uitleg en vraagje over forum..
zondag 3 januari 2010 om 12:24
Vandaag heb ik me aangemeld hier op het forum, vind het allemaal erg lastig en moeilijk om mn draai een beetje tevinden. ben aan het zoeken geweest naar een topic over uitleg en hoe alles werkt maar kan niet echt iets vinden! is er misschien iemand die mij kan uitleggen hoe ik bijvoorbeeld mijn avatar kan veranderen?
ik heb al een topic gevonden waarin ik mezelf heb voor kunnen stellen dus dat heb ik dan ook netjes gedaan, verder zal het denk ik vooral gewenning zijn (kom van een ander forum en daar werkt het totaal anders) dus het zal waarschijnlijk tijd nodig hebben! heb je leuke tips, of bepaalde topics die goed vor mij zijn om te lezen, kun je die hier dan misschien plaatsen? eventueel met een link erbij!
ik heb al een topic gevonden waarin ik mezelf heb voor kunnen stellen dus dat heb ik dan ook netjes gedaan, verder zal het denk ik vooral gewenning zijn (kom van een ander forum en daar werkt het totaal anders) dus het zal waarschijnlijk tijd nodig hebben! heb je leuke tips, of bepaalde topics die goed vor mij zijn om te lezen, kun je die hier dan misschien plaatsen? eventueel met een link erbij!
anoniem_98346 wijzigde dit bericht op 03-01-2010 12:52
Reden: kleur aangepast!
Reden: kleur aangepast!
% gewijzigd

zondag 3 januari 2010 om 13:49
Ja het "ins- en outs"-topic is ook heel leerzaam. Zoek je gelijk ook even naar de lijst met woorden en afkortingen MV? (ik ben nu iets te lui ).
Wat betreft de "vaste" forummers: dit is te vergelijken met een koningshuis, compleet met een koninklijk paar, een koninklijke familie, hofdames en natuurlijk wat hofnarren voor het vermaak .
Wat betreft de "vaste" forummers: dit is te vergelijken met een koningshuis, compleet met een koninklijk paar, een koninklijke familie, hofdames en natuurlijk wat hofnarren voor het vermaak .
zondag 3 januari 2010 om 13:51
quote:iris1969 schreef op 03 januari 2010 @ 13:49:
Ja het "ins- en outs"-topic is ook heel leerzaam. Zoek je gelijk ook even naar de lijst met woorden en afkortingen MV? (ik ben nu iets te lui ).
Waar is onze google-Queen als je haar nodig hebt?
Goede tip, iemand die bijna altijd alles weet te vinden is BGB, daar moet je zijn als je iets kwijt bent.
Goede tip, iemand die bijna altijd alles weet te vinden is BGB, daar moet je zijn als je iets kwijt bent.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 3 januari 2010 om 13:53
zondag 3 januari 2010 om 13:57
quote:biebelie schreef op 03 januari 2010 @ 13:41:
[...]
Echt waar??
Dat is waar ik altijd begin...kijken of er wat leuks gebeurt.
Daarna naar MIJN VIVA om te kijken wat er gebeurt is op de topics waarin ik al meeschrijf.
Echt waar ja, mijn leven hier wordt een stuk makkelijker
(of moeilijker/drukker omdat ik nu alle nieuwe topics kan vinden
[...]
Echt waar??
Dat is waar ik altijd begin...kijken of er wat leuks gebeurt.
Daarna naar MIJN VIVA om te kijken wat er gebeurt is op de topics waarin ik al meeschrijf.
Echt waar ja, mijn leven hier wordt een stuk makkelijker
(of moeilijker/drukker omdat ik nu alle nieuwe topics kan vinden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

zondag 3 januari 2010 om 14:01
quote:mylenevalerie schreef op 03 januari 2010 @ 13:51:
[...]
En verder zijn er o.a:
MV: voor lekkere hapjes en kattentips;
Eleonora (Leo) voor een schouder om uit te huilen en modieuze broekroktips;
Meds voor sport en gezond afvallen en Herballife;
Elninjoo (Nien) voor alles over zwangerschap en kinderen;
en HPL en Minny voor een zeer genuanceerde reactie op al je problemen.
[...]
En verder zijn er o.a:
en HPL en Minny voor een zeer genuanceerde reactie op al je problemen.
zondag 3 januari 2010 om 14:04
quote:iris1969 schreef op 03 januari 2010 @ 14:01:
[...]
En verder zijn er o.a:
en HPl en Minny voor een zeer genuanceerde reactie op al je problemen.
[...]
En verder zijn er o.a:
en HPl en Minny voor een zeer genuanceerde reactie op al je problemen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 3 januari 2010 om 14:13

zondag 3 januari 2010 om 14:23
jemig wat een reactie's al! leuk hoor... ik ga zometeen even een bakkie doen bij mijn schoonouders en ga vanavond even op mn dooie gemakkie alles goed lezen! jullie zullen mij voornamelijk op de avonden, maandagochtenden, donderdagen en zondagen aantreffen! nou meiden, of moet ik zeggen dames, heel erg bedankt! ik voel me in ieder geval welkom hier!
zondag 3 januari 2010 om 14:25
overigens ben ik niet geheel nieuw op fora's! heb al jaren geforumd bij andere sites maar was toe aan een vernieuwing! dus topic, pijler, forum en veel andere dingen zijn me bekend! maar, de indeling en lay out is hier gewoon heel anders dus dat vind ik echt lastig! maar goed... zoals ik al zei, het komt goed! (helemaal met al jullie hulp!)