Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Vandaag een behoorlijk voorraadje aan liquids en een ecootje erbij besteld, just in case.
Aneso schreef:
20-10-2018 13:13
Mocht er trouwens iemand helemaal wild zijn van de smaak turkish blend, ik stuur ze met alle liefde op.
Zonde dat je er zo mee blijft zitten, anders zet je dit bericht ook op het Dampforum, daar heb je meer kans op liefhebbers :D
:-[

Vapers?

Geen nieuwe tijds "rokers" meer?
Alle reacties Link kopieren
Parttime damper hier. Rook er nog steeds gewone naast dus daar wil ik, jaja komt tie, binnenkort echt wel weer mee stoppen. Merk dat ik steeds meer gewoon ga roken en minder damp.
@Aneso, gaat je vast wel weer lukken als je echt wil stoppen met roken. Ik ben helaas vergeten welke vaper jij hebt.
Ik heb de justfog, bevalt verder goed hoor.
Gewoon geen tabak meer kopen, Aneso. Dan kun niet anders meer dan dampen :)
12mg bijna op...dan ga ik naar de 6...gaat nog steeds goed.
die ik wilde bestaat al...
Goed zo, Attribuutje.

Ik vergeet telkens hier te kijken omdat het niet tussen het rijtje staat van "topics waar je op hebt gereageerd" staat in plaats daarvan moet ik eerst op "eigen topics" klikken.
Afbeelding
Afbeelding
Oehoi!

Ik heb dit topic maar weer omhoog gehaald (ik was het kwijt in de gewelven van het forum :P ) omdat ik me even wil inlezen voordat ik me ga wagen aan het grote griezelige dampforum.
Anderhalf jaar geleden schreef ik ook even mee omdat ik toen een e-sigaret ergens bij had gekregen en wilde proberen om daarmee te stoppen met roken. Niet gelukt.
Maar nu was ik vorige week bij een vriendin die aan een Justfog q16 hing en ik mocht het even proberen van haar. Wauw, dat was wel wat. :love:
Dus nu heb ik er ook een, met wat smaakjes met 6 mg nicotine en ik ben al een week rookvrij!
Ik begin nu íets van de lingo te snappen, het is niet meer 100% geheimtaal voor me, maar ik ben nu op pagina 45 van dit topic dus nog 12 bladzijden te gaan.
Wat een fijn ding, ik ben fan!
queenarachnia wijzigde dit bericht op 07-02-2019 17:59
Reden: Te enthousiast met smilies
1.62% gewijzigd
Welkom "nieuwe" vaper! :cheer2:

Wat goed dat je het weer een kans gaat geven. Die Justfog q16 is wel een succesje geloof ik, na wat ik er allemaal al over heb gelezen.

Ik weet niet meer met welk apparaatje je eerst veepte :$
Welke liquids heb je besteld, Queen Arachnia?
Ik vape ook nog, lang nu een flesje 18mg, lagere was niet op voorraad, met 0. Die 0 hadden we van een kennis gekregen. Ik zit nog op 6 mg. Wel al rond de 1000 euro uitgespaard...
die ik wilde bestaat al...
Ik heb hem bij Primera gekocht, want ik wilde niet wachten, en daar hebben ze ook liquids van Vaprance.
Ze bevallen me wel hoor, tot nu toe!
Het is dat ik zo ongeduldig was, maar ik ga in het vervolg online bestellen. ;-D
attribuutje schreef:
07-02-2019 21:04
Ik vape ook nog, lang nu een flesje 18mg, lagere was niet op voorraad, met 0. Die 0 hadden we van een kennis gekregen. Ik zit nog op 6 mg. Wel al rond de 1000 euro uitgespaard...
Wow!

Ik zit ook nog altijd op de 6 mg wel eens een uitstapje gemaakt naar de 0 maar ik vind 6 mg toch fijner en heel erg verslavend is het vapen niet, heb ik al gemerkt :)
Afgelopen weken lange dagen gemaakt vanwege werk en vergat tussendoor te vapen, zat ik in de pauze gewoon aan de koffietafel gezellig te kletsen zonder, hahaha.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 23:21
0.92% gewijzigd
Dankzij iemand die hier schrijft heb ik baseliquid ontdekt en dat had eerder moeten gebeuren. Ik wil nooit meer iets anders.
QueenArachnia schreef:
07-02-2019 21:08
Ik heb hem bij Primera gekocht, want ik wilde niet wachten, en daar hebben ze ook liquids van Vaprance.
Ze bevallen me wel hoor, tot nu toe!
Het is dat ik zo ongeduldig was, maar ik ga in het vervolg online bestellen. ;-D
Vaprance ken ik niet van Primera, ga ik toch eens proberen :D

Online bestellen is zo fijn, zovéél keuze en makkelijk uit te zoeken op de site waar ik (bijna) alles bestel. Wil ik een cocossmaakje of een iets met meloen, dan klik ik daarop en verschijnt er een rijtje met liquids met cocos of meloensmaakjes. Primera heeft ook best veel keuze ( of had, lang niet meer geweest ) maar dat staat dan achter de toonbank en mijn ogen zijn niet zo goed dat ik dan kan lezen welke smaakjes of het zijn. De verkoopsters moesten ook lang zoeken als ik bijvoorbeeld een kersenliquid wilde van 6 mg.
Cateautje schreef:
07-02-2019 21:13
Dankzij iemand die hier schrijft heb ik baseliquid ontdekt en dat had eerder moeten gebeuren. Ik wil nooit meer iets anders.
Een smaakje zonder smaakje?
Bobby-Pin schreef:
07-02-2019 21:15
Een smaakje zonder smaakje?
Yep, het smaakt als gewoon roken, het is alleen niet vies, heel zuiver. :)
Cateautje schreef:
07-02-2019 21:17
Yep, het smaakt als gewoon roken, het is alleen niet vies, heel zuiver. :)
Ik doe het ook wel eens als de coil nog goed is en wil wisselen met een ander smaakje, dan doe ik er eerst ter overbrugging een basisliquid erin. Viel mij ook niet tegen en ik zit er ook over te denken om over te stappen op alleen de basic.
Bobby-Pin schreef:
07-02-2019 21:19
Ik doe het ook wel eens als de coil nog goed is en wil wisselen met een ander smaakje, dan doe ik er eerst ter overbrugging een basisliquid erin. Viel mij ook niet tegen en ik zit er ook over te denken om over te stappen op alleen de basic.
Maar ik ken mezelf, op een gegeven moment heb ik dan toch weer trek in een bepaald smaakje ;-D
Bobby-Pin schreef:
07-02-2019 21:21
Maar ik ken mezelf, op een gegeven moment heb ik dan toch weer trek in een bepaald smaakje ;-D
Ik word weeïg van die smaakjes.
Bobby-Pin schreef:
07-02-2019 21:19
Viel mij ook niet tegen en ik zit er ook over te denken om over te stappen op alleen de basic.
Is heel grappig om te lezen nu, want ik heb vandaag het hele topic gelezen dus het is voor mij net alsof jij vanmiddag schreef dat je heel erg van de smaakjes bent. :proud:
Ik heb trouwens geen vergelijkingsmateriaal nog he, dus ik heb geen idee of Vaprance goed is. De twee die ik tot nu toe heb geprobeerd vind ik i.i.g wel lekker. :$
QueenArachnia schreef:
07-02-2019 21:37
Is heel grappig om te lezen nu, want ik heb vandaag het hele topic gelezen dus het is voor mij net alsof jij vanmiddag schreef dat je heel erg van de smaakjes bent. :proud:
Ik heb trouwens geen vergelijkingsmateriaal nog he, dus ik heb geen idee of Vaprance goed is. De twee die ik tot nu toe heb geprobeerd vind ik i.i.g wel lekker. :$
Ik vape nu al zo lang dat ik bijna alle smaakjes al heb gehad, hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven