Verjaardagscadeau

31-03-2020 11:07 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik word over 1,5 week 18 jaar, maar ik heb geen idee wat ik als cadeau kan vragen aan mijn ouders en broertje. Het budget is rond de 100 euro, maar het mag er wat boven of onder zitten.
Alle reacties Link kopieren
een mooi horloge?

Ik vind eigenlijk alles van cluse helemaal leuk!
Rijles
Alle reacties Link kopieren
een kunstwerk?
Alle reacties Link kopieren
Doos Corona.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Wat een luxe leventje heb je als je als 18-jarige geeneens wensen hebt voor je verjaardag.

Misschien moet je je onderzoekje doen op een plek waar veel 18-jarigen komen.
redbulletje schreef:
31-03-2020 11:34
Rijles

Voor 100 euro?

Gefeliciteerd alvast! Zou denken aan iets blijvends, 18 is toch wel een mijlpaal natuurlijk. Misschien inderdaad iets van een horloge of een sieraad.

Rijles is ook iets waar je de rest van je leven plezier en gemak van hebt. Weet alleen niet of je geld hebt om zelf door te gaan met rijles.
anoniem_396344 wijzigde dit bericht op 31-03-2020 11:40
0.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
geld om te investeren in iets voor school of rijbewijs.

Het is niet noodzakelijk om een echt kado te vragen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
31-03-2020 11:37
Wat een luxe leventje heb je als je als 18-jarige geeneens wensen hebt voor je verjaardag.
als je gevraagd wordt iets bijzonder te kiezen, is dat toch een mooi kado om je "volwassenheid" mee te bezegelen?
iets blijvends? iets wat mee kan je hele leven
Een sieraad, een kunstwerk etc
Alle reacties Link kopieren
Kaartjes voor iets dat je leuk vindt zoals een festival, efteling, ....bon voor kleding van Zalando...etc.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Een tas.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
31-03-2020 11:37
Wat een luxe leventje heb je als je als 18-jarige geeneens wensen hebt voor je verjaardag.

Misschien moet je je onderzoekje doen op een plek waar veel 18-jarigen komen.
;-D
¡Apagando las luces!
viva-amber schreef:
31-03-2020 11:46
Kaartjes voor iets dat je leuk vindt zoals een festival, efteling, ....bon voor kleding van Zalando...etc.

Ja! Dan heeft ze na haar verjaardag nog iets om naar uit te kijken tot ooit.

Denk dat kaartjes voor dingen waar je voorlopig niet naar toe kan eerder een beetje deprimerend zijn. Zoiets als vroeger je uitzet.
Alle reacties Link kopieren
Vraag me je t cadeau tegoed mag houden totdat je over een tijd tegen iets aanloopt waar je écht heel blij van wordt. Kopen om maar te kopen snap ik nooit zo goed. Vooral niet voor zo'n flink bedrag.
Wens je ondanks de situatie van nu, toch vast een fijne verjaardag toe.
redbulletje schreef:
31-03-2020 11:34
Rijles
Dit!! Of cash zodat je zelf kan investeren in je rijbewijs!
Alle reacties Link kopieren
Iets doen! (komende maanden natuurlijk nog niet, maar dan heb je iets om naar uit te kijken) Naar het theater, lekker uit eten met je ouders, workshop bonbons maken, et cetera.

Ik ga tegenwoordig voor mijn verjaardag (ben een paar jaar ouder dan jij) vaak met met mijn ouders naar een theatervoorstelling of iets dergelijks. Ik heb er van de afgelopen jaren echt heel fijne herinneringen aan!
Voor de meeste forummers hier is het al zeker 100 jaar geleden dat ze 18 werden.
Voor een onderzoekje is dit niet perse de beste plaats :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
anoniem schreef:
31-03-2020 11:40
Voor 100 euro?

Gefeliciteerd alvast! Zou denken aan iets blijvends, 18 is toch wel een mijlpaal natuurlijk. Misschien inderdaad iets van een horloge of een sieraad.

Rijles is ook iets waar je de rest van je leven plezier en gemak van hebt. Weet alleen niet of je geld hebt om zelf door te gaan met rijles.

Waarom? Niet voor iedereen is 18 een heel bijzondere verjaardag. Weet je zelf niets dan is dit toch okay? Of laat je familie zelf iets verzinnen wanneer ze aandenken willen geven. Zij kennen TO tenslotte het beste.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven