TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
Alle reacties Link kopieren
Waarom is mijn lief banger voor spinnen dan mij???? Moet ik een giga huisspin vangen Ieuuuw Platstampen doe k nie. Wou dat de hond er nog was. Die vrat ze op.
Been there, done that, got the T-shirt.

Spinnen mag je ook niet doodmaken. Brengt ongeluk.
quote:missy_acy schreef op 24 augustus 2012 @ 23:15:

Spinnen mag je ook niet doodmaken. Brengt ongeluk. Oh, shit! Vandaar dat ik veel ongeluk heb, heb al heul veul spinnen geplet in mijn leven. Ik krijg de bibbers van die dieren.
Echt? Deze tijd van t haar zijn spinnen m'n vrienden. Laat ze gewoon zitten en alle muggen pakken.
Van de week waren DP en DG een dagje bij schoonouders. Toen ze thuis kwamen hadden ze een nieuwe outfit aan. Moet ik daar een topic over openen?

Echt, dat topic van toen: schoonmoeder kleedt kind om. Vin en ik moesten daar zo hard om lachen. Briljant! Waar je allemaal niet boos om kan worden.
quote:missy_acy schreef op 24 augustus 2012 @ 23:30:

Echt? Deze tijd van t haar zijn spinnen m'n vrienden. Laat ze gewoon zitten en alle muggen pakken.Hangt er vanaf waar ie zit en of ie rond gaat rennen. Kan daar niet zo goed tegen. Brrr!
quote:missy_acy schreef op 24 augustus 2012 @ 23:34:

Van de week waren DP en DG een dagje bij schoonouders. Toen ze thuis kwamen hadden ze een nieuwe outfit aan. Moet ik daar een topic over openen?

Echt, dat topic van toen: schoonmoeder kleedt kind om. Vin en ik moesten daar zo hard om lachen. Briljant! Waar je allemaal niet boos om kan worden.

Kan me er wel iets bij voorstellen, maar dat komt door de moeder van mijn ex. Als diegene altijd commentaar heeft op hoe jij je kind opvoed is het niet prettig als je kind wordt omgekleed als het daar op bezoek is.

Nu gaat zoonlief elke 14 dagen een weekend naar zijn vader en die woont bij zijn moeder. (hij liever dan ik) Ik heb geen zicht meer op wat ze hem aantrekken en dat is maar goed ook.
Om kleding (smaak) kan ik me nu weer niet druk maken.

Mijn kleding smaak bij de kinderen is tuttig. Spencertjes, blouses etc. Die van schoonmoeder is stoer, jeggings, t-shirts, jogging broeken.

Maar het zal me een worst wezen. Ze zijn gelukkig en blij met hun oma. En oma met hen. Dat is t belangrijkste.

Maar moest van de week wel lachen om de outfits. Fel groene 3 kwart broek, donkerblauw t-shir en slippers. En meisje: fuchsia harem broek, met een vestje/bolero in dezelfde kleur en een zachtroze hemdje.

Ik zei tegen Vin: "Moet ik nu een topic hierover openen?"
Tuurlijk moet je daar een topic over openen! Kunnen we weer lachen!

Ik ga maar eens slapen, hopelijk lukt het vannacht wel

Dinsdag naar de POP-poli. Als ik dan nog niet fatsoenlijk slaap hoop ik dat ze medicatie ophogen.

Welterusten meisjes
Slaap lekker!
Tering! Ik kan niet slapen!!!

Ik ga me nog maar eens storten op alle bizarre middernacht-topics

Ik ben ook wakker.
Hoi Missy

Kun je ook niet slapen?

Ik zit me net opeens af te vragen of ik mee zal doen aan Moeders voor Moeders? Dan moet ik aan Yezka denken en denk ik: JA, dat moet ik zeker doen. Maar ik denk ook aan die mutsen die het gebruiken om af te vallen enzo...

Zat net een oud topic hierover te lezen en daarin stelt ook iemand dat het vreemd is dat van gratis urine zo'n duur middel maken wat dan ook niet altijd vergoed wordt. Tja, dat is ook krom.
Ik heb meegedaan. Ook al zou er een afslank middel van gemaakt worden voor2 van de 3 vrouwen, als je die ene kan helpen. Waarom niet? Plassen moet je toch.

En als ze het als medicijn tegen obesitas kunnen inzetten is dat ook mooi meegenomen.

Overgewicht is ook niet fijn.
.
Ik ga stuk. Vrouw van collega vroeg hoe Vin er uitziet. Heeft collega gezegd:

"Een beetje als THE Rock. Maar dan wat kleiner en smaller."

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... stival.jpg[/img]

Motnong!

The Rock is niet misselijk....

Ben zooooooo blij dat het weer een beetje een normale temperatuur is... Moet veel poetsen vandaag. Had er afgelopen dagen geeeen zin in, veels te benauwd.

Zie reclame van beyonce langskomen. Schijnt helemaal niet zwanger geweest te zijn. Zoek maar ns op you-tube. Beyonce not pregnant.

Vooral die met dat intervieuw....
Dat ga ik echt niet tegen hem zeggen, dan word hij nog arroganter

Hij zei: "Dusseh, Acy. Dan weet je dat hè? Nu moet je site rock zijn hè? Want eeeh kijk maar naar mij hè?"

Ik ga stuk hier!

Hij gaat trouwens zo naar Ballorig met de apen. Zodat ik EIN-DE-LIJK normaal de was kan doen.
Dat van beyoncé was al bekend toch? Tijdje terug.
http://www.venusbuzz.com/ ... ant_original_original.jpg
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.

Waarom moet ik uitgerekend nu weer half verstopt zitten. Rottig.

Ik ben zo benieuwd wat hij me allemaal uit gaat leggen enzo vandaag

En vanavond bbqen Beetje jammer alleen van t weer.
Been there, done that, got the T-shirt.
Maar er waren ook foto's van beyonce zwanger in bikini. Dat is lastig faken?
Motnong apa!
Motnong Apa! Heel heel heel veel plezier en succes vandaag! You can do it girl!
Viel spass, Apa!

Missy, er is 1 foto van haar in bikini.

Erg zwanger ziet ze er niet uit. Hooguit wat teveel gegeten en de buik naar buiten "uitzetten"

Ach ja... Als het zo is, valt t me wel tegen van haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven