Uit het assortiment ..grrr

31-07-2015 12:21 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even klagen hoor.

Waarom heeft de Hema de witte katoenen "sport" bh met stretch uit het assortiment gehaald?

Was volgens mij met twee in 1 pak.

Andere mensen met ergernisssen over "onmisbare" artikelen die uit het assortiment gehaald zijn?
ik mis de groene thee lijn van de Rituals, sinds deze zomer uit het assortiment. echt heerlijk ruikende badschuim, en heel fijne doucheschuim. weg… ik heb nog een paar flessen staan, op het laatst flink ingekocht, maar nog even dan is het echt op
The past may be in tatters
But today is all that matters
Mona grote chocolade pudding. Al paar jaar uit het assortiment volgens mij.
quote:Pigwidgeon_ schreef op 31 juli 2015 @ 20:45:

De macflurry met koffiesmaak.Ja!!! De mcflurry capucino, al jaren niet meer verkrijgbaar en dus al jaren geen macflurry meer voor mij!
quote:Venstermug schreef op 01 augustus 2015 @ 16:30:

Tyrrells Sweet Chili & Red Pepper chips is ineens bij elke supermarkt uit het assortiment terwijl het volgens de site van Tyrrells nog wel gewoon verkocht kan worden. Echt heel jammer.De Plus verkoopt ze. vorige week nog gehad
Yes to Tomatoes shampoo
quote:chinchilla schreef op 01 augustus 2015 @ 16:53:

[...]

De Plus verkoopt ze. vorige week nog gehad

Serieus? De laatste keer dat ik bij de Plus ben geweest hadden ze ze namelijk niet. Dan ga ik toch maar eens bij een andere Plus-supermarkt kijken!

De Plus heeft ze volgens mij gewoon tijdelijk uit het assortiment gehad of zo.
*prik*
maandag of dinsdag moet ik toch bij de Plus zijn, kijken of ze er nog zijn.
quote:chinchilla schreef op 01 augustus 2015 @ 17:00:

maandag of dinsdag moet ik toch bij de Plus zijn, kijken of ze er nog zijn.Ik heb op de website gekeken, in principe zit die chips weer in het assortiment. Nou nog hopen dat de Plus hier in de buurt 't ook weer verkoopt
*prik*
quote:Homs schreef op 01 augustus 2015 @ 16:56:

Yes to Tomatoes shampoo Die mis ik ook!Heb nog gemaild naar yes to carrots
quote:Venstermug schreef op 01 augustus 2015 @ 17:08:

[...]

Ik heb op de website gekeken, in principe zit die chips weer in het assortiment. Nou nog hopen dat de Plus hier in de buurt 't ook weer verkoopt De Plus heeft ze toevallig deze week in de aanbieding. 1+1 gratis
quote:chinchilla schreef op 01 augustus 2015 @ 16:53:

[...]

De Plus verkoopt ze. vorige week nog gehadde lege zak ligt hier nog

sorry was toch andere smaak
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat eten jullie smerige dingen zeg!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
WinnerTaco
De Joop! Jette parfum, nergens meer te krijgen!

De mueslikoekjes van de Lidl. Maar het grootste gemis is toch wel het Jive-ijsje. Zo lekker!
quote:xklaproos schreef op 01 augustus 2015 @ 16:46:

Mona grote chocolade pudding. Al paar jaar uit het assortiment volgens mij.

jaaaa.... Jeugdsentiment. Koos ik altijd voor mijn verjaardag als lievelingstoetje!

En idd de Hot Ajam van Conimex.

En smulpannetje van Maggi gehaktballetjes in tomatensaus.

Even verder denken....
quote:Rubber_Ducky schreef op 02 augustus 2015 @ 19:47:

WinnerTacoDie is al een tijdje terug. In elk geval bij tankstations.
.
quote:impala schreef op 02 augustus 2015 @ 20:10:

[...]

Die is al een tijdje terug. In elk geval bij tankstations.Top!
Oja van Knorr de mix voor Texaanse barbecueschotel, die kleine vierkante bakjes.

En de Ketjapsaus van Calvé was ook wel lekker voor bij de bbq. Maar daarvoor in de plaats heb ik nu de Teriyaki-sapus van Yildriz, die is ook lekker.
Ik mis de Energie thee van Zonnatura. Er is niks dat erop lijkt.
.
Dank zij dit topic weet ik nu dat die lekkere mueslikoekjes van Lidl uit het assortiment zijn. En bedankt hè.
quote:parbleumondieu schreef op 02 augustus 2015 @ 20:52:

Dank zij dit topic weet ik nu dat die lekkere mueslikoekjes van Lidl uit het assortiment zijn. En bedankt hè.

Je kunt maar voorbereid zijn, toch?

Scheelt je weer een paniekaanval, in het koekpad van Lidl
quote:Lotte35 schreef op 02 augustus 2015 @ 21:23:

[...]

Je kunt maar voorbereid zijn, toch?

Scheelt je weer een paniekaanval, in het koekpad van Lidl Ja die paniekaanval had ik nu fijn thuis achter de laptop. Nu ga ik voor de stroopwafeltjes, die hebben ze nog wel. De eiernoedels in een zak zijn daarentegen ook afgeschaft, die zitten nu op de bamimanier in nestjes gedraaid.
quote:impala schreef op 02 augustus 2015 @ 20:19:

Ik mis de Energie thee van Zonnatura. Er is niks dat erop lijkt.Die bestaat gewoon nog:

http://www.natupuur.nl/Zonnatura-Energie-thee-BIO-20st
Shoot first, ask questions later!
Nivea for Men Active3

"Ons product heeft een grote schare trouwe gebruikers, maar deze is helaas niet groot genoeg gebleken om het product op de markt te houden. Wij hopen dat u in ins ruime assortiment een vervanging naar uw behoefte kunt vinden"

Nou niet dus... Ik ben nu maanden aan het zoeken en proberen, maar nog niks naar mijn zin tegengekomen, noch van Nivea, noch van een ander merk...
quote:nlies schreef op 01 augustus 2015 @ 16:16:

[...]

Die gele is dat stokbrood kruidenboter? ligt hier bij de plus, als ik me goed herinner

Die stokbrood kruidenboter chips mag wat mij betreft meteen weer uit het assortiment.

Welke chips ik wel mis: AH had een tijd (een paar jaar?) geleden lekkere biologische naturel chips. Die is volgens mij op een gegeven moment uit het assortiment gegaan. Nu bio hartstikke hip is, heeft AH een nieuwe variant biologische naturel chips, maar die vind ik lang niet zo lekker als die van een tijd geleden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven