Tweeduizendelfjes IV

27-04-2011 13:13 1848 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 31 december 2010 verzamelden zij zich laat op de avond.

Na honderden jaren tussen de mensen geleefd te hebben was het nu tijd om hun ervaringen te delen, om met elkaar de hoogtepunten en dieptepunten van de mensheid door te nemen. Het einde van de aarde was nabij, en er was niet veel tijd meer om met elkaar te spreken.

In 3 volumes is er tot op heden al gesproken over het hoe , waarom, waar en wanneer. Nog steeds zijn er vele gebeurtenissen die nog onder de loep genomen moeten worden . Niet alle heengezonden elfjes zijn al teruggekeerd, naar velen wordt nog uitgekeken. Onze hoop op hereniging van alle elfjes voor het te laat is, zal nooit vervliegen.

De klok tikt door...

Welke wereld zullen zij onderzoeken na de ondergang van de aarde?

Wordt het Vulcan?

De Breen planeet?

Er is nog zoveel te bespreken, en zo weinig tijd.......
Daf, als je op het vliegveld maar niet met vreemde meneren gaat praten. *denk plots aan de film "taken"*
quote:hanneke000 schreef op 27 april 2011 @ 15:33:

Daf, als je op het vliegveld maar niet met vreemde meneren gaat praten. *denk plots aan de film "taken"*

Ik ben de wantrouwigheid zelve, dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen. Tenzij het een leuke, knappe, vriendelijke, innemende man is. Dan heb ik misschien een probleem.

(Ken de film niet. Wordt iemand daar ontvoerd? Drugs in bagage gestopt?)
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
quote:Daffodil schreef op 27 april 2011 @ 16:31:

[...]

Ik ben de wantrouwigheid zelve, dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen. Tenzij het een leuke, knappe, vriendelijke, innemende man is. Dan heb ik misschien een probleem.

(Ken de film niet. Wordt iemand daar ontvoerd? Drugs in bagage gestopt?)Leuke film voor in het vliegtuig Ik zeg: downloaden! Leer je een heel andere kant van Parijs kennen
Heeeeeeeeeyyy!!! Een nieuw topic!!!

Pf, wat een dag, ben een beetje gaar...
Even proeven... Nee, je bent nog rauw
Hallo Allemaal,

Ik besloot hier eens een kijkje te nemen.

Hoe gaat het hier met iedereen!?

*Is bezig één of meer leuke kletsgroepjes te vinden*
Ik las ergens iets over hier en Barbapappa, dus ik dacht ik kom even langs met een vraag. Waar kan ik BarbapappaDVD's kopen? We hebben er eentje en als ik die nog een keer moet zien/horen dan eet ik het ding op.

Speciaal voor Hanke (maar neem gerust) :
O ook leuk genant... Hanke van de bonbons schrijft hier niet maar ThomasHanneke.

Nou ja, dan gewoon chocolaatjes voor deliefhebbers!

En Daffodil, ik ben zo jaloers op jouw nick. Die wilde ik, maar dat kon niet, want die was al bezet...
**breekt even in***

Ik ben de paarse!!!

Ik weet van hier die de chocolaatjes zeer op prijs gaat stellen

Welkom, heksie. Neem je tijd om ons te leren kennen.

Dames, we hebben gasten. Komen jullie ook?
Geeltje is de pluisige zwarte
Ik ben de groene
Dan ben ik Barbamamma, met vijf jong moet ik daar voor in aanmerking kunnen komen.
Is goed moeder!!!!
Een barbamam! Dat hadden we nog niet!

Ik ben wel iets lichter dan het plaatje, maar mijn ass is ongeveer van hetzelfde formaat. En er wordt altijd gedacht dat ik twintig dingen tegelijk kan en me in alle mogelijke beroepen kan transformeren om alles te regelen.
(o Yellow en allemaal, dacht dat er eindelijk een Star Trek kletstopic zou ontstaan in de wondere wereld van het vivaforum, maar helaas , maar mocht het zover komen, dan de Breen planet voor mij, kom me dan maar halen bij de zeewespen.

Veel kletsplezier )
Ik ben eigenlijk deze mevrouw

gala, misschien in de nabije toekomst, maar ik ben van de concurrent
En ik ben van geen van beide. Tsss. (Oh, en ik ben de witte van de familie.)
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Heee wat een drukte hier!! Gezellig!!
Moeilijk om mee te praten, haha.

Praat men hier gewoon over alles? of over bepaade dingen?.
over alles. We maken grapje, maar we delen ook leed
Ik ben een paar uur weg en opeens wordt er heel wat afgelult. Lekker dan. tssssssk. TSSSSSSSSSK. Beetje zonder mij toch gezelligheid!
*vist zorgvuldig een pure bonbon uit het doosje* Bedwanwkt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven