TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
donderdag 6 september 2012 om 19:01
Hoi Pimpel
Slim om die verpleging in te schakelen, anders gaan jullie er ook nog aan onderdoor en er komt toch al zoveel op je af. Weet uit ervaring dat het toch al vreselijk aan je vreet en ik was ook blij dat pa goed verzorgd in het hospice lag. Dus pak die kans, jullie zijn er zelf ook nog (ook al voelt dat als spijbelen...). Sterkte lieverd
Slim om die verpleging in te schakelen, anders gaan jullie er ook nog aan onderdoor en er komt toch al zoveel op je af. Weet uit ervaring dat het toch al vreselijk aan je vreet en ik was ook blij dat pa goed verzorgd in het hospice lag. Dus pak die kans, jullie zijn er zelf ook nog (ook al voelt dat als spijbelen...). Sterkte lieverd
donderdag 6 september 2012 om 19:07
Suus, wat geweldig om te lezen dat je helemaal op je plek zit in je nieuwe job, helemaal top die enthousiaste kreten!
Yieieieiehaaaaaaah!!! Heb het voor elkaar, ik ga per 1 oktober van 21 naar 28 uur! Dat wordt 3 volle dagen en 1 halve dag werken, maar de vrijdag heb ik nog steeds vrij!
Morgen krijgt Bomber z'n eerste beugel en hebben we 's middags een kennismakingsgesprek met de voedingsdeskundige. Ben benieuwd!
Yieieieiehaaaaaaah!!! Heb het voor elkaar, ik ga per 1 oktober van 21 naar 28 uur! Dat wordt 3 volle dagen en 1 halve dag werken, maar de vrijdag heb ik nog steeds vrij!
Morgen krijgt Bomber z'n eerste beugel en hebben we 's middags een kennismakingsgesprek met de voedingsdeskundige. Ben benieuwd!
donderdag 6 september 2012 om 20:02
donderdag 6 september 2012 om 20:19
Pimpel
Haha missy als je er van af moet??
Even zeuren:
Krijg net een brief van m'n zorg verzekering... Moet 350 euro betalen wat buiten m'n polis valt... Staat op m'n rekening nog 100 euro en daar moeten we tot oktober mee doen ( premie is eraf en verzekeringen ) dus hoe moet ik dat doen!! ( morgen even bellen voor afbetalings regeling )
Kan dar zo van balen... Heb het geld niet en er blijven rekeningen komen...
Morgen naar de dokter, heb oog ontsteking.. Gelijk m'n eigen risico van volgend jaar er aan ... Bah en dan deed ik geeneens wat boeiends... Beetje therapie.. Beetje ziekenhuis, 3 x bloed prikken.. Aja
Haha missy als je er van af moet??
Even zeuren:
Krijg net een brief van m'n zorg verzekering... Moet 350 euro betalen wat buiten m'n polis valt... Staat op m'n rekening nog 100 euro en daar moeten we tot oktober mee doen ( premie is eraf en verzekeringen ) dus hoe moet ik dat doen!! ( morgen even bellen voor afbetalings regeling )
Kan dar zo van balen... Heb het geld niet en er blijven rekeningen komen...
Morgen naar de dokter, heb oog ontsteking.. Gelijk m'n eigen risico van volgend jaar er aan ... Bah en dan deed ik geeneens wat boeiends... Beetje therapie.. Beetje ziekenhuis, 3 x bloed prikken.. Aja
donderdag 6 september 2012 om 20:29
Da's wel even schrikken Weekend, zeker als je toch al je best moet doen om de boel rond te kunnen breien. Die eigen bijdrage is ook belachelijk hoog tegenwoordig, je betaald al zoveel. Wat vervelend
Misschien een brutale vraag hoor, maar hebben jullie wel de goede polis? Is ie niet te laag? Misschien moet je eens rondshoppen op internet om te kijken welke maatschappij de meeste zorg biedt voor de minste kosten. Je kan beter per maand een 20 Euro meer moeten betalen, dan een groot bedrag in een keer. I.v.m. de beugel van Bomber heb ik in januari mijn en zijn tandartsverzekering omhoog gegooid. Nu zijn de maandlasten wel hoger maar ben wel beter verzekerd. Uiteindelijk moet ik nog genoeg bij betalen, maar lang niet meer zoveel als bij de vorige polis.
Wat mij betreft mag het wel weer terug naar het oude ziekenfonds/particulieren systeem. Oftwel, naar draagkracht.
Misschien een brutale vraag hoor, maar hebben jullie wel de goede polis? Is ie niet te laag? Misschien moet je eens rondshoppen op internet om te kijken welke maatschappij de meeste zorg biedt voor de minste kosten. Je kan beter per maand een 20 Euro meer moeten betalen, dan een groot bedrag in een keer. I.v.m. de beugel van Bomber heb ik in januari mijn en zijn tandartsverzekering omhoog gegooid. Nu zijn de maandlasten wel hoger maar ben wel beter verzekerd. Uiteindelijk moet ik nog genoeg bij betalen, maar lang niet meer zoveel als bij de vorige polis.
Wat mij betreft mag het wel weer terug naar het oude ziekenfonds/particulieren systeem. Oftwel, naar draagkracht.
donderdag 6 september 2012 om 20:38
weekend.
Ik ben weer crea aan t doen. Een soort mobiel gemaakt van een wilgenkrans. Met van alles eraan: schelpen, kralen, houten hartjes, geverfde knijpers voor foto's, strikjes en rozen.
Hij hangt, zeg maar op 3 punten plat. Ben er best trots op.
Jammer genoeg is t een kadootje voor iemand, zou m best zelf willen houden.
Ik ben weer crea aan t doen. Een soort mobiel gemaakt van een wilgenkrans. Met van alles eraan: schelpen, kralen, houten hartjes, geverfde knijpers voor foto's, strikjes en rozen.
Hij hangt, zeg maar op 3 punten plat. Ben er best trots op.
Jammer genoeg is t een kadootje voor iemand, zou m best zelf willen houden.
donderdag 6 september 2012 om 20:40
Zoiets:
http://static.mijnwebwink ... ijzus/article23801675.jpg
Maar dan met foto klemmetjes ipv glaasjes en roze met wit qua kleurstelling.
Maar dan met foto klemmetjes ipv glaasjes en roze met wit qua kleurstelling.
donderdag 6 september 2012 om 20:40
donderdag 6 september 2012 om 20:41
quote:missy_acy schreef op 06 september 2012 @ 20:40:
Zoiets:
Maar dan met foto klemmetjes ipv glaasjes en roze met wit qua kleurstelling.Wat een leuk idee!
Zoiets:
Maar dan met foto klemmetjes ipv glaasjes en roze met wit qua kleurstelling.Wat een leuk idee!
donderdag 6 september 2012 om 20:52