Uitgaan 16 jaar

31-10-2016 23:14 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben 16 jaar en wil graag uitgaan in Amsterdam. Weet iemand waar en hoe je een club/bar in kan komen als 16-jarige?
Zeggen dat je binnen je jas bent vergeten, en die even mag pakken.. daarna wel binnen blijven natuurlijk.
denk dat je daarvoor beter op een ander forum kan wezen... de gemiddelde leeftijd hier is wel een stukje hoger.
Nee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat gaat je waarschijnlijk niet lukken. In mijn stad zijn ze sinds de 18+ regel erg streng geworden met controleren van ID's. En zelfs als je binnen bent, vragen ze aan de bar soms ook nog je ID. Vind ik persoonlijk wel fijn, als twintiger wil je liever niet tussen de 16jarigen staan.

En laten we eerlijk wezen, een 16 jarige in een club tussen de twintigers.. mwah. Ga lekker met wat vriendinnen bij 1 van jullie thuis een drankje doen als dat mag van je ouders. Die 2 jaar vliegen zo voorbij.
Zeggen dat je je vader en moeder kwijt bent en binnen even wilt gaan zoeken.
quote:Maccaron schreef op 31 oktober 2016 @ 23:28:

Zeggen dat je je vader en moeder kwijt bent en binnen even wilt gaan zoeken.
Gaat niet lukken in Amsterdam.

Ga voorlopig lekker naar de hockeyfeestjes...
Niet.
Koop op de zwarte markt voor een paar tientjes een fake ID, kleed je lekker sletterig en het lukt vast.

(Of ga naar de frisfuif in het buurthuis)
Wij leenden vroeger altijd de ID kaart van een ouder iemand die een beetje op je leek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven