor uitgenodigd. Kwam er gewoon niemand. "Al iets anders te doen" "Goh, als ik het eerder had geweten" en dat soort flauwekul.

Maar goed, lang verhaal kort: nu zie ik dus dat het hier precies hetzelfde toegaat, aardig doen en lachen om mijn grapjes en zo maar me achter mijn rug om uitsluiten. Alsof IK niet degene was die dit topic na 3 jaar per ongeluk weer geactiveerd heeft! Ja lees maar terug hoor dames. Nou, er moet wel heel wat gebeuren wil ik dit vergeven. Ik denk erover om het contact helemaal te verbreken. Wat zouden jullie doen?
Ik zeg DOEN, Ja, 42 en wet van wuiles chad. Kusje
Chad, ik zie niet helemaal hoe jouw reactie met mijn OP te maken heeft, maar ik begrijp dat jij begrijpt hoe het is om genegeerd te worden

En sorry dat ik niet op je feestje was, maar je weet toch dat ik arachnofobia heb? Zo'n balkon is veel te hoog voor mij.
Later is nu
quote:groentsoep2 schreef op 24 juli 2012 @ 18:16:

[...]

Ik ook. Vooral in zwangergroepjes met tabellen . Wil je iemand die je ooit in een ander topic tegen bent gekomen feliciteren met haar lang verbeide zwangerschap, wordt er gewoon niet gereageerd. Open dan een gezellige hyve, denk ik dan.

echt doen ze dat soort dingen? Pff, kinderachtig zeg
heb effe bijgelezen daaro en heb maar een advies: laat dat stelletje verzuurde niksgunners toch lekker! ZO!
Mag ik zeggen dat er de laatste tijd weer een aantal .. eh.. bijzondere topics geopend worden?

Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

(what the hek, ik zit toch bij iedereen onder de negeer )
Later is nu
zei je wat Dreamer?

OKay aandahct voor mijn belangrijke OP:

Beste plantbezitters/tuinmannen/vrouwen/bosjesmannen,

Best leuk hoor dat jullie een kamer- of tuinplant hebben evt. als oppas en geniet daar ook vooral van. Alleen hebben wij er bewust voor gekozen om geen planten te nemen. Wij houden van een betonnen woestijn als achtertuin. Hou jullie sprieten dan ook in toom en laat zo'n bladergeval ons niet lastig vallen op ons plekje, terwijl jullie zo'n smoel trekken van "kijk ons plantje toch eens leuk groeien". Het is heel ergerlijk om blaadjes van anderen op je terras te vinden.

Ga anders naar een tuincentrum waar ze dat van elkaar vreten.
Weet iemand van jullie waar ik een liter halfvolle melk kan kopen? Ik ben echt wel een hoogopgeleid googlewonder en mijn man ook maar wij hebben met onze hoogopgeleide banen geen tijd om de hele stad af te lopen.
quote:Starshine schreef op 24 juli 2012 @ 22:05:

zei je wat Dreamer?

OKay aandahct voor mijn belangrijke OP:

Beste plantbezitters/tuinmannen/vrouwen/bosjesmannen,

Best leuk hoor dat jullie een kamer- of tuinplant hebben evt. als oppas en geniet daar ook vooral van. Alleen hebben wij er bewust voor gekozen om geen planten te nemen. Wij houden van een betonnen woestijn als achtertuin. Hou jullie sprieten dan ook in toom en laat zo'n bladergeval ons niet lastig vallen op ons plekje, terwijl jullie zo'n smoel trekken van "kijk ons plantje toch eens leuk groeien". Het is heel ergerlijk om blaadjes van anderen op je terras te vinden.

Ga anders naar een tuincentrum waar ze dat van elkaar vreten.Wat zei je? Ik versta je niet. Mijn eierstokken maken zo'n herrie.
quote:Dickens schreef op 24 juli 2012 @ 22:06:

Weet iemand van jullie waar ik een liter halfvolle melk kan kopen? Ik ben echt wel een hoogopgeleid googlewonder en mijn man ook maar wij hebben met onze hoogopgeleide banen geen tijd om de hele stad af te lopen.Ik kan je wel wat opsturen. Ik heb nog een hele vriezer vol afgekolfde moedermelk liggen, en mijn kinderen kunnen geen pannenkoeken met Tepelsientje meer zien helaas.
Poeh Dickie, daar vraag je me wat.....

Ik weet het ook niet maar ik lees mee!
quote:Dickens schreef op 24 juli 2012 @ 22:06:

Weet iemand van jullie waar ik een liter halfvolle melk kan kopen? Ik ben echt wel een hoogopgeleid googlewonder en mijn man ook maar wij hebben met onze hoogopgeleide banen geen tijd om de hele stad af te lopen.oei daar vraag je me wat. Lastig hoor. Ik weet dat ze bij de AH wel halve liters verkopen. Als je dan twee pakken neemt moet dat ook voldoen, toch?
quote:groentsoep2 schreef op 24 juli 2012 @ 22:07:

[...]

Wat zei je? Ik versta je niet. Mijn eierstokken maken zo'n herrie.

(wat ben jíj toch grappig!)
Het drie uren dieet.

Geweldige methode uit Amerika: het drie uren dieet. In drie uren 10 kilo kwijt, gegarandeerd. Zo gemakkelijk was afvallen nog nooit.

Wat vinden jullie ervan? Ik heb mijn gewichtsverlies van 10 kilo, ook na het plaatsten van de prothese redelijk kunnen behouden, mijn nepbeen weegt maar 1,5 kilo. Ik heb zo'n haak daar kan je ook nog olympisch kampioen mee worden.
Je gebruikt ons gewoon voor jouw zoekpraktijken!
Is het jullie ook opgevallen dat er de laatste tijd meer positieve aandacht voor hangbillen is? Ik vind het wel apart hoor, vandaag was ik op het strand en er liepen gewoon allemaal mensen met hangbillen rond. Ze hadden niet eens pareo's om of corrigerende broekjes aan. Ik zag het bij mannen en vrouwen. Wat vinden jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven