Verzin zelf de openingspost!

22-12-2009 09:56 107 berichten
Regelmatig kom ik als een volle lading mosterd na de maaltijd aankakken bij een topic en kan ik geen zinnig woord meer neertiepen omdat de OP verwijderd is.

Er staat dan alleen nog zoiets als; 'jammer dat er zo geregeerd wordt, ik had iets anders verwacht van een volwassen forum.' of iets anders verongelijktst (<---- bestaat niet he, dat woord?)

Ik probeer dan aan de hand van de reacties te reconstrueren waar het zo ongeveer over gegaan moet zijn. Soms is de OP gequote maar dat is de lol niet, de lol is om zelf te bedenken wat het probleem was.

Ik ga even in de verongelijkte modus een OP zogenaamd weggehaald hebben, verzinnen jullie dan het probleem er bij?

En reageer vooral op elkaar hoor, kijken wat voor drama we er van kunnen maken!

Ik heb de OP weggehaald want ik word niet serieus genomen. Ok, ik maakte een kapitale spelfout maar moet ik daar nou op afgerekend worden?

Blijkbaar is het niet mogelijk om op een normale manier over dit onderwerp te praten en de opmerking over mijn ex zijn familie vond ik niet kunnen. Ik heb best respect voor andermans regels. Ik wilde geen kritiek maar een luisterend oor want ik voel me heel rot er door want nu kan ik ook niet met mijn hobby verder, heeft iemand daar wel eens aan gedacht, vast niet.

Dat met die laxeerpillen was een ongeluk, waarom gelooft niemand mij? Ik kon ook niet weten dat de WC boven stuk was.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar de huisarts!
Ja, die rode bultjes gaan echt niet vanzelf weg hoor.

Ik vind wel dat je echt op z'n minst een SMS naar hem kan sturen om 'm te waarschuwen.
praat eens met je ex!
Ik denk dat je zwanger bent...

Van een tweeling!
Ja maar het is toch ook niet normaal dat je bij de familie van je ex de wc boven helemaal volschijt... Ik zou er ook niet blij van worden.
het zijn mijn laxeerpillen en niet me lakseepille

Verder vind ik dat je vriend groot gelijk heeft, het is gewoon not done om een halve pot laxeerpillen in te nemen als je voor het eerst bij je schoonouders logeert. Zeker als je daar maar één nachtje logeerde. Je zei dat je al drie dagen last had van verstopping. Waarom dan niet even langs de huisarts?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:eleonora schreef op 22 december 2009 @ 09:56:

[edit door moderator]

Zo, deze is in ieder geval niet meer weg te halen.

Mag niet, ik weet het, maar ik doe het toch. Lekker puh!
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-12-2009 10:15
Reden: Onnodige quote OP ;-)
% gewijzigd
quote:noanne schreef op 22 december 2009 @ 10:03:

het zijn mijn laxeerpillen en niet me lakseepille

Verder vind ik dat je vriend groot gelijk heeft, het is gewoon not done om een halve pot laxeerpillen in te nemen als je voor het eerst bij je schoonouders logeert. Zeker als je daar maar één nachtje logeerde. Je zei dat je al drie dagen last had van verstopping. Waarom dan niet even langs de huisarts?Moet dat nou? TO kan er toch ook niets aan doen dat ze uit een lager sociaal milieu komt. Ik vind het lovenswaardig dat ze daar zo open over is.
Had je maar niet met je hubbie moeten klussen voor een beeb in de keuken van het huis van je schoonouders...dan vraag je er ook om...! En dat je je daarna bedacht en laxeerpillen nam was misschien ook niet al te slim...al eens professionele hulp gezocht?
Ik zal eens in mijn glazen bol kijken...
Home is where your wifi connects automatically.
Als mijn ex-schoonmoeder de tuba niet als WC had gebruikt was het allemaal niet zo uit de hand gelopen maar nee, ik als schoondochter krijg natuurlijk weer de zwarte piet toegespeeld.
TO? hoe oud ben je eigenlijk dat je nog niet zelfstandig naar de HA kan/mag?
quote:BosAap schreef op 22 december 2009 @ 10:05:

[...]

Moet dat nou? TO kan er toch ook niets aan doen dat ze uit een lager sociaal milieu komt. Ik vind het lovenswaardig dat ze daar zo open over is.Dank je wel BosAap, jij bent de enigste die normaal kan doen hier. Ik dacht behulpzaam te zijn door die dulcolax in de groentesoep te doen.
quote:BosAap schreef op 22 december 2009 @ 10:05:

[...]

Moet dat nou? TO kan er toch ook niets aan doen dat ze uit een lager sociaal milieu komt. Ik vind het lovenswaardig dat ze daar zo open over is.Ik vind het iets van de algemene ontwikkeling en wil eigenlijk niet zo'n laag-ontwikkeld-persoon op het forum. TO weet vast ook niet wie de vriendin van Sartre is.
quote:Maja82 schreef op 22 december 2009 @ 10:08:

TO? hoe oud ben je eigenlijk dat je nog niet zelfstandig naar de HA kan/mag?41 en het was mijn eerste vriend.
Wie is TO trouwens?
quote:noanne schreef op 22 december 2009 @ 10:10:

[...]

Ik vind het iets van de algemene ontwikkeling en wil eigenlijk niet zo'n laag-ontwikkeld-persoon op het forum. TO weet vast ook niet wie de vriendin van Sartre is.Nee ze heet niet Satre, ze heet Sandra maar dat is haar echte naam, die zal ik maar niet op het forum zetten.
quote:eleonora schreef op 22 december 2009 @ 10:11:

Wie is TO trouwens?Da's forumtaal voor Topic Opener. TO ben jij dus.
1 dag lid....
[fluistermodus]Niet op serieuze vragen antwoorden dan val je door de mand[/fluistermodus]
Is het echt waar dat je de WC zelf heb moeten overschilderen toen je met je laxeerpillen bij je schoonouders op de plee zat? Had je niet beter kunnen mikken in de pot?

Ik moet zeggen dat ik je schoonouders wel gelijk geef hoor.....sorry!
Ik vond het een beetje een warrig verhaal. Als ik het goed begrijp heeft je Tokkie-schoonmoeder in jouw tuba gescheten?

Nou en?

Wees blij dat je eens schoonmoeder hebt had!

En: sorry hoor, maar wie speelt er nu tuba? Zoek een andere hobby, korfbal of zo!
Vooral dicht bij je eigen wc-pot jezelf blijven hoor!
Maar hoe voel je je nu? Ik wil je niets aanpraten, maar ik denk dat je een ernstige persoonlijkheidsstoornis hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven