TTTOT Kluphuis 12

01-09-2012 21:12 3031 berichten
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Alle reacties Link kopieren
Nee, voor deze ronde hoef je niet meer te duimen hoor, Neweve. Ben gisteren knetterongesteld geworden. Over twee weken herkansing.

En fijn dat Bomber iets leuks heeft om naar uit te kijken, Grobs. Zit die beugel er nu al in, of ligt hij nog in de stoel?
Heeft Bomber veel last?? Yez: balen zeg!! Yv: als je dit leest.. We denken aan je. Floofde: hoe gaat t mer DP?

Neweve.. Vast wel. Als postcode en plaats kloppen vaak wel

suus:topnieuws zeg!!
Had me voorgenomen eens flink te gaan poetsen vandaag. Maarrre, ik heb totaaaaal geen zin!
Geen zin in poetsen?!

Maar Suus, hoe heerlijk is het niet als je huis dalijk weer fris en schoon is voor je het weekend in gaat?!
Ik ben toch maar begonnen, met de muurkast en de gruttersbakken in de keuken. Lekker veel wegflikkeren! Bakjes en kruiden enzo die ik toch niet gebruik.

Das wel lekker ja....

Ga weer snel aade slag!
Nou, die beugel zit erin maar dat ging echt niet van harte .

Hij kan nu ook niet goed kauwen want de boel is best gevoelig natuurlijk. Hij is nu yoghurt of kwark aan het kopen, hij moet natuurlijk wel wat binnenkrijgen. Dat ding moet met een soort inbussleuteltje elke dag twee keer aangedraaid worden. Maar meneer heeft een nogal sterke tong (aldus de ortho) dus dat is nog een heel gepriegel om dat sleuteltje in het gaatje te steken en voldoende aan te draaien. Dat moeten we een week lang volhouden en dan wordt volgende week bekeken of er nog een paar dagen bijkomen of dat het aandraaien kan stoppen. Voorlopig houdt ie dat ding nog wel in, gaat er pas na een paar maanden uit.
Beugels zijn goede ondingen. Mijn neefje moet er binnenkort ook eentje, hij vindt het verschrikkelijk!
Krengen zijn het! En dan moet ie straks ook nog zo'n slotjesding. En dúúr, niet normaal!

Sh*t, ik heb echt het verkeerde beroep gekozen
Nooit een beugel gehad. Had wel gemoeten.volgens tandarts alleen pa vond het.onzin. Sterkte Bomber!!
Zal het doorgeven Peacy, bedankt!

Ach, over een jaar of 2 heeft ie een mooi gebit en da's natuurlijk mooi.
Ben er weer! Ging goed, nu alleen basic onderzoeken gehad. 21e weer voor een echo. En dan over n paar maanden zo een scan met van die vloeistof.
Fijne is.. Ik kan nu niet autorinden. Dus geen.voetbal. Ik heb auw..
quote:missy_acy schreef op 07 september 2012 @ 17:34:

Ben er weer! Ging goed, nu alleen basic onderzoeken gehad. 21e weer voor een echo. En dan over n paar maanden zo een scan met van die vloeistof.

Gelukkig dat het nu goed ging. Die echo is gelukkig ook niet eng, kan ze voor het eerst achter haar velletje kijken .

Die laatste scan, moeten ze dan vloeistof inspuiten?
quote:missy_acy schreef op 07 september 2012 @ 17:34:

Ooh, dat is wel goed nieuws dan!

Is het inslikken van de vloeistof of spuiten ze dat in?
Ja, via een infuus, is een dag opname. En ze is zo moeilijk om te prikken. Gelukkig hebben we meteen afgesproken dat ze dan ook meteen bloed afnemen. Dus dat hoefde nu niet.

Anders zit ze 2X onder de blauwe plekken.
Ai, da's wel heel vervelend voor zo'n uk. Een dagopname nog wel. Hopelijk wordt er dan wel e.e.a. duidelijk want dit is ook niks
Ach gossie... Zo'n meisje toch...
DP:
Nou, wat lief!
Wij zijn lief.

Deze voor op tafel.

Zou die tipsi trol al weg zijn? Wat een *piep* zeg.

[Pukesmiley hier]
Tipsi? Die op de persoon speelt en vervolgens claimt de waarheid te hebben?
Ja, die pretendeerd slim te zijn.

Heb de middag gemist, maar las in t modjes topic dat t weer raak was.

Een of andere muts heeft nu weer een topic geopend.
Ja, ach. Het houdt ons van de straat.
God, sollicitatie is moeilijk -(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven