Topics die je bijgebleven zijn
maandag 11 juli 2016 om 18:17
Welke topics zijn jou bijgebleven om wat voor reden dan ook? Spannend, bizar, frustrerend, hilarisch?
Plak een linkje indien mogelijk!
Ik begin: Inbreker met sleutel??
Het begon zo spannend, wel een beetje een open einde helaas..
(En natuurlijk het vrekkentopic deel nummero zoveel; met de man die zijn date de badkamer uitjoeg omdat ze te lang douchte en hij 'de dubbeltjes hoorde rinkelen' (oid), want het water was zo duur ) Geen link helaas, wat het was 1 vd vele vrekkentopics, geen idee welke
(Volgens mij is er eerder een beste-topics-topic geweest, maar die kan ik niet meer terugvinden )
Plak een linkje indien mogelijk!

Ik begin: Inbreker met sleutel??
Het begon zo spannend, wel een beetje een open einde helaas..
(En natuurlijk het vrekkentopic deel nummero zoveel; met de man die zijn date de badkamer uitjoeg omdat ze te lang douchte en hij 'de dubbeltjes hoorde rinkelen' (oid), want het water was zo duur ) Geen link helaas, wat het was 1 vd vele vrekkentopics, geen idee welke
(Volgens mij is er eerder een beste-topics-topic geweest, maar die kan ik niet meer terugvinden )

maandag 11 juli 2016 om 18:21
Voor mij is dat een topic over een vrouw die zich tijdens de fitness, of in ieder geval op de sportschool, steeds stond te bemoeien met TO. Helaas is ze niet meer komen vertellen hoe het af is gelopen, want ze zou de bemoeial eens goed de waarheid zeggen. Dat zijn topics waar ik zo graag eens een update van zou willen horen.
Ongevraagde bemoeizucht
Ongevraagde bemoeizucht

maandag 11 juli 2016 om 18:29
quote:Caketopper schreef op 11 juli 2016 @ 18:25:
Het is een recent topic maar ik zal het dilemma van Wyandotje "bruiloft of vriendschap" niet snel vergeten. Wat een nare toestand was dat zeg?!Tis nog niet voorbij. Maar ik wil mij erover heen kunnen zetten. Zelfbescherming zeg maar. Ik voel mij nog steeds rottig hierover. Na deze week is het hopelijk voorbij en kan het verwerken beginnen.
Het is een recent topic maar ik zal het dilemma van Wyandotje "bruiloft of vriendschap" niet snel vergeten. Wat een nare toestand was dat zeg?!Tis nog niet voorbij. Maar ik wil mij erover heen kunnen zetten. Zelfbescherming zeg maar. Ik voel mij nog steeds rottig hierover. Na deze week is het hopelijk voorbij en kan het verwerken beginnen.

maandag 11 juli 2016 om 18:40
Het topic van een jaar ofzo geleden. Link weet ik niet. Maar ging over een vrouw met kinderen die weg wou bij haar slaande vriend en via een topic om hulp vroeg. Toen was het lang akelig stil en toen kwam haar vriend ten tonele. Die kwam erachter dat zij hier een topic had geopend en kwam scheldend en tierend zijn verhaal doen.