Tweeduizendelfjes IV
woensdag 27 april 2011 om 13:13
Op 31 december 2010 verzamelden zij zich laat op de avond.
Na honderden jaren tussen de mensen geleefd te hebben was het nu tijd om hun ervaringen te delen, om met elkaar de hoogtepunten en dieptepunten van de mensheid door te nemen. Het einde van de aarde was nabij, en er was niet veel tijd meer om met elkaar te spreken.
In 3 volumes is er tot op heden al gesproken over het hoe , waarom, waar en wanneer. Nog steeds zijn er vele gebeurtenissen die nog onder de loep genomen moeten worden . Niet alle heengezonden elfjes zijn al teruggekeerd, naar velen wordt nog uitgekeken. Onze hoop op hereniging van alle elfjes voor het te laat is, zal nooit vervliegen.
De klok tikt door...
Welke wereld zullen zij onderzoeken na de ondergang van de aarde?
Wordt het Vulcan?
De Breen planeet?
Er is nog zoveel te bespreken, en zo weinig tijd.......
Na honderden jaren tussen de mensen geleefd te hebben was het nu tijd om hun ervaringen te delen, om met elkaar de hoogtepunten en dieptepunten van de mensheid door te nemen. Het einde van de aarde was nabij, en er was niet veel tijd meer om met elkaar te spreken.
In 3 volumes is er tot op heden al gesproken over het hoe , waarom, waar en wanneer. Nog steeds zijn er vele gebeurtenissen die nog onder de loep genomen moeten worden . Niet alle heengezonden elfjes zijn al teruggekeerd, naar velen wordt nog uitgekeken. Onze hoop op hereniging van alle elfjes voor het te laat is, zal nooit vervliegen.
De klok tikt door...
Welke wereld zullen zij onderzoeken na de ondergang van de aarde?
Wordt het Vulcan?
De Breen planeet?
Er is nog zoveel te bespreken, en zo weinig tijd.......
donderdag 28 april 2011 om 16:34
quote:hanneke000 schreef op 28 april 2011 @ 15:28:
Ik weet wie mij van facebook heeft verwijderd. Het schoot me opeens te binnen. Nieuwsgierigheid eindelijk bevredigd! (Zo erg was het niet hoor, ik bedacht me het opeens)Vast een niet zo belangrijk persoon, nee?
Ik weet wie mij van facebook heeft verwijderd. Het schoot me opeens te binnen. Nieuwsgierigheid eindelijk bevredigd! (Zo erg was het niet hoor, ik bedacht me het opeens)Vast een niet zo belangrijk persoon, nee?
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
donderdag 28 april 2011 om 22:06
Ik pas op de kitten van een huisgenoot. Leuk beest. Aanhankelijk. Een echte kitten dus nog klein. Ik kom uit mijn werk en loop naar boven om kattenbak te legen en voer te geven. Ik doe de deur open. Hele kamer VOLLEDIG onder de veren. Echt, OVERAL veren. Heeft dat pokkebeest een postduif te grazen genomen.... Huisgenoot is weg, dus 3x raden wie er met de stofzuiger en dweil (bloedvlekken) aan de gang moet....
donderdag 28 april 2011 om 22:16
Muahahah Han, je huis
Ik snap dat het ook niet leuk is ,maar die foto....
Hij kijkt wel heel gelukkig?
Met mij is het beter, ik was net met 2 vriendinnen eten, en het was echt heel gezellig, en ik kan gewoon heel eerlijk zijn over alles, ook over ex, en dat voelt fijn. En we hebben onwijs gelachen over ons gebrek aan leven
Ik snap dat het ook niet leuk is ,maar die foto....
Hij kijkt wel heel gelukkig?
Met mij is het beter, ik was net met 2 vriendinnen eten, en het was echt heel gezellig, en ik kan gewoon heel eerlijk zijn over alles, ook over ex, en dat voelt fijn. En we hebben onwijs gelachen over ons gebrek aan leven
vrijdag 29 april 2011 om 03:18
Ja, het forum was vanmiddag offline. Bij mij althans. Niet dat dat erg was, want werk heb ik genoeg te doen.
Fijn Siroop, zo veel opdrachten. Moet je daar straks ook zo veel voor reizen?
En Han, heb ik die kamer net gemist!
YLLLLLLLL: eerlijk zijn lucht echt zoveel op! Bij mij althans wel.
Mevrouwjuffrouw Mefs, fijn u je blij te zien!
Fijn Siroop, zo veel opdrachten. Moet je daar straks ook zo veel voor reizen?
En Han, heb ik die kamer net gemist!
YLLLLLLLL: eerlijk zijn lucht echt zoveel op! Bij mij althans wel.
Mevrouwjuffrouw Mefs, fijn u je blij te zien!
If at first you don’t succeed, call it version 1.0