TTTOT Kluphuis 12

01-09-2012 21:12 3031 berichten
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Alle reacties Link kopieren
OMG, Sri! Er zijn al 6 pagina's... Waar moet ik invallen om het verhaal te snappen?
Was jullie kwijt! Haha

Apatura en suus: lastig hè afvallen, wou dat ik ook wt meer doorzettingsvermogen had! Zit nu op de bank, kan ook iet gaan doen maar nee hoor....
Gewoon op 'Laatste' drukkend dan krijg je wel een idee.

Weekend gewoon doen. Geef jezelf een schop en ga hardlopen / zwemmen / ....

Ik vind dat idee achter het 'project lekker wijf' topic echt goed. T is echt mijn doel voor komend voorjaar. nu. Eerst de gedachten om en nu heb ik dus de energie wel om er wat aan te doen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ja ik heb net gedaan ( even gedanst in de huiskamer) mijn grootste tegenhouder is dat ik overdag m'n baby heb en alles met de bus moet doen. Heb een fiets maar er zit geen baby zitje op.

M'n broeken van de zwangerschap zijn allemaal te groot maar vind het zonde om nieuwe te kopen... Dan voel ik me ook weer zo slonzig...
Een eind wandelen gaat toch prima met een kleine? Ik zie hier de havle buurt (nieuwbouw = babyboom) lopend naar de winkels gaan en dan 's avonds ook nog een rondje met partner.

(nee ik woon niet in een cliché straat )
ikhebgeenzinmeerikhebgeenzinmeerikhebgeenzinmeerikhebgeenzinmeerikhebgeenzinmeerikhebgeenzinmeerikhebgeenzinmeerikhebgeenzinmeer grrr waarom wil mijn hoofd niet nadenken over de dingen waar ik over moet nadenken?
Ja wandelen doe ik elke dag paar uurtjes maar daar heeft m'n buik niks aan die blijft papperig.. En met corrigerende hempjes valt t amper op maar als die uit gaan Pfoe hahaha
Ik probeer mijn buik (en de rest) in shape te krijgen met pilates. Aan die spierpijn af en toe te voelen gebeurt er zeker wat. Zlefs mijn darmen vinden t fijn.

Is er geen klasje bij jou in de buurt? Of als t budget er niet is kan je op internet wel veel vinden bijvoorbeeld: http://www.pilatesoefeningen.nl/
O handig! Zal eens kijken op je site want baby slaapt nog zo'n 3 uur per dag dan ga ik eens wat oppakken...

Ik wil eigenlijk op dans les maar schaam me dan zo
Wat voor dans?

Ik heb meerdere jaren op een dansschool rondgelopen maar daar kom je echt mensen in allerlei soorten en maten tegen. Niets om je voor te schamen. Leuke jurk ofzo aan en gaan.
Apa pilates bevalt jou dus goed? Ik heb getwijfeld of ik zou starten maar vond de pilatesschool hier in de buurt erg duur...

Hier wil ik vooral weer meer gaan bewegen om mijn conditie op te krikken. Ik ben tevreden met mijn figuur maar ik heb volgens mij een redelijk snelle vertering. Als ik na de lunch niks meer eet ga ik rond een uur of 4 van mijn stokje... Wel merk ik dat ik minder spier- en meer vetweefsel heb sinds ik gestopt ben met sporten.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

Wij waren naar de zoo! Zo tof!
Ik doe het nu bij trainster niet via sportschool. Als je alleen pilates wil kan je best even googlen of er niet in de buurt lessen gegeven worden.
Of de pilates app downloaden
Burgers zoo, daar ben ik ook geweest deze vakantie!

Gaaf he?
Dan moet ik eerst de zeer oude android tablet weer aan de praat krijgen...
Vanmiddag hebben de kinderen afscheid genomen van oma...
Wat verdrietig, lieve pimpel.
Koetjes en kalfjes?

Of varanen en slangen.

We kwamen bij de reptielen, duikt de ene varaan op de ander. DP: "Wat doen ze nou mama?"

Ha mn hoed, vest en jurk zijn binnen. Lekker passen zo
quote:missy_acy schreef op 04 september 2012 @ 18:27:

Koetjes en kalfjes?

Of varanen en slangen.

We kwamen bij de reptielen, duikt de ene varaan op de ander. DP: "Wat doen ze nou mama?"

Doet me denken aan toen wij net onze (meisjes) konijnen hadden. Ons ene konijn heeft soms last van een identiteitscrisis, en stortte zich boven op haar zus. Zoonlief keek net naar buiten en zei: "Kijk mam, ze lopen de polonaise!".

Kan iemand me een spoedcursus hoeden dragen geven? Mag hij over je oren vallen? Zo'n ding moet toch over je hoofd en niet er op? En enen ???? O jee

Polonaise! Briljant!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven