verlaten schoenen.

25-01-2012 00:23 57 berichten
Ik heb eigenlijk n hele bizarre vraag. Misschien bestond er al een topic over, dat weet ik niet.

Vaak zie ik langs de snelweg een schoen liggen. 1 maar. Ik vraag mij vaak af hoe dat kan. En waarom dan maar 1? Een ongeluk had ik al bedacht, maar dan gebeuren er vaak ongelukken waarbij mensen hun schoen kwijtraken. Het lijkt mij ook niet dat al die enkele schoenen uit het raam waaien van een auto. Weet iemand het antwoord misschien?
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_acy schreef op 25 januari 2012 @ 00:42:

dubbelvla, 52 seconden geleden

Die schoenen aan stoplichten is in de USA een teken van gangs dat het 'hun' terrein is.

Maar dat zal hier vast iets anders zijn.

Echt? Weer wat geleerd. Ik dacht dat gangs met kleuren werkten. (zakdoek enzo)Dat doen homoseksuelen in clubs...om aan te geven wat hun seksuele voorkeur is. Ook soms met een streep op hun broek.
Bazinga!
quote:Nastik schreef op 25 januari 2012 @ 10:03:

We hebben al gierend van de lach een ander plekje gezocht en dit verhaal heeft het nog jaren goed gedaan tijdens verjaardagen. Ex heeft een enorm gevoel voor zelfspot, vandaar.Op zich een leuk verhaal maar wat vreselijk aso om je meuk zo op straat te gooien. Afvalbak was teveel moeite?
Bazinga!
Sportschoenen snap ik op zich nog wel. Misschien had iemand dan sporttraining en zijn de schoenen na afloop uit de fietstas gevallen. Laatst ging ik op maandagochtend met de bus naar mijn werk. In het hokje stond één verlaten laars met panterprint en hakken van ongeveer 10 cm. Ik zag helemaal voor me hoe diegene naar huis is gestrompeld met nu nog maar onder één vlet een hak van 10 cm .
Pumps en hakken snap ik nog wel... Als ik ver moet rijden vind ik hakken maar niets. Ik wissel ze dan altijd om voor een paar gympen tijdens het rijden. Het zou mij idd zomaar kunnen gebeuren dat ik met mijn pumps op het dak wegrij..,
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Net zag ik een paar all star achtige gympen aan de matrixborden hangen boven de snelweg. Hoe die daar komen is mij een raadsel

Hier woon ik vlakbij. Vind ik ook altijd apart, maar goed, in ieder geval zijn deze schoenen niet gewoon "kwijtgeraakt"...
mclean72, 22 minuten geleden

[afbeelding]

Hier woon ik vlakbij. Vind ik ook altijd apart, maar goed, in ieder geval zijn deze schoenen niet gewoon "kwijtgeraakt"...

Dat is grappig! Heb ooit een boom vol schoenen gezien. Maar dat is inderdaad bewust verlaten schoenen. (ik ga n zelfhulpgroep starten voor de overgebleven schoen denk ik)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven