Van welke uitspraken krijgen jullie kromme tenen?

03-03-2018 00:21 3042 berichten
Een hapje eten of een vorkje prikken bah. Welke uitspraken vinden jullie niet om aan te horen? Een zinloos zeur topic maar ik ben benieuwd 😆
Poezenkind

Kids

Ola!
ikBedoelHetGoed schreef:
11-03-2018 09:48
Een mail eindigen met M. vr. gr.

Dat komt toch alles behalve vriendelijk over?
Nou, dit dus! Ik heb een collega die alleen 'gr.' typt. Zo onaardig, dan denk ik: 'waarom grom je naar me?'
Alle reacties Link kopieren
"Ziek melden is een keuze" is een uitspraak van de leidinggevende van een forumster hier.
Wat een rotopmerking vind ik dat! Kwetsend en beledigend!
Alsof iemand er zelf voor kiest om borstkanker te krijgen zodat ze gezellig een poosje thuis kan blijven!
amarna schreef:
12-03-2018 14:17
"Ziek melden is een keuze" is een uitspraak van de leidinggevende van een forumster hier.
Alsof iemand er zelf voor kiest om borstkanker te krijgen zodat ze gezellig een poosje thuis kan blijven!
Er zijn zat werkgevers die denken dat hun medewerkers zich voor niets ziek melden, helaas.
amarna schreef:
12-03-2018 14:17
Eens.

Verder moet ik tot mijn grote schaamte bekennen dat ik tegen sommige mensen 'doeidoei' zeg..... :-$
Jufjoke schreef:
12-03-2018 14:24
Eens.

Verder moet ik tot mijn grote schaamte bekennen dat ik tegen sommige mensen 'doeidoei' zeg..... :-$
Ik kom ook dingen tegen die ik doe. Kan toch niet anders? Schaam me er niet voor, moet jij ook niet doen.
lise1985 schreef:
12-03-2018 14:19
Er zijn zat werkgevers die denken dat hun medewerkers zich voor niets ziek melden, helaas.

Helaas zijn er ook werknemers die dat ook doen. Maar verder ben ik het met de rest eens, dat zo'n uitspraak gewoon niet kan. Dat betekent gewoon dat je je werknemers bij voorbaat al wantrouwt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Jufjoke schreef:
12-03-2018 14:24
Eens.

Zeg ik ook. Hoi hoi ook trouwens. :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dianaf schreef:
12-03-2018 14:30
Helaas zijn er ook werknemers die dat ook doen. Maar verder ben ik het met de rest eens, dat zo'n uitspraak gewoon niet kan. Dat betekent gewoon dat je je werknemers bij voorbaat al wantrouwt.
Ja, dat klopt. En in mijn optiek wordt je daar als serieus zieke werknemer de dupe van.
Nouschi schreef:
12-03-2018 14:31
Zeg ik ook. Hoi hoi ook trouwens. :mrgreen:
Ciao ciao , dát is pas erg.

Ik ga voortaan "ni hao "zeggen.
Vrouwen die niet werken en steeds aangeven dat moeder/huismoeder zijn en echte baan is, en veeeeeel zwaarder is, en zij juist heel veel werken, want ze zijn huishoudster, manager en de hele rij blabla 'functies' die daarna komen
Ana_Isabel2 schreef:
12-03-2018 14:35
Ciao ciao , dát is pas erg.

Ik ga voortaan "ni hao "zeggen.
Ciao zeg ik ook wel :proud: Niet dubbel, dat niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
glitglam schreef:
12-03-2018 14:36
Vrouwen die niet werken en steeds aangeven dat moeder/huismoeder zijn en echte baan is, en veeeeeel zwaarder is, en zij juist heel veel werken, want ze zijn huishoudster, manager en de hele rij blabla 'functies' die daarna komen
Juf, psycholoog :proud:
Jufjoke schreef:
12-03-2018 14:04
Nou, dit dus! Ik heb een collega die alleen 'gr.' typt. Zo onaardig, dan denk ik: 'waarom grom je naar me?'
Oh, dat deed ik ook weleens naar collega's :proud:
Maar dat was meer omdat ik niet wist wat ik anders moest typen.
'Groet' vond ik zo afstandelijk klinken, 'Groetjes' weer te familiair en verder geen idee.
Nouschi schreef:
12-03-2018 14:37
Ciao zeg ik ook wel :proud: Niet dubbel, dat niet.
Ffieuw!!! Dat kan nog nét! :proud:
minnimouse schreef:
12-03-2018 14:39
Oh, dat deed ik ook weleens naar collega's :proud:
Maar dat was meer omdat ik niet wist wat ik anders moest typen.
'Groet' vond ik zo afstandelijk klinken, 'Groetjes' weer te familiair en verder geen idee.
Ciao ciao dus!
Vriendlief
Manlief

Bleghhhhhhh
diamantje123 schreef:
12-03-2018 14:49
Vriendlief
Manlief

Bleghhhhhhh

En als ze niet meer zo lief zijn worden ze meneer genoemd.
Bobby-Pin schreef:
12-03-2018 15:03
En als ze niet meer zo lief zijn worden ze meneer genoemd.
hahaha ja! Meneertje... :facepalm:
weekjes, maandjes, jaartjes

"heb al 3 weekjes met mijn mannetje" "woon al een paar maandjes op mezelf"

HOEZO weekjes?? Niet dat de lengte van een week verandert zodra je het een weekje gaat noemen.

Ergerlijk (6)
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Manlief, dat gebruik ik dus wel eens. Nou is hij gelukkig al ruim zes jaar lief :jump: En ik zit hier al lang genoeg om hem geen 'meneer' te durven noemen als er wat is haha.
‘Foto tegen scrollen’ op Facebook, en dan een foto die totaal niks met het onderwerp te maken heeft. Ik erger me daar kapot aan. Ik ga dan dus expres wel doorscrollen, hoewel dat misschien wat kinderachtig is. En het is ook niet echt de uitspraak maar meer de foto waar ik me aan erger, maar ik weet geen beter topic.
diamantje123 schreef:
12-03-2018 14:49
Vriendlief
Manlief

Bleghhhhhhh
Dat vind ik juist lief klinken. :$ Meneer zeg ik alleen tegen de kat. :proud:
amarna schreef:
12-03-2018 13:47
Engelse woorden, van het Engels afgeleide woorden of afkortingen van Engelse begrippen waar een prima Nederlands woord voor is.
Awkward
Awesome
Comfy
Must
Hearsay
Food and drink
Couch
Living (woonkamer)
Loungen
Swipen
Cardigan (vest)
Vest (hemd)
ONS
BFF

Het aller- allerafgrijselijkste modewoord vind ik "shinen".
Wat is er mis met prima woorden als "schitteren" of "stralen".
Ik krijg regelmatig het magazine van Shoeby thuisgestuurd omdat ik daar klant ben - die kunnen er helemáál wat van.
"Met een comfy gebreide cardigan of een top met ruffles geef je een sportieve broek een every-day-look die helemaal on-trend is".
Eh, wat?
Nothing happens for a reason
Ana_Isabel2 schreef:
10-03-2018 11:17
:rofl: beelddenker hier.

Ook complete onzin inderdaad. Je b ent NU toch blij? Dan mag je NU juichen. Gaat het morgen fout,krijg je morgen een knuffel.
Argh, heb je mijn post niet gelezen? Praktisch IEDEREEN is een beelddenker. Dit jeukt zo hard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven