Update: Blogklachten

06-05-2015 17:52 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.

Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.

Wat er tot nu toe is veranderd:

- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs

- de seks-items worden verwijderd

Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:

- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst

- het dataverbruik zal worden verbeterd

- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.

Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.

Met vriendelijke groet,

Lot

Community Manager VIVA‏
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 juni 2015 @ 23:11:

ik begrijp het niet, er zijn ook blogs die niet over seks gaan. Maar blijkbaar wil Sanoma dat we die niet lezen. Wat voor belang denkt Sanoma te hebben bij de seksuele educatie van een groep vrouwen van middelbare leeftijd?Sexueel bevredigde forumsters zeuren minder bij de mods misschien?
Het belang van al die mannen die een vrouw hebben die er niets van bakt?
Altijd fijn om vlak voor t slapen nog even na te kunnen lezen hoe t ook al weer moet met orale seks...
quote:Amand schreef op 01 juni 2015 @ 23:16:

Het belang van al die mannen die een vrouw hebben die er niets van bakt?Dus even stereotyp gezegd, de TD zijn mannen, die vrouwen thuis hebben zitten die er in bed niets van bakken, en dat op deze manier proberen te verbeteren?
quote:Lucky_Birdie schreef op 01 juni 2015 @ 23:29:

[...]

Dus even stereotyp gezegd, de TD zijn mannen, die vrouwen thuis hebben zitten die er in bed niets van bakken, en dat op deze manier proberen te verbeteren?

Niet alleen de TD maar ook de directie van Sanoma.

Dat is de enige steekhoudende verklaring.
Ja, stom, hoe kon ik de directie vergeten.

Hoop dat die vrouwtjes een beetje snelle leerlingen zijn. Dan zijn we er hier zo snel mogelijk vanaf.
Net onder napraat weer twee seksblogs. En onder dit topic nu ook weer twee, waaronder zelfs een nieuwe volgens mij (ik heb ' 4 orgasmes' nog niet eerder gezien).

Er werd een maandje terug erg gepikeerd gereageerd toen ik opmerkte dat de CM en/of hoofdredacteur gewoon gepiepeld worden (en wij erbij). Maar hoe zou je dit anders willen noemen dan?
.
5 fabels over squirten (nu onder in beeld) is volgens mij ook nieuw
Is de cowgirl ook nieuw voor jullie? Voor mij wel.

HALLOOOO LEEST ER NOG IEMAND VAN VIVA MEE?????????
quote:Amand schreef op 01 juni 2015 @ 23:16:

Het belang van al die mannen die een vrouw hebben die er niets van bakt?Snap!
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
Kan het nou asjeblieft een keer ophouden met die "blogs"?

Ik wordt zo moe van die ballenknijpende grijze boxer.

En zelfs als ik de vervelende plaatsjes negeer, als ik 50x niet op de ballenknijpende grijze boxer heb geklikt dan gaat nummer 51 het ook niet worden, trust me.

Vanuit een financieel perspectief, gooi er gewoon een advertentie banner tegenaan daar, heeft Viva fijn inkomsten en kunnen we die blogs vergeten, iedereen blij?
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
Ik heb zojuist een mail ontvangen vanuit de ontwikkelaar dat dit probleem nu echt opgelost zou moeten zijn hier op het forum (onder de artikelen helaas nog niet). Er bleken toch nog een aantal instellingen fout te staan. Nogmaals onze excuses en ik hoop (net als jullie) dat het nu ook echt is opgelost.
quote:CommunityManagerViva schreef op 03 juni 2015 @ 10:25:

Ik heb zojuist een mail ontvangen vanuit de ontwikkelaar dat dit probleem nu echt opgelost zou moeten zijn hier op het forum (onder de artikelen helaas nog niet). Er bleken toch nog een aantal instellingen fout te staan. Nogmaals onze excuses en ik hoop (net als jullie) dat het nu ook echt is opgelost.

Geloof je het zelf?
Zeg maar Spijker.
10 dingen die je niet wist over je borsten, nee dat is helemaaaaaal niet seks gerelateerd ook. Het plaatje erbij ook niet.
Ik heb die borsten ook onder dit topic en vindt dat niet echt seks. Maar eronder staat 'via je mobieltje leren over seks'. Dat is dus gewoon weer een nieuwe. Positief puntje: Seks is goed gespeld !
.
quote:impala schreef op 03 juni 2015 @ 11:42:

Ik heb die borsten ook onder dit topic en vindt dat niet echt seks. Maar eronder staat 'via je mobieltje leren over seks'. Dat is dus gewoon weer een nieuwe. Positief puntje: Seks is goed gespeld !Ik zie dat dit specifieke artikel gaat over voorlichting over seks in ontwikkelingslanden. Ik zal even doorgeven aan de redactie dat ze wellicht wat meer rekening kunnen houden met het schrijven van de titels en de keuze van het beeldmateriaal. Overigens zullen er soms artikelen over borsten voorbij blijven komen omdat deze in de categorie lijf & lijn staan, maar ik ben het eens dat het beeld iets subtieler had gemogen..
Ik heb hieronder: Orale sex: de meest gemaakte fouten door vrouwen.

En nu?
En nu: Cowgirls: 7 tips om het standje onder de knie te...
Oh, en ik heb cookies etc gewist. Maar dat helpt dus niet.
quote:Kirikou schreef op 03 juni 2015 @ 12:38:

Ik heb hieronder: Orale sex: de meest gemaakte fouten door vrouwen.

En nu?

Zie je dit onder een artikel of onder bij het forum? Op welk apparaat bekijk je de site?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Onder het forum. Zoals eerder gezegd, ik kom alleen op het forum en ga altijd rechtstreeks naar forum.viva.nl. Ik lees nooit blogs.

iMac met Firefox.
3 van de 4 blogs onderaan deze pagina gaan bij mij over seks. Orale seks, 10 dingen die je niet wist over borsten en cowgirl... Echt hoe vaak kan een verbetering fout gaan! Volgens mij neemt Plista jullie gewoon in de maling en wordt dit probleem helemaal niet opgelost.
Raising kids is a walk in the park. Jurassic Park.
Bedankt voor de reacties Lot. Wie is die Ontwikkelaar, is die van Viva of van Plista?

Ook bij mij gaat het helaas nog steeeeeeeeeeeeeds fout. Cowgirl, onder het forum, op een Nexus 7.
quote:CommunityManagerViva schreef op 03 juni 2015 @ 12:26:

[...]

Ik zie dat dit specifieke artikel gaat over voorlichting over seks in ontwikkelingslanden. ..Ah. Ik had er niet op geklikt en verwachtte allerlei sekstips. Gek he
.
Ik heb de cowgirl nu ook. Windowsphone met IE.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven