TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
Deze bedoel ik:

http://www.thenetng.com/w ... 11/10/beyonce-305x460.jpg

Dat haar!!!
Ach, als t zo is. Naja. Ik weet de redenen van haar keuzes niet. Zal mij ook verder n worst wezen.
Hier heeft ze ook echt een zwanger hoofd

http://1.bp.blogspot.com/ ... yonce_Bikini_Pregnant.jpg
Hmm, het zou me inderdaad ook wel tegenvallen van haar.

Maar misschien werd ze gewoon niet dik en droeg ze het kindje meer naar binnen? Tja, we zullen het waarschijnlijk nooit weten. Of misschien bij een volgende zwangerschap.

Nu eerst thee drinken (ja, de aardbei/slagroomthee van de Aldi)
"niets" aan haar is echt.... Ook niet dat haar. Terwijl, ik vind het echt een tof wijf, nephaar of niet.

Misschien kan ze niet zwanger worden. Is dat de reden.

Media zegt dat ze haar slanke lijn niet kwijt wilde. Maar zou t datvzijn? Als je zoveel middelen hebt om weer in vorm te komen? Ik bedoel, ze werkt zo hard...aan alles, zou dat toch een " peuleschilletje" moeten zijn? Die zwangerschapskiloos?

Ik kan me niet voorstellen dat ze dat zou willen missen... Zwanger zijn...
Ik kan het me ook niet voorstellen Suus, maar wie weet zit er wel een medische reden achter?

Of anders vind ik het wel heel erg..
Ik denk dat er gewoon veel mensen zijn die haar zwart willen maken uit afgunst.

Ik vind haar sexy, knap en goed als zangeres.
Dat denk ik zowiezo, dat zwartmaken.

Ik vind maar 1 ding niet mooi aan haar, haar gebit, de rest vind ik echt wel heel mooi!
Haar gebit

Naja, met haar body en voice neem ik t gebit op de koop toe
Home alone!!!

Ik ga even t hondje uitlaten en poetsen!!!
Ja stom he....

Maar ze heeft van die kleine tandjes. Varkenstandjes noem ik dat altijd... Erg he...

Tanden hoeven wat mij betreft niet recht te staan ofzo, maar als ze te klein zijn, alsof je je melkgebit nog hebt, daar knap ik zo op af...
Allemaal even kijken naar Zoete Wraak van Broer. Die is zo geweldig!!

Inderdaad, haar tanden vind ik heel eng, maar ook wel weel respect afdwingen. Ze laat er niks aan doen, terwijl ze de middelen wel heeft..
Wat is dat, floofde?
Een filmpje geplaatst hier op het forum.

Over een broer die 'wraak' neemt op zn kleine broertje.
Zoete wraak broertje
Weet je van wie ik geschrokken ben? Lindsay lohan...zo'n mooie meid... En nu?

Tekenend voor de vrouw? Nooit tevreden, altijd onzeker? Zeker zo onder de loep van de media?
Kind sterretje.
Niet om kunnen gaan met de roem, vallen voor de vele leuke extra's. Het was echt een mooie meid.

Had ik ook met Britney Spears. Ook zo afgegaan. Nu krabbelt ze op, maar het wordt nooit meer zoals ze was!

Is niet tekenend voor een vrouw, is tekenend voor hen die er niet mee om kunnen gaan.
Britney was ook een kind sterretje. Net als MJ. Alle kind sterretjes vallen hard.
Erg vind ik dat...
Is t ook. Maar ook wel logisch. Ze hebben als kind nauwelijks teleurstelling gekend. En zijn altijd op een voetstuk geplaatst.

Dus als je er vanaf glijdt val je hard. En om als volwassene ermee om te gaan kennen ze niet, dus vallen ze dieper.
Nog triester eigenlijk!

Zeg, wie van jullie heeft een glazen bol?

Zou ik zwanger zijn?
Hoezo? Overtijd?
Die van mij slaat op hol. Moet hem reinigen. Hoezo? Overtijd dan??
M'n magic 8ball zegt ja! Of naja, Yes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven