Uitslag 'Webstrijd'
dinsdag 27 juli 2010 om 09:09
Nou, ze zijn bekend hoor: één van de kandidaten van de 'longlist' zal dé nieuwe blogger worden. De uitslag is (mijn inziens) vreselijk teleurstellend, er zit niet één echt leuke blogger bij. (Maar dat is mijn mening en ik ben maar gewoon een héle slechte verliezer.)
Ik hoop in ieder geval wel dat het niveau van bijvoorbeeld Patricia van L. behoorlijk overstegen zal worden. Ja, ik weet dat dit 'maar' een gastblogger was (Godzijdank), maar toch. En dat beste mens wilde nog een boek uit gaan brengen ook. Bewaar me!!
De overige bloggers vind ik wél gaan hoor.
(Nu zie ik dat er al een topic over is geopend, maar zet deze er toch maar op.)
Ik hoop in ieder geval wel dat het niveau van bijvoorbeeld Patricia van L. behoorlijk overstegen zal worden. Ja, ik weet dat dit 'maar' een gastblogger was (Godzijdank), maar toch. En dat beste mens wilde nog een boek uit gaan brengen ook. Bewaar me!!
De overige bloggers vind ik wél gaan hoor.
(Nu zie ik dat er al een topic over is geopend, maar zet deze er toch maar op.)
dinsdag 27 juli 2010 om 10:47
Ik was zeer benieuwd naar jou blog, die is net als de uitslag van de webstrijd zeer teleurstellend. Leest niet lekker, niet boeiend, en sommige redeneringen slaan echt als een lul op een drumstel.( Wel 'toevallig' dat de relaties van beide personen strandden in dezelfde periode. Ik denk dan: waar rook is, is vuur.) Dit gaat over Do en John. Oh lord misschien kan je bij Wilma Nanninga aan de bak?
dinsdag 27 juli 2010 om 10:53
Was even bezig met de huiselijke beslommeringen..
Bedankt voor de tips, daar kan ik wat mee!
De rest bedankt voor het totaal en volledig afbranden van mijn brouwsels! (Knipoog)
Ik ben pas net begonnen en heb voor de wedstrijd geprobeerd elke dag iets in elkaar te zetten. Maar goed idd dat ik er niet bij zit.
Gaan jullie wèl aardig zijn voor de nieuwe (kandidaat-)bloggers? (Knipoog knipoog)
Vind Nynke en vooral Werner ook heel erg leuk (en dikke mensen ook, was niet vervelend bedoeld hoor!)
De rest bedankt voor het totaal en volledig afbranden van mijn brouwsels! (Knipoog)
Ik ben pas net begonnen en heb voor de wedstrijd geprobeerd elke dag iets in elkaar te zetten. Maar goed idd dat ik er niet bij zit.
Gaan jullie wèl aardig zijn voor de nieuwe (kandidaat-)bloggers? (Knipoog knipoog)
Vind Nynke en vooral Werner ook heel erg leuk (en dikke mensen ook, was niet vervelend bedoeld hoor!)
dinsdag 27 juli 2010 om 10:57
Cychick,
Ik heb wat van je blogs gelezen.
- Ik mis de humor.
- Je verwijst alleen maar door naar artikelen.
- Je hebt weinig eigen tekst, je reageert alleen op die artikelen. Maar er is meer tekst van de artikelen dan van jouzelf. Je hebt artikelen nodig om tot een verhaal te komen. Je verzint niets zelf.
- Je verhaal gaat nergens naartoe. Het zijn bepaalde feiten die je opdreunt en daar blijft het bij.
- Je bent niet origineel.
- Je wil graag grappig worden gevonden door je 'afzeik' toon, maar het wekt alleen maar irritatie op.
- Ik mis zelfspot.
Ik heb wat van je blogs gelezen.
- Ik mis de humor.
- Je verwijst alleen maar door naar artikelen.
- Je hebt weinig eigen tekst, je reageert alleen op die artikelen. Maar er is meer tekst van de artikelen dan van jouzelf. Je hebt artikelen nodig om tot een verhaal te komen. Je verzint niets zelf.
- Je verhaal gaat nergens naartoe. Het zijn bepaalde feiten die je opdreunt en daar blijft het bij.
- Je bent niet origineel.
- Je wil graag grappig worden gevonden door je 'afzeik' toon, maar het wekt alleen maar irritatie op.
- Ik mis zelfspot.
dinsdag 27 juli 2010 om 10:57
Ik vind je iig wel erg sportief Cychick.
Als je schrijven \ bloggen echt leuk vindt, zou je kunnen overwegen een hobby cursus schrijven te doen via LOI e.a.
Ik heb ook zo'n cursus liggen hier,en heb er aardig wat uitgehaald wat bruikbaar is. Het is een hele makkelijke cursus. En niet al te duur. Het is niet zaligmakend, maar mijn ervaring is dat het me wel goed op weg geholpen heeft.
Ik ben aardig op weg met een boek\verhaal , dankzij die cursus zie ik in wat mijn fouten en valkuilen zijn. ( Grammatica uitgezonderd, daar wordt binnenkort aan gewerkt )
( ps, knipoog doe je zo ; - ) zonder spatie )
Als je schrijven \ bloggen echt leuk vindt, zou je kunnen overwegen een hobby cursus schrijven te doen via LOI e.a.
Ik heb ook zo'n cursus liggen hier,en heb er aardig wat uitgehaald wat bruikbaar is. Het is een hele makkelijke cursus. En niet al te duur. Het is niet zaligmakend, maar mijn ervaring is dat het me wel goed op weg geholpen heeft.
Ik ben aardig op weg met een boek\verhaal , dankzij die cursus zie ik in wat mijn fouten en valkuilen zijn. ( Grammatica uitgezonderd, daar wordt binnenkort aan gewerkt )
( ps, knipoog doe je zo ; - ) zonder spatie )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 27 juli 2010 om 11:03
quote:cychick schreef op 27 juli 2010 @ 10:53:
Ja hoor, alle dikke mensen zijn leuk!
Moet ik je helpen graven of lukt het zo zelf ook wel?
Ja hoor, alle dikke mensen zijn leuk!
Moet ik je helpen graven of lukt het zo zelf ook wel?
Ja, dat vind ik echt.
dinsdag 27 juli 2010 om 11:11
Cychick,
Reageer je zo, omdat je mijn kritiek echt niet snapt, of voel je je beledigd?
Dat tweede is echt niet nodig.
Mijn kritiek is goed bedoeld. Als je op die punten let, dan weet ik zeker dat je een leuke tekst in elkaar kunt zetten.
Kijk ook eens op www.schrijvenonline.nl, dat is ook een leuke site voor beginnende schrijvers.
Reageer je zo, omdat je mijn kritiek echt niet snapt, of voel je je beledigd?
Dat tweede is echt niet nodig.
Mijn kritiek is goed bedoeld. Als je op die punten let, dan weet ik zeker dat je een leuke tekst in elkaar kunt zetten.
Kijk ook eens op www.schrijvenonline.nl, dat is ook een leuke site voor beginnende schrijvers.
dinsdag 27 juli 2010 om 11:35
www.schrijvenonline.org is een goede tip (zit ik ook op, als vlooyke)
dinsdag 27 juli 2010 om 11:44
quote:cychick schreef op 27 juli 2010 @ 09:58:
Ok dan mensen, lees en huiver:
http://cychick.web-log.nl/blog/
Heb net weer een super-positief stukje geplaatst,
dus veel plezier!!
Klaarblijkelijk schijnt jouw idee van superpositief tóch afwijkend te zijn.
*voegt linkje waar toch niemand op klikt toe*
Ok dan mensen, lees en huiver:
http://cychick.web-log.nl/blog/
Heb net weer een super-positief stukje geplaatst,
dus veel plezier!!
Klaarblijkelijk schijnt jouw idee van superpositief tóch afwijkend te zijn.
*voegt linkje waar toch niemand op klikt toe*