TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
zaterdag 25 augustus 2012 om 12:06
quote:missy_acy schreef op 25 augustus 2012 @ 12:03:
Yv, ik zat te denken dat jij misschien niet mee moet doen met MvM. Mede door wat jij vertelde over je vorige zwangerschap. Ik ben een aantal keer over m'n nek gegaan van de geur van die flessen. Maar lijkt mij misschien bij jou helemaal een trigger.FF in het algemeen: je mag een nieuwe fles ook een uurtje van te voren open zetten. Dan trekt die geur grotendeels weg.
Yv, ik zat te denken dat jij misschien niet mee moet doen met MvM. Mede door wat jij vertelde over je vorige zwangerschap. Ik ben een aantal keer over m'n nek gegaan van de geur van die flessen. Maar lijkt mij misschien bij jou helemaal een trigger.FF in het algemeen: je mag een nieuwe fles ook een uurtje van te voren open zetten. Dan trekt die geur grotendeels weg.
zaterdag 25 augustus 2012 om 16:29
quote:missy_acy schreef op 25 augustus 2012 @ 12:03:
Yv, ik zat te denken dat jij misschien niet mee moet doen met MvM. Mede door wat jij vertelde over je vorige zwangerschap. Ik ben een aantal keer over m'n nek gegaan van de geur van die flessen. Maar lijkt mij misschien bij jou helemaal een trigger.Precies, dat is de reden dat ik betwijfel of ik er wel aan moet beginnen.
Yv, ik zat te denken dat jij misschien niet mee moet doen met MvM. Mede door wat jij vertelde over je vorige zwangerschap. Ik ben een aantal keer over m'n nek gegaan van de geur van die flessen. Maar lijkt mij misschien bij jou helemaal een trigger.Precies, dat is de reden dat ik betwijfel of ik er wel aan moet beginnen.
zaterdag 25 augustus 2012 om 16:56
zaterdag 25 augustus 2012 om 17:12
quote:tzippa2 schreef op 25 augustus 2012 @ 16:59:
Ik verwacht vandaag of morgen het eerste; "Pepernoten, nu al in de winkel-zeurtopic". Kruidvat heeft ze namelijk al in de schappen Hier, een blog van drie dagen geleden:
http://www.viva.nl/2012/0 ... en-pepernoten-martinblog/
Ik verwacht vandaag of morgen het eerste; "Pepernoten, nu al in de winkel-zeurtopic". Kruidvat heeft ze namelijk al in de schappen Hier, een blog van drie dagen geleden:
http://www.viva.nl/2012/0 ... en-pepernoten-martinblog/