uitje met moeder
woensdag 24 oktober 2012 om 15:08
Ik ga binnenkort een dag iets leuks doen met mijn moeder. En ik zou bepalen wat, maar ik kan niet iets leuks vinden. Meestal gingen we winkelen, maar ik heb mijn kledingbudget tot eind december al opgemaakt en wil niets meer kopen. Mijn moeder is een gezonde zestiger, niet al te sportief, houdt van tuinen, antiek ed. De sauna houdt ze niet van.
Ik zoek iets in Zuid Holland of Utrecht of evt West-Brabant.
Iemand ideeen voor leuke dingen? Leuk museum, mooie stadswandeling ofzo? Wat doen jullie als je op stap gaat met je moeder?
Ik zoek iets in Zuid Holland of Utrecht of evt West-Brabant.
Iemand ideeen voor leuke dingen? Leuk museum, mooie stadswandeling ofzo? Wat doen jullie als je op stap gaat met je moeder?
woensdag 24 oktober 2012 om 15:16
Ik ga met mn moeder regelmatig naar de sauna, maar dat gaat voor jou helaas niet op.
Aangezien je het hebt over tuinen, wandelen en musea moest ik denken aan een kasteel. Kasteel Haarzuilens bijvoorbeeld (weet niet of t in jouw voorgestelde regio valt), mooi bosgebied eromheen om te wandelen, prachtige rondleidingen door t kasteel. Of anders iets als Paleis t Loo (wel te noordelijk voor jou), met grote wandeltuin en genoeg te bekijken.
Succes en veel plezier!
Aangezien je het hebt over tuinen, wandelen en musea moest ik denken aan een kasteel. Kasteel Haarzuilens bijvoorbeeld (weet niet of t in jouw voorgestelde regio valt), mooi bosgebied eromheen om te wandelen, prachtige rondleidingen door t kasteel. Of anders iets als Paleis t Loo (wel te noordelijk voor jou), met grote wandeltuin en genoeg te bekijken.
Succes en veel plezier!
woensdag 24 oktober 2012 om 15:17
Ga naar Dordrecht.
Naar de kijkdagen in het veilinghuis (meestal eerste weekend van de maand), high tea bij het theewinkeltje, die lekkere bakker tegenover de Velvet of bij Villa augustus!
Dordrecht is zelf een prachtige stad. Vol historie en het Dordts museum is ook een ware aanrader.
Had ik al gezegd dat Dordrecht heel leuk is?
Naar de kijkdagen in het veilinghuis (meestal eerste weekend van de maand), high tea bij het theewinkeltje, die lekkere bakker tegenover de Velvet of bij Villa augustus!
Dordrecht is zelf een prachtige stad. Vol historie en het Dordts museum is ook een ware aanrader.
Had ik al gezegd dat Dordrecht heel leuk is?
woensdag 24 oktober 2012 om 15:21
quote:liebling schreef op 24 oktober 2012 @ 15:17:
Ga naar Dordrecht.
Had ik al gezegd dat Dordrecht heel leuk is? hehe, dat is een beetje te bekend terrein voor ons... hoewel het eeuwen geleden is dat ik naar het dordts museum ben geweest
Ga naar Dordrecht.
Had ik al gezegd dat Dordrecht heel leuk is? hehe, dat is een beetje te bekend terrein voor ons... hoewel het eeuwen geleden is dat ik naar het dordts museum ben geweest