Topics die je bijgebleven zijn
maandag 11 juli 2016 om 18:17
Welke topics zijn jou bijgebleven om wat voor reden dan ook? Spannend, bizar, frustrerend, hilarisch?
Plak een linkje indien mogelijk!
Ik begin: Inbreker met sleutel??
Het begon zo spannend, wel een beetje een open einde helaas..
(En natuurlijk het vrekkentopic deel nummero zoveel; met de man die zijn date de badkamer uitjoeg omdat ze te lang douchte en hij 'de dubbeltjes hoorde rinkelen' (oid), want het water was zo duur ) Geen link helaas, wat het was 1 vd vele vrekkentopics, geen idee welke
(Volgens mij is er eerder een beste-topics-topic geweest, maar die kan ik niet meer terugvinden )
Plak een linkje indien mogelijk!

Ik begin: Inbreker met sleutel??
Het begon zo spannend, wel een beetje een open einde helaas..
(En natuurlijk het vrekkentopic deel nummero zoveel; met de man die zijn date de badkamer uitjoeg omdat ze te lang douchte en hij 'de dubbeltjes hoorde rinkelen' (oid), want het water was zo duur ) Geen link helaas, wat het was 1 vd vele vrekkentopics, geen idee welke
(Volgens mij is er eerder een beste-topics-topic geweest, maar die kan ik niet meer terugvinden )

maandag 11 juli 2016 om 19:04
quote:OmeHenk schreef op 11 juli 2016 @ 18:47:
bezoek bedankt
Hier heb ik ook tranen van het lachen gehad. Schoonvader moest thuis poepen.
Deze ja!
En een topic over praten in je slaap en slaapwandelen. Mensen die als kind in de groentela gingen plassen, of die wakker werden omdat hun vriend hun voeten zat te aaien met de tekst "ach... ze zijn dood hè? "
Tranen met tuiten!
Edit: deze
bezoek bedankt
Hier heb ik ook tranen van het lachen gehad. Schoonvader moest thuis poepen.
Deze ja!
En een topic over praten in je slaap en slaapwandelen. Mensen die als kind in de groentela gingen plassen, of die wakker werden omdat hun vriend hun voeten zat te aaien met de tekst "ach... ze zijn dood hè? "
Tranen met tuiten!
Edit: deze
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
maandag 11 juli 2016 om 19:05
Er was een keer een topic over een vrouw die weg wilde bij haar man die haar mishandelde. Forummers hadden haar overtuigd niet het weekend pas te gaan maar gewoon nu. Een forumster uit de professionele hulpverlening is haar gaan halen en heeft haar daar weggehaald. Het topic is wegens veiligheidsredenen van de betrokken forummers verwijderd daarna. Er is ooit nog wel een update geweest dat de 'operatie' geslaagd was.

maandag 11 juli 2016 om 19:08
quote:wyandotje schreef op 11 juli 2016 @ 18:29:
[...]
Tis nog niet voorbij. Maar ik wil mij erover heen kunnen zetten. Zelfbescherming zeg maar. Ik voel mij nog steeds rottig hierover. Na deze week is het hopelijk voorbij en kan het verwerken beginnen.Ik wens je veel sterkte toe Wyandotje, ik hoop dat het niet te moeilijk voor je zal zijn. Je hebt wat dit betreft genoeg op je bord gehad.
[...]
Tis nog niet voorbij. Maar ik wil mij erover heen kunnen zetten. Zelfbescherming zeg maar. Ik voel mij nog steeds rottig hierover. Na deze week is het hopelijk voorbij en kan het verwerken beginnen.Ik wens je veel sterkte toe Wyandotje, ik hoop dat het niet te moeilijk voor je zal zijn. Je hebt wat dit betreft genoeg op je bord gehad.
maandag 11 juli 2016 om 19:08
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 juli 2016 @ 18:49:
Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten
God ja, een pareltje uit de recentere geschiedenis.
Dat topic van die to van wie de badkamer onder water stond omdat de wasmachine lekte. En die dus terwijl haar huis onder water stond doodrustig een topic ging openen.
En Bladhark, iemand moet de ouwe parels boven halen. En het klauwhamertopic was al genoemd, dus doe ik deze maar.
Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten
God ja, een pareltje uit de recentere geschiedenis.
Dat topic van die to van wie de badkamer onder water stond omdat de wasmachine lekte. En die dus terwijl haar huis onder water stond doodrustig een topic ging openen.
En Bladhark, iemand moet de ouwe parels boven halen. En het klauwhamertopic was al genoemd, dus doe ik deze maar.
668, the neighbour of the Beast
maandag 11 juli 2016 om 19:10
quote:Lapflop schreef op 11 juli 2016 @ 19:05:
Er was een keer een topic over een vrouw die weg wilde bij haar man die haar mishandelde. Forummers hadden haar overtuigd niet het weekend pas te gaan maar gewoon nu. Een forumster uit de professionele hulpverlening is haar gaan halen en heeft haar daar weggehaald. Het topic is wegens veiligheidsredenen van de betrokken forummers verwijderd daarna. Er is ooit nog wel een update geweest dat de 'operatie' geslaagd was.Ik weet welk topic je bedoelt, de update had ik gemist, bedankt.
Er was een keer een topic over een vrouw die weg wilde bij haar man die haar mishandelde. Forummers hadden haar overtuigd niet het weekend pas te gaan maar gewoon nu. Een forumster uit de professionele hulpverlening is haar gaan halen en heeft haar daar weggehaald. Het topic is wegens veiligheidsredenen van de betrokken forummers verwijderd daarna. Er is ooit nog wel een update geweest dat de 'operatie' geslaagd was.Ik weet welk topic je bedoelt, de update had ik gemist, bedankt.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
maandag 11 juli 2016 om 19:10