tussendoorjas

19-03-2018 15:08 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik had de vraag wat jullie denken: zou de ellesse overhead hooded jacket (100% nylon), qua temperatuur, goed zijn wat betreft de komende paar maandjes. niet te warm?
link naar de jas: https://www.jdsports.nl/product/grijs-e ... dsportsnl/
anoniem_366604 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 15:11
4.42% gewijzigd
Ziet eruit als een straitjacket.
Alle reacties Link kopieren
eerste topic ooit, en meteen een link.
Spammerd??
lilalinda schreef:
19-03-2018 15:32
eerste topic ooit, en meteen een link.
Spammerd??
Neh, dat jack is al haast uitverkocht, dus dat zal wel loslopen.
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het niet fijn, omdat je het niet open kunt ritsen als het wel warm is.
En het lijkt me zweterig.
Alle reacties Link kopieren
goed, als we dit topic een kledingadvies topic gaan maken.
dit is eenzelfde soort (overhead) maar wel iets anders:
https://www.zalando.nl/ellesse-mont-kor ... b-k11.html
wat denken jullie hiervan?

p.s. straitjacket... ik ben beledigd :roll: en nee ik ben geen spammer, wil jullie even meenemen in mijn jassenkeuze :winkie:
Alle reacties Link kopieren
Lelijkste jassen ooit, en 100% nylon lijkt me heel zweterig en oncomfortabel.
deneefvanrudy schreef:
19-03-2018 15:42
goed, als we dit topic een kledingadvies topic gaan maken.
dit is eenzelfde soort (overhead) maar wel iets anders:
https://www.zalando.nl/ellesse-mont-kor ... b-k11.html
wat denken jullie hiervan?

p.s. straitjacket... ik ben beledigd :roll: en nee ik ben geen spammer, wil jullie even meenemen in mijn jassenkeuze :winkie:
This link is inactive.
Alle reacties Link kopieren
ik krijg het niet voor elkaar de link naar de jas 'active' te krijgen. hij staat op zalando als Ellesse MONT windjack, en dan de blauwe. lijkt me tevens ook een stuk minder zweterig
Voor temperaturen onder de 15 graden is katoen wel lekker dragen, boven de 15 graden heb je natuurlijk geen jas meer nodig, zeker niet als het zonnetje schijnt.
Alle reacties Link kopieren
De link doet het bij mij gewoon
Alle reacties Link kopieren
@cateautje dit is nylon, heb niet zo veel verstand van die verschillen in stof maar lijkt me toch anders?
Benauwd hoor, met zo'n korte rits. Het is toch de bedoeling dat je jas helemaal open kan.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
deneefvanrudy schreef:
19-03-2018 15:55
ik krijg het niet voor elkaar de link naar de jas 'active' te krijgen. hij staat op zalando als Ellesse MONT windjack, en dan de blauwe. lijkt me tevens ook een stuk minder zweterig
dat zijn geen jassen, maar rare vormloze truien
alleen oke voor wandelingetje met de hond
deneefvanrudy schreef:
19-03-2018 15:58
@cateautje dit is nylon, heb niet zo veel verstand van die verschillen in stof maar lijkt me toch anders?
Nylon kleding werkt als een sauna.
Ik heb in het verleden wel eens zo iets gehad, maar dan voor de winter. Dat je hem niet open kunt ritsen als je het warm hebt is erg vervelend. Het gaf mij althans een opgesloten gevoel. Ik heb hem niet lang gehad.
Alle reacties Link kopieren
ik vind jullie maar conservatief allemaal :nope:
behalve popita, thanks voor het delen van je ervaring popita, hulde
Niet conservatief; praktisch! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
deneefvanrudy schreef:
19-03-2018 16:04
ik vind jullie maar conservatief allemaal :nope:
conservatief?
omdat we een andere mening hebben? Het is niet zo, dat dit nou het meest hippe type jas is hoor.
Mijn modegevoelige dochters lopen er niet in.
lilalinda schreef:
19-03-2018 16:08
conservatief?
omdat we een andere mening hebben? Het is niet zo, dat dit nou het meest hippe type jas is hoor.
Mijn modegevoelige dochters lopen er niet in.
Ik denk niet dat TO een meisje is
deneefvanrudy schreef:
19-03-2018 16:04
ik vind jullie maar conservatief allemaal :nope:
behalve popita, thanks voor het delen van je ervaring popita, hulde
We kraken een vormeloze nylon trui af, die, als je hem aan hebt ervoor zorgt dat je bewusteloos valt van de hitte en het zweet als het zonnetje even schijnt en jij noemt dat conservatief....
Alle reacties Link kopieren
go hamsterweken. lilalinda, ik weet niet of je bekend bent met het merk napapijri, maar wat betreft jassen is zo'n overhead jas toch best wel in en aardig hip op het moment. just sayin :byee:
Alle reacties Link kopieren
nee cateautje, jullie kraken overhead jassen af, aangezien ik ook een ander voorbeeld had gegeven, welke niet van nylon was, maar ook niet in de smaak viel. was overigens ook meer een grapje van dat conservatieve: niet meteen zo aangevallen voelen
deneefvanrudy schreef:
19-03-2018 16:14
nee cateautje, jullie kraken overhead jassen af, aangezien ik ook een ander voorbeeld had gegeven, welke niet van nylon was, maar ook niet in de smaak viel. was overigens ook meer een grapje van dat conservatieve: niet meteen zo aangevallen voelen
Popita heeft in essentie niets anders gezegd dan ik, in feite vond zij het ook een straitjacket, maar gebruikte andere woorden.

Tja, hip, dan ben je wel wanhopig hoor, als je zo'n onhandig ding gaat dragen omdat de trendwatchers zeggen dat het moet.
Vraag het anders eens aan Rudy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven